Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie tryma obrotow na ssaniu i spada ponizej 900rpm i gasnie
Autor Wiadomość
Majkel 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 50
Skąd: Dębica
Wysłany: 14-10-2005, 16:05   Nie tryma obrotow na ssaniu i spada ponizej 900rpm i gasnie

Zaraz po zapaleniu wskakuje na 1800-2000 pochodzi 5 sekund i obroty zpadaja i gasnie nie wiem co jest??? tempra 1,6 na wtrysku i digital w dodatku
  
 
 
slawo 



Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 85
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-10-2005, 16:58   

Sprobuj wyregolowac czujnik polozenia przepostnicy,mialem to samo,po wyregolowaniu czujnika silnik chodzil normalnie,byc moze tobie tez pomoze.
_________________
tempra1.6wtrysk bordo metalic
     Moneta
 
Majkel 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 50
Skąd: Dębica
Wysłany: 14-10-2005, 22:27   

nie wiem jak sie do tej regulacjii zabrac,prosze naprowadz mnie jakos opisz jak sie to robi [-o<
  
 
 
slawo 



Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 85
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-10-2005, 15:26   

Nie wiem czy za pierwszym razem ci sie uda ustawic,umnie zalapal dopiero po ktoryms razie.Sprawdz czy nie masz wytartych sciezek.
Jesli sa dobre to wtedy proboj regolacji,czyli ustawienia w odpowiedniej pozycji,przekrec plytke do siebie,,patrzac od przodu auta'' pozniej pomalu krecic w druga strone i obserwuj zachowanie krokowego,powinien reagowac.
_________________
tempra1.6wtrysk bordo metalic
     Moneta
 
Majkel 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 50
Skąd: Dębica
Wysłany: 15-10-2005, 23:58   

Mam robic ta regulacje na zapalonym zimnym silniku czy tylko przy wlaczonym zaplonie??
  
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-10-2005, 09:30   

Ustawiaj na rozgrzanym silniku i przy założonej obudowie filtru powietrza. Trochę kiepskie podejście ale do zrobienia. Polecam wyczyszczenie płytki potencjometru spirytusem tylko nie salicylowym i nie kontakt sprayem. Po wyczyszczeniu możesz wziąść się za ustawianie obrotów. Polecam od razu wyczyścić silnik krokowy.
     assistance   Moneta
 
 
Majkel 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 50
Skąd: Dębica
Wysłany: 16-10-2005, 21:36   

Po czym bende wiedzial ze ustawilem go ok a jak na cieplo bedzie chodzilo a rano na zimnym silniku klapa tak jak teraz.Pytalem sie na serwisie fiata kolesie mi mowili jest to ustawione fabrycznie tego sie nie rusza bo po tem auto moze nie zapalic i bedzie kibel,twierdza ze w fabryce robia to na odpowiednich przyzadach. :evil:
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load