|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Nie tryma obrotow na ssaniu i spada ponizej 900rpm i gasnie |
Autor |
Wiadomość |
Majkel
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 50 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 14-10-2005, 16:05 Nie tryma obrotow na ssaniu i spada ponizej 900rpm i gasnie
|
|
|
Zaraz po zapaleniu wskakuje na 1800-2000 pochodzi 5 sekund i obroty zpadaja i gasnie nie wiem co jest??? tempra 1,6 na wtrysku i digital w dodatku |
|
|
|
|
slawo
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 85 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-10-2005, 16:58
|
|
|
Sprobuj wyregolowac czujnik polozenia przepostnicy,mialem to samo,po wyregolowaniu czujnika silnik chodzil normalnie,byc moze tobie tez pomoze. |
_________________ tempra1.6wtrysk bordo metalic |
|
|
|
|
Majkel
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 50 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 14-10-2005, 22:27
|
|
|
nie wiem jak sie do tej regulacjii zabrac,prosze naprowadz mnie jakos opisz jak sie to robi |
|
|
|
|
slawo
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 85 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-10-2005, 15:26
|
|
|
Nie wiem czy za pierwszym razem ci sie uda ustawic,umnie zalapal dopiero po ktoryms razie.Sprawdz czy nie masz wytartych sciezek.
Jesli sa dobre to wtedy proboj regolacji,czyli ustawienia w odpowiedniej pozycji,przekrec plytke do siebie,,patrzac od przodu auta'' pozniej pomalu krecic w druga strone i obserwuj zachowanie krokowego,powinien reagowac. |
_________________ tempra1.6wtrysk bordo metalic |
|
|
|
|
Majkel
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 50 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 15-10-2005, 23:58
|
|
|
Mam robic ta regulacje na zapalonym zimnym silniku czy tylko przy wlaczonym zaplonie?? |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-10-2005, 09:30
|
|
|
Ustawiaj na rozgrzanym silniku i przy założonej obudowie filtru powietrza. Trochę kiepskie podejście ale do zrobienia. Polecam wyczyszczenie płytki potencjometru spirytusem tylko nie salicylowym i nie kontakt sprayem. Po wyczyszczeniu możesz wziąść się za ustawianie obrotów. Polecam od razu wyczyścić silnik krokowy. |
|
|
|
|
Majkel
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 50 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 16-10-2005, 21:36
|
|
|
Po czym bende wiedzial ze ustawilem go ok a jak na cieplo bedzie chodzilo a rano na zimnym silniku klapa tak jak teraz.Pytalem sie na serwisie fiata kolesie mi mowili jest to ustawione fabrycznie tego sie nie rusza bo po tem auto moze nie zapalic i bedzie kibel,twierdza ze w fabryce robia to na odpowiednich przyzadach. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|