|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z odpalaniem na benzynie przy niskich temperaturach |
Autor |
Wiadomość |
czarek45
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 16-12-2009, 23:40 Problem z odpalaniem na benzynie przy niskich temperaturach
|
|
|
Sorry, że ponownie poruszam temat tego typu, ale wcześniejsze nie pomogły mi w żaden sposób!!!
Problem, od pewnego czasu nie mogę zapalić autka na PB. Silnik 1.4 i.e 160A1.046 oczywiście mono wtrysk bosch, założona instalacja lpg komp kme bingo m. Wygląda to tak, że nie za każdym razem działała pompa paliwa w obecnej chwili już nie działa. Dodam, że pompa została sprawdzona pod względem ciśnienia i jest ok, zostały wymienione przekaźniki w komorze silnika od pompy i sondy lambda, wymienione czujniki temperatury wody w kolektorze ssącym dodam, że dwa, silniczek krokowy, przekaźnik zapłonu w skrzynce bezpieczników, bezpieczniki sprawdzone. Jak jest wilgotno lub temperatura minusowa odpala z gazu i po przełączeniu na benzynę działa. Tylko z benzyny nie chce zapalić. Aha zapomniałem został wymieniony również główny komputer sterujący na identyczny i nic to nie pomogło. CPP też już zostało wymienione. Zamierzam jeszcze wymienić CPW, ale nie wiem czy to coś da?
Nie wiem dalej co może być?
Czy jest jeszcze jakiś przekaźnik pod deską od pompy paliwa? |
_________________ Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(
Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-) |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-12-2009, 15:55
|
|
|
czarek45, Przekaźniki są w komorze silnika pod plastikiem przykręcanym na 2 śrubki od góry, (na lewo od digiplex'a). Jeden jest od pompy paliwa a drugi bodajże od sondy. |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-12-2009, 16:26
|
|
|
czarek45, a może po prostu sama pompka się zawiesza (szczotki węglowe na wirniku). Najlepiej jakbyś miał jakąś na podmianę żeby zobaczyć |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
wiki1982
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 853 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 17-12-2009, 17:09
|
|
|
w/g mnie tak jak pisze meter30, zawiesza się pomka paliwa.Możesz podmienić na pomke z seicento,cinquecento 1.1 punto itp podmień i zobacz.Powinno wszystko działać jak w zegarku |
_________________ Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60 |
|
|
|
|
czarek45
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-12-2009, 22:07 pomocy
|
|
|
więc trzeba będzie kupić nową pompę i to będzie najlepszym rozwiązaniem ;-)
dzięki, ale jak ktoś wpadnie na coś jeszcze to będę wdzięczny |
_________________ Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(
Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-) |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 17-12-2009, 22:25
|
|
|
czarek45, wyjmij przekaźnik od pompy i zewrzyj bezpiecznikiem wyprowadzenie styków w podstawce (tylko nie zwieraj wyprowadzenia od cewki przekaźnika)Pompa powinna wtedy śmigać.Jeżeli nie to coś z przewodem do pompy albo sama pompa. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
czarek45
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 19-12-2009, 20:14 pomocy
|
|
|
Pompa paliwa dokonała swojego żywota, zdychając spaliła bezpiecznik, nowa pompa i problem rozwiązany.
dzięki |
_________________ Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(
Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-) |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 26-12-2009, 17:44
|
|
|
czarek45, na przyszłość. NIE ZAKŁADAJ TEMATÓW Z TYTUŁEM "POMOCY"!!! itp, itd. W tytule zwięźle opisuje się problem lub objawy! |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-12-2009, 18:23
|
|
|
tak, a jeszcze jeden sposob na wyeliminowanie problemu - rownolegle do pompy pod jej zasilanie wpiac miernik elektryczny i gdy nie chce zapalc upewnic sie, ze tam jest prad.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|