|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
ALTERNATOR - PROSZę O WYJAśNIENIE MI TEGO ZAJśCIA... |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-11-2007, 23:27 ALTERNATOR - PROSZę O WYJAśNIENIE MI TEGO ZAJśCIA...
|
|
|
Witam, otoz przejechalem sie moją tempra i zauwazylem, ze powyzej 5tys obrotow swiatla mi przygasaja, dmuchawa zwalnia, radio sie resetuje i czasami kontrolka od ladowania sie zapala
Wymienilem szczotki z regulatorem napiecia(maja przejechane moze ze 2 tys km), instalacja elektryczna przebadana i sprawna, pasek klinowy jest nowiutki, odpowiednio naciagniety, skonczyly mi sie pomysly.....ktos wie o co chodzi? dzieki |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 26-11-2007, 23:47
|
|
|
Sprawdź jakie napięcie daje altek przy takich obrotach. Sprawdź jaką masz pojemność aku, bo powinna być ona dostosowana do alternatora.
Możliwe że któraś z tych rzeczy może być przyczyną. Ale głowy nie dam.
I po co kręcisz auto do tak wysokich obrotów?? |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
Jarek 5TT
Pomógł: 4 razy Wiek: 62 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 297 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 27-11-2007, 13:32
|
|
|
ubek napisał/a: | I po co kręcisz auto do tak wysokich obrotów?? |
Tak jest ! Ja w ten sposób rozwiązałem wiele problemów
A tak naprawdę jeszcze można sprawdzić diody w alternatorze . |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 27-11-2007, 15:25
|
|
|
mam podobnie tylko ze na postoju bez dodawania gazu. akumulator nowy, ladowanie dobre - nawet w czasie tych objawow czyli przygasania i spadania obrotów az mi sie buda telepie ;p a ladowanie OK |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-11-2007, 19:11
|
|
|
z tego co mi podpowiedzieliscie to moge tylko powiedziec, ze akumulator mam wiekszy, niz powienien byc (chyba). mam 75 Ah, to dobry czy za duzy? jaki powienien byc w temperowce 1,6? a diody? duzo z tym zabawy? czy moga w ten sposob uledz zniszczeniu? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 28-11-2007, 20:37
|
|
|
maniutek napisał/a: | z tego co mi podpowiedzieliscie to moge tylko powiedziec, ze akumulator mam wiekszy, niz powienien byc (chyba). mam 75 Ah, to dobry czy za duzy? jaki powienien byc w temperowce 1,6? a diody? duzo z tym zabawy? czy moga w ten sposob uledz zniszczeniu? |
To że duży to nie przeszkadza, diesle maja takie w standardzie a altki takie same i dają rade. Żeby diody sprawdzić to trzeba altek rozbierać ..... |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-11-2007, 21:56
|
|
|
Hipo napisał/a: | maniutek napisał/a: | z tego co mi podpowiedzieliscie to moge tylko powiedziec, ze akumulator mam wiekszy, niz powienien byc (chyba). mam 75 Ah, to dobry czy za duzy? jaki powienien byc w temperowce 1,6? a diody? duzo z tym zabawy? czy moga w ten sposob uledz zniszczeniu? |
To że duży to nie przeszkadza, diesle maja takie w standardzie a altki takie same i dają rade. Żeby diody sprawdzić to trzeba altek rozbierać ..... |
tak Hipo, tylko powiedz mi, czy w przypadku takiego stanu rzeczy diody mogą w jakiś sposób uledz zniszczeniu? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-11-2007, 22:44
|
|
|
przez akku o więksej nieco pojemności diody nie powinny Ci polecieć bo nic nie jest jakoś przeciążane... akku jedynie bywa niedoładowany, nie wykorzystany w pełni, to jedyna "strata"... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|