Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ALTERNATOR - PROSZę O WYJAśNIENIE MI TEGO ZAJśCIA...
Autor Wiadomość
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-11-2007, 23:27   ALTERNATOR - PROSZę O WYJAśNIENIE MI TEGO ZAJśCIA...

Witam, otoz przejechalem sie moją tempra i zauwazylem, ze powyzej 5tys obrotow swiatla mi przygasaja, dmuchawa zwalnia, radio sie resetuje i czasami kontrolka od ladowania sie zapala

Wymienilem szczotki z regulatorem napiecia(maja przejechane moze ze 2 tys km), instalacja elektryczna przebadana i sprawna, pasek klinowy jest nowiutki, odpowiednio naciagniety, skonczyly mi sie pomysly.....ktos wie o co chodzi? dzieki
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 26-11-2007, 23:47   

Sprawdź jakie napięcie daje altek przy takich obrotach. Sprawdź jaką masz pojemność aku, bo powinna być ona dostosowana do alternatora.
Możliwe że któraś z tych rzeczy może być przyczyną. Ale głowy nie dam.

I po co kręcisz auto do tak wysokich obrotów?? :lalala:
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Jarek 5TT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 62
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 297
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 27-11-2007, 13:32   

ubek napisał/a:
I po co kręcisz auto do tak wysokich obrotów??

Tak jest ! Ja w ten sposób rozwiązałem wiele problemów :roll:
A tak naprawdę jeszcze można sprawdzić diody w alternatorze .
     Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 27-11-2007, 15:25   

mam podobnie tylko ze na postoju bez dodawania gazu. akumulator nowy, ladowanie dobre - nawet w czasie tych objawow czyli przygasania i spadania obrotów az mi sie buda telepie ;p a ladowanie OK :sciana: :sciana: :sciana: :sciana: :sciana:
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-11-2007, 19:11   

z tego co mi podpowiedzieliscie to moge tylko powiedziec, ze akumulator mam wiekszy, niz powienien byc (chyba). mam 75 Ah, to dobry czy za duzy? jaki powienien byc w temperowce 1,6? a diody? duzo z tym zabawy? czy moga w ten sposob uledz zniszczeniu?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 28-11-2007, 20:37   

maniutek napisał/a:
z tego co mi podpowiedzieliscie to moge tylko powiedziec, ze akumulator mam wiekszy, niz powienien byc (chyba). mam 75 Ah, to dobry czy za duzy? jaki powienien byc w temperowce 1,6? a diody? duzo z tym zabawy? czy moga w ten sposob uledz zniszczeniu?


To że duży to nie przeszkadza, diesle maja takie w standardzie a altki takie same i dają rade. Żeby diody sprawdzić to trzeba altek rozbierać .....
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-11-2007, 21:56   

Hipo napisał/a:
maniutek napisał/a:
z tego co mi podpowiedzieliscie to moge tylko powiedziec, ze akumulator mam wiekszy, niz powienien byc (chyba). mam 75 Ah, to dobry czy za duzy? jaki powienien byc w temperowce 1,6? a diody? duzo z tym zabawy? czy moga w ten sposob uledz zniszczeniu?


To że duży to nie przeszkadza, diesle maja takie w standardzie a altki takie same i dają rade. Żeby diody sprawdzić to trzeba altek rozbierać .....


tak Hipo, tylko powiedz mi, czy w przypadku takiego stanu rzeczy diody mogą w jakiś sposób uledz zniszczeniu?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-11-2007, 22:44   

przez akku o więksej nieco pojemności diody nie powinny Ci polecieć bo nic nie jest jakoś przeciążane... akku jedynie bywa niedoładowany, nie wykorzystany w pełni, to jedyna "strata"...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load