Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PROBLEM Z KOMPRESJĄ I OLEJEM
Autor Wiadomość
001andrzej 
witamy nowego


Wiek: 53
Dołączył: 31 Mar 2005
Posty: 7
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-12-2005, 13:39   PROBLEM Z KOMPRESJĄ I OLEJEM

MAM TEMPRĘ 1,6 NA GAŻNIKU Z LPG 93R PROD.
MÓJ PROBLEM POLEGA NA WYDMUCHIWANIU OLEJU ODMĄ DO GAŹNIKA .
ODMĘ ODŁĄCZYŁEM I PUŚCIŁEM WOLNO W BUTELKĘ ALE TO NIE TYLKO TEN PROBLEM ,
ILOŚCI OLEJU WYDMUCHIWANEGO SĄ DUŻE .POTRZEBUJĘ PORADY CO Z FANTEM ZROBIĆ ROK TEMU MIAŁEM WYMIENIANY ROZRZĄD I PIERŚCIONKI .
-CZY PIERŚCIONKI MOŻNA ZMIENIAĆ W NIESKOŃCZONOŚĆ, BO SPOTKAŁEM SIĘ Z OPINIĄ ŻE WCALE NIEPOWINNO SIĘ ICH WYMIENIAĆ
-ILE KOSZTUJE SILNIK NA WYMIANĘ
-CO LEPIEJ A CO TANIEJ

A PROPO DZIŚ SPRAWDZAŁEM CIŚNIENIE W CYLINDRACH I SIĘ ZAŁAMAŁEM
LICZĄC OD STRONY PASKA ROZRZĄDU TO BYŁO:
-4,0
-7,1
-2,6
-3,5
PODOBNO NIEPOWINNA ODPALIĆ, TA JEDNAK ODPALA I JEŹDZI MOŻE PALI TROCHĘ WIĘCEJ I SŁABSZA ALE DZIEŃ W DZIEŃ 35 KILOMETRÓW WOZI.
MAM TAK JUŻ OD PONAD MIESIĄCA WIADOMO KASY MAŁO WIĘC NAPISZCIE PROSZĘ SWOJE OPINIE CO Z TYM ROBIĆ BO SAM NIE WIEM
     assistance
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 10-12-2005, 13:48   

001andrzej napisał/a:
LICZĄC OD STRONY PASKA ROZRZĄDU TO BYŁO:
-4,0
-7,1
-2,6
-3,5

Wlasnei i tu tkwi problem. Silnik niestety do remontu... za remont + robocizne napewno zaplacisz troche. Bo bedziesz musial robic raczej generalke (tloki, pierscienie, cylidnry). Zapewne to bedzie do remotnu. Z robocizna napewno Cie to troche wyniesie.

Silnik taki odkupiony w granicach 600-1000zł no i nie wiesz w jakim stanie bedzie.

Szczerze to chyba lepiej oplaca sie remnot. Nie wiadomo jaki ten nowy silnik bedzie, moze tez juz byc ruina. Chyba ze masz dobre zrodla.


001andrzej napisał/a:
PODOBNO NIEPOWINNA ODPALIĆ,

Faktycznie, przy takim cisnieniu to az dziwne ze jeszcze chodzi #-o
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
001andrzej 
witamy nowego


Wiek: 53
Dołączył: 31 Mar 2005
Posty: 7
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-12-2005, 14:42   

JAKIE MOGĄ GYĆ PRZYBLIŻONE KOSZTA KAPITALKI ?
     assistance
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 11-12-2005, 18:13   

001andrzej, oj to chyba roznie. Ja Ci nie powiem, bo nie chce wprowadzać Cię w bład. Najlepiej zadzwon do kilku mechaników i popytaj się. Poszukaj w dziale "Dobre warsztaty" lub nawet mozesz zadzownic do Rogera, on napewno co Ci doradzi.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 11-12-2005, 22:14   

Można wiezieć jaki masz przebieg tego bolidu ?
Taka kompresja to prawie koniec świata, Tylko zastanawiające jest dla czego taka nierówność. Jeżeli miałeś zmieniane pierścienie ( bez szlifu cylindrów ) to może być to wina uszczelki pod głowicą lub zaworów, gdyż gładzie i tłoki powinny byc zuzyte w miarę równo tj we wszystkich garnkach ok 4 - 5.
_________________
Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem :)
  
 
 
001andrzej 
witamy nowego


Wiek: 53
Dołączył: 31 Mar 2005
Posty: 7
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 12-12-2005, 19:45   

przebieg 18000 ,12000 po wymiane pierścieni i zaworów
     assistance
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 12-12-2005, 20:40   

12 tyś po wymianie pierścieni i zaworów ???????????????
Gniazda były szlifowane ?? Szczelność sprawdzona ??
Nowa uszczelka pod głowicą ??

Jeśli tak to albo pomiar ciśnienia do dupy albo pomiarowiec do dupy. [-(
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 12-12-2005, 22:21   

kurcze...z jednej strony jak sie zrobi remont to wiesz co masz,ale z drugiej po co sie znow pchac w koszta. Sa warsztaty/dystrybutorzy/sklepy ktore sprowadzaja silniki i sami je wstawiaja.Tym samym daja Ci gwarancje na silnik.W tym czasie smialo mozesz sobie sprawdzic silnik. Cisnienie sprezania,oleju itd. Najczesniej sprowadzaja silniki z niemcowa i ich przebiegi sa z reguly udokumentowane. Co do numerow to juz powszechnie wiadomo ze to juz nie problem. Przemysl sprawe z silnikiem. Z autopsji wiem ze czasem bardziej sie oplaca poprostu wstawic nowy silnik. Nie ma przeciez zadnego ryzyka skoro daja gwarancje.
Z drugiej storny to czemu jak wymieniales pierscienie to nie sprawdziles calej reszty? Przeciez mozna bylo sprawdzic gładz cylindrowa,pomierzyc tlok,panewkii itd jak wszystko bylo na wierzchu...Tak to jest jak sie nie mysli przy robocie. Niedbaly zawsze robi dwa razy...Twoj mechanik dal jednym slowem dupy. Bo nie wierze ze na krotko po wymianie pierscieni znow je szlag trafil...Chyba ze mechanik znow dal dupy i zle cos zlozyl...Powodzenia w kazdym razie. I patrz mechanikom na rece! Bopotrafia spieprzyc i ukryc a pozniej zwalaja ze to nie ich wina etc.
     assistance
 
001andrzej 
witamy nowego


Wiek: 53
Dołączył: 31 Mar 2005
Posty: 7
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 15-12-2005, 20:32   

CO DO JAKOŚCI POPRZEDNIEJ NAPRAWY TO NIE WYPOWIADAM SIĘ , CHCIAŁEM TANIO CZŁOWIEK OKREŚLIŁ CENĘ ZROBIŁ I WYCHWALAŁ ŻE HO HO.

TERAZ JEDNAK WYBRAŁEM INNY WARSZTAT O TAMTYM SZKODA GADAĆ BO TRZEBA GRZECZNIE
WIĘC ZDECYDOWAŁEM SIĘ NA REMONT KAPITALNY .WIADOMO ŻE DROŻEJ ALE I WIEM TERAZ CO BĘDĘ MIAŁ . OKAZAŁO SIĘ ŻE PIERŚCIENIE BYŁY PĘKNIĘTE WIĘC WIADOMO TROCHĘ PRACY I NOWYCH MATERIAŁOW PÓJDZIE .
AUTKO ODDAŁEM O 8 RANO WE WTOREK O 12 DOSTAŁEM TELEFON ŻE WIADOMO JUŻ CO DOLEGA .....
PO ZA REMONTEM SILNIKA WYSZŁO SPRZĘGŁO DO WYMIANY , MAŻETY I TAKIETAM JAK HAMULCE I PRZEDNIE ZAWIESZENIE
NO JAK RATOWAĆ TO RATOWAĆ WARSZTAT ZA REKLAMĄ ROGERA WYBRAŁEM I JESTEM ZADOWOLONY (NA RAZIE )
DAM ZNAĆ O KOSZTACH I EFEKTACH PRAC
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load