|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
PROBLEM Z KOMPRESJĄ I OLEJEM |
Autor |
Wiadomość |
001andrzej
witamy nowego
Wiek: 53 Dołączył: 31 Mar 2005 Posty: 7 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-12-2005, 13:39 PROBLEM Z KOMPRESJĄ I OLEJEM
|
|
|
MAM TEMPRĘ 1,6 NA GAŻNIKU Z LPG 93R PROD.
MÓJ PROBLEM POLEGA NA WYDMUCHIWANIU OLEJU ODMĄ DO GAŹNIKA .
ODMĘ ODŁĄCZYŁEM I PUŚCIŁEM WOLNO W BUTELKĘ ALE TO NIE TYLKO TEN PROBLEM ,
ILOŚCI OLEJU WYDMUCHIWANEGO SĄ DUŻE .POTRZEBUJĘ PORADY CO Z FANTEM ZROBIĆ ROK TEMU MIAŁEM WYMIENIANY ROZRZĄD I PIERŚCIONKI .
-CZY PIERŚCIONKI MOŻNA ZMIENIAĆ W NIESKOŃCZONOŚĆ, BO SPOTKAŁEM SIĘ Z OPINIĄ ŻE WCALE NIEPOWINNO SIĘ ICH WYMIENIAĆ
-ILE KOSZTUJE SILNIK NA WYMIANĘ
-CO LEPIEJ A CO TANIEJ
A PROPO DZIŚ SPRAWDZAŁEM CIŚNIENIE W CYLINDRACH I SIĘ ZAŁAMAŁEM
LICZĄC OD STRONY PASKA ROZRZĄDU TO BYŁO:
-4,0
-7,1
-2,6
-3,5
PODOBNO NIEPOWINNA ODPALIĆ, TA JEDNAK ODPALA I JEŹDZI MOŻE PALI TROCHĘ WIĘCEJ I SŁABSZA ALE DZIEŃ W DZIEŃ 35 KILOMETRÓW WOZI.
MAM TAK JUŻ OD PONAD MIESIĄCA WIADOMO KASY MAŁO WIĘC NAPISZCIE PROSZĘ SWOJE OPINIE CO Z TYM ROBIĆ BO SAM NIE WIEM |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 10-12-2005, 13:48
|
|
|
001andrzej napisał/a: | LICZĄC OD STRONY PASKA ROZRZĄDU TO BYŁO:
-4,0
-7,1
-2,6
-3,5 |
Wlasnei i tu tkwi problem. Silnik niestety do remontu... za remont + robocizne napewno zaplacisz troche. Bo bedziesz musial robic raczej generalke (tloki, pierscienie, cylidnry). Zapewne to bedzie do remotnu. Z robocizna napewno Cie to troche wyniesie.
Silnik taki odkupiony w granicach 600-1000zł no i nie wiesz w jakim stanie bedzie.
Szczerze to chyba lepiej oplaca sie remnot. Nie wiadomo jaki ten nowy silnik bedzie, moze tez juz byc ruina. Chyba ze masz dobre zrodla.
001andrzej napisał/a: | PODOBNO NIEPOWINNA ODPALIĆ, |
Faktycznie, przy takim cisnieniu to az dziwne ze jeszcze chodzi |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
001andrzej
witamy nowego
Wiek: 53 Dołączył: 31 Mar 2005 Posty: 7 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-12-2005, 14:42
|
|
|
JAKIE MOGĄ GYĆ PRZYBLIŻONE KOSZTA KAPITALKI ? |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 11-12-2005, 18:13
|
|
|
001andrzej, oj to chyba roznie. Ja Ci nie powiem, bo nie chce wprowadzać Cię w bład. Najlepiej zadzwon do kilku mechaników i popytaj się. Poszukaj w dziale "Dobre warsztaty" lub nawet mozesz zadzownic do Rogera, on napewno co Ci doradzi. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Tomilee
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 598 Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 11-12-2005, 22:14
|
|
|
Można wiezieć jaki masz przebieg tego bolidu ?
Taka kompresja to prawie koniec świata, Tylko zastanawiające jest dla czego taka nierówność. Jeżeli miałeś zmieniane pierścienie ( bez szlifu cylindrów ) to może być to wina uszczelki pod głowicą lub zaworów, gdyż gładzie i tłoki powinny byc zuzyte w miarę równo tj we wszystkich garnkach ok 4 - 5. |
_________________ Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem |
|
|
|
|
001andrzej
witamy nowego
Wiek: 53 Dołączył: 31 Mar 2005 Posty: 7 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 12-12-2005, 19:45
|
|
|
przebieg 18000 ,12000 po wymiane pierścieni i zaworów |
|
|
|
|
jabko
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1012 Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-12-2005, 20:40
|
|
|
12 tyś po wymianie pierścieni i zaworów ???????????????
Gniazda były szlifowane ?? Szczelność sprawdzona ??
Nowa uszczelka pod głowicą ??
Jeśli tak to albo pomiar ciśnienia do dupy albo pomiarowiec do dupy. |
_________________ Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 12-12-2005, 22:21
|
|
|
kurcze...z jednej strony jak sie zrobi remont to wiesz co masz,ale z drugiej po co sie znow pchac w koszta. Sa warsztaty/dystrybutorzy/sklepy ktore sprowadzaja silniki i sami je wstawiaja.Tym samym daja Ci gwarancje na silnik.W tym czasie smialo mozesz sobie sprawdzic silnik. Cisnienie sprezania,oleju itd. Najczesniej sprowadzaja silniki z niemcowa i ich przebiegi sa z reguly udokumentowane. Co do numerow to juz powszechnie wiadomo ze to juz nie problem. Przemysl sprawe z silnikiem. Z autopsji wiem ze czasem bardziej sie oplaca poprostu wstawic nowy silnik. Nie ma przeciez zadnego ryzyka skoro daja gwarancje.
Z drugiej storny to czemu jak wymieniales pierscienie to nie sprawdziles calej reszty? Przeciez mozna bylo sprawdzic gładz cylindrowa,pomierzyc tlok,panewkii itd jak wszystko bylo na wierzchu...Tak to jest jak sie nie mysli przy robocie. Niedbaly zawsze robi dwa razy...Twoj mechanik dal jednym slowem dupy. Bo nie wierze ze na krotko po wymianie pierscieni znow je szlag trafil...Chyba ze mechanik znow dal dupy i zle cos zlozyl...Powodzenia w kazdym razie. I patrz mechanikom na rece! Bopotrafia spieprzyc i ukryc a pozniej zwalaja ze to nie ich wina etc. |
|
|
|
|
001andrzej
witamy nowego
Wiek: 53 Dołączył: 31 Mar 2005 Posty: 7 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 15-12-2005, 20:32
|
|
|
CO DO JAKOŚCI POPRZEDNIEJ NAPRAWY TO NIE WYPOWIADAM SIĘ , CHCIAŁEM TANIO CZŁOWIEK OKREŚLIŁ CENĘ ZROBIŁ I WYCHWALAŁ ŻE HO HO.
TERAZ JEDNAK WYBRAŁEM INNY WARSZTAT O TAMTYM SZKODA GADAĆ BO TRZEBA GRZECZNIE
WIĘC ZDECYDOWAŁEM SIĘ NA REMONT KAPITALNY .WIADOMO ŻE DROŻEJ ALE I WIEM TERAZ CO BĘDĘ MIAŁ . OKAZAŁO SIĘ ŻE PIERŚCIENIE BYŁY PĘKNIĘTE WIĘC WIADOMO TROCHĘ PRACY I NOWYCH MATERIAŁOW PÓJDZIE .
AUTKO ODDAŁEM O 8 RANO WE WTOREK O 12 DOSTAŁEM TELEFON ŻE WIADOMO JUŻ CO DOLEGA .....
PO ZA REMONTEM SILNIKA WYSZŁO SPRZĘGŁO DO WYMIANY , MAŻETY I TAKIETAM JAK HAMULCE I PRZEDNIE ZAWIESZENIE
NO JAK RATOWAĆ TO RATOWAĆ WARSZTAT ZA REKLAMĄ ROGERA WYBRAŁEM I JESTEM ZADOWOLONY (NA RAZIE )
DAM ZNAĆ O KOSZTACH I EFEKTACH PRAC |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|