|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
pomocy tempra nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
Walter
witamy nowego
Dołączył: 22 Lis 2007 Posty: 3 Skąd: Warka
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-11-2007, 18:05 pomocy tempra nie odpala
|
|
|
Witam i prosze o pomoc. Z kolega wymieniliśmy rozrząd po złorzeniu tempra nie chce odpalić, może ktoś z Was bedzie wstanie pomóc. Dodam że koła ustawione są tak jak powinne być znaki pokrywają się. Dodam że jest to jak wspomnałem Tempra z 95r. 2,00 8V. Szukałem na forum i nic co było tam nie pomogło a do niektórych bardziej sensownych odnośników nie mam uprawnień bo jestem za świerzy, a autko potrzebne jest na weekend.
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim pomocnym fanom Fiata
Walter
Mercedes 124 T 2,5 D '89
nowy zakup Fiat Tempra 2,0 8V '95 |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-11-2007, 19:46 Re: pomocy temora nie odpala
|
|
|
Walter napisał/a: | Witam i prosze o pomoc. Z kolega wymieniliśmy rozrząd po złorzeniu tempra nie chce odpalić, może ktoś z Was bedzie wstanie pomóc. Dodam że koła ustawione są tak jak powinne być znaki pokrywają się. Dodam że jest to jak wspomnałem Tempra z 95r. 2,00 8V. Szukałem na forum i nic co było tam nie pomogło a do niektórych bardziej sensownych odnośników nie mam uprawnień bo jestem za świerzy, a autko potrzebne jest na weekend.
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim pomocnym fanom Fiata
Walter
Mercedes 124 T 2,5 D '89
nowy zakup Fiat Tempra 2,0 8V '95 |
sluchaj, kiedys wymienialismy z ojcem rozrzad w punciaku 2. znaki sie pokrywaja, wszystko ok i nie odpala, okazalo sie ze padczas montazu kola wzgledem siebie(pasowe i od walka rozrzadu) przesunely sie az o jakies 3-4 zeby, a na oko to mozna bylo powiedziec, ze znaki sie pokrywaja. Sprobuj jeszcze raz, nam tez sie wydawalo ze kola wzgledem siebie nie przesunely sie, a jednak...powodzenia |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
GrzesiekK
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 146 Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-11-2007, 07:37
|
|
|
W 2.0 8V masz dwa paski i wałki rozrządu. Jezeli robiliście to pierwszy raz to napewno coś sknociliście w ustawieniach dobry mechanik ustawi wam to na podstawie położenia tłoków ale spróbujcie jeszcze raz z tymi znakami bo pomylony jeden ząbek to jeszcze nic takiego bo autko odpali tylko niebedzie równo pracować ale jezeli nieodpala to już przynajmniej 3-4 ząbki na pasku. A tam masz wszystko po 2, dwa wałki i dwa paski. |
|
|
|
|
Walter
witamy nowego
Dołączył: 22 Lis 2007 Posty: 3 Skąd: Warka
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-11-2007, 06:19
|
|
|
Dzięki za pomoc. Udało nam się odpalić, żle były ustawione koła. poprzedni właściciel sam sobie rysował na tych kołach snaki, przez które wy żle ustawiliśmy. Znalazłem na forum schemat rozrządu i ustawilismy tak jak tam było opisane. Niema nic leprzego jak kilka browarów na koniec roboty.
PZDR WAlter |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-11-2007, 16:34
|
|
|
no to gratuluje, tylko zastanawia mnie jedno, skoro wczesniej odpalal i wszystko bylo ok, a wy zakladaliscie pasek tak samo, to czemu za drugim razem (po wymianie paska) wam tempra nie zapalila?
tak pytam z czystej ciekawosci |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|