Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
JAK WYMIENIC USZCZELKE POD KLAWIATURA 1,6 ie?
Autor Wiadomość
rochaz 



Wiek: 47
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 45
Skąd: Dublin
Województwo: Other
Wysłany: 02-07-2006, 01:33   JAK WYMIENIC USZCZELKE POD KLAWIATURA 1,6 ie?

Mam 1,6 w temperowce, chce sam wymienic uszcelke pod klawiatura. Czy jest to mozliwe? Wszelkie infomile widziane: rochaz@tlen.pl
I jezeli to mozliwe to wszelkie infona temat tego auta...
Pozdrawiam.
_________________
...a ja miałem kierownice po stronie pasażera...
...1,6 ie...

Sprzedałem.Żałuje.Mam zdjęcia...
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 02-07-2006, 10:20   

Mozna. Robota na 10-15 min.

Tylko ty masz wtyrsk. to musisz chyba wpierw zdemontowac filtr powietrza nad silnikiem. Pozniej odkrecasz wszystkie sruby trzymajace pokrywe i ewentualne przewody plastiki, zdejmujesz i po sprawie.

Koszt uszczelki w ASO cos w granicach 15-20zł.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Ardian 



Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 48
Skąd: Ruda Śląska
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-07-2006, 13:18   

Miszko
Uszczelka pod klawiaturą nie na pokrywie zaworów.
Można samemu wymienić ta uszczelke pod klawiaturą tylko potrzebujesz spokojnego i czystego miejsca.
Podczas wyciągania klawiatury musisz zwracać uwagę na popychacze żeby nie wypadły z swoich gniazd jak do tego dojdzie to musisz włożyć je spowrotem w te same prowadzenia. Do dokładnego poskładania potrzebujesz jeszcze klucza dynamometrycznego lub delikatnej rączki do dokręcenia śrub pamiętaj wkręcasz w aluminiową głowicę.
Powodzenia w pracy :) :) :)
_________________
     Moneta
 
picek 



Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 400
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 02-07-2006, 16:32   

Jeżeli to układ ze zdjęcia to proponuję nóżki dystansowe na pokrywie zeszlifować ok.1,5mm. Wymieniałem chyba co trzy miechy a teraz od dłuższego czasu spokuj.
_________________
Audi
     assistance   Moneta
 
rochaz 



Wiek: 47
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 45
Skąd: Dublin
Województwo: Other
Wysłany: 02-07-2006, 20:18   

Dziekuje Panowie...
_________________
...a ja miałem kierownice po stronie pasażera...
...1,6 ie...

Sprzedałem.Żałuje.Mam zdjęcia...
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 02-07-2006, 20:36   

Ardian, thx za sprostowanie... faktycznie nie doczytałem.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 03-07-2006, 15:42   

Dzisiaj wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów. (Ta na zdjeciu wyzej)
Przesmarowałem ja jeszcze silikonem i wszystko byłoby dobrze gdyby nie to, ze przy przykrecaniu pokrywy okazało sie ze dwa dolne gwinty są wyrobione i śruba wkrecała sie i wkrecała... jestem pewien ze juz niedługo znowu zacznie olej wyciekac spod pokrywy. co mam zrobić? czy ktos juz miał taki problem?

Dodano 2 godz. później:

KUR%$ Juz mi cieknie! :axe:
Czy kupić nowe śruby i wkleić je jakimś superklejem? a moze wkrecic je na "stalowa plasteline"? Nic mi nie przychodzi do głowy, a olej tak zapie%#$lił silnik ze nie poznaje własnego auta...
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
Ardian 



Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 48
Skąd: Ruda Śląska
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-07-2006, 18:47   

Mikus
Wykręć te szpilki z zerwanym gwintem wkręc nowe o centymetr dłuższe a z drugiej strony nakręć nakrętkę i dokładnie dokręć pokrywę.
_________________
     Moneta
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 03-07-2006, 20:36   

A wejda dłuzsze? to sie przebije do środka..?..!.. Nie bardzo rozumiem te gorne by szło przebiz na wylot, ale mi sie zerwały gwinty na dole i to gwinty w głowicy, nie na śrubach.
Prosiłbym o wyjaśnienie troche tej propozycji. Nie smiejcie sie - ratujcie :sciana:
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
picek 



Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 400
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 03-07-2006, 20:44   

Proponuję rozwiercić otwory wiertłem 8,5mm.Przegwintować gwintownikiem M10.Wkręcić śruby na klej do zabezpieczania gwintów.Obciąć naddatek i na nowo wykonać otwory{wiertło 4,5 i gwintownik M6}
_________________
Audi
     assistance   Moneta
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-07-2006, 11:05   

dokladnie tak jak picek muwi. to standart ze uwali sie gwint w glowicy. poprostu przegwintuj tak jak wyzej a dla pewnosci posmaruj czym trzymajacym. i delikatnie dokrecaj. niestety to to jest delikatniejsze od szkla. ale spokojnie dasz rade tylko NIE ROB TEGO W POSPIECHU!!!
bo to najgorsza robota
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load