|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
JAK WYMIENIC USZCZELKE POD KLAWIATURA 1,6 ie? |
Autor |
Wiadomość |
rochaz
Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 45 Skąd: Dublin
Województwo: Other
|
Wysłany: 02-07-2006, 01:33 JAK WYMIENIC USZCZELKE POD KLAWIATURA 1,6 ie?
|
|
|
Mam 1,6 w temperowce, chce sam wymienic uszcelke pod klawiatura. Czy jest to mozliwe? Wszelkie infomile widziane: rochaz@tlen.pl
I jezeli to mozliwe to wszelkie infona temat tego auta...
Pozdrawiam. |
_________________ ...a ja miałem kierownice po stronie pasażera...
...1,6 ie...
Sprzedałem.Żałuje.Mam zdjęcia... |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 02-07-2006, 10:20
|
|
|
Mozna. Robota na 10-15 min.
Tylko ty masz wtyrsk. to musisz chyba wpierw zdemontowac filtr powietrza nad silnikiem. Pozniej odkrecasz wszystkie sruby trzymajace pokrywe i ewentualne przewody plastiki, zdejmujesz i po sprawie.
Koszt uszczelki w ASO cos w granicach 15-20zł. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Ardian
Dołączył: 19 Wrz 2005 Posty: 48 Skąd: Ruda Śląska
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-07-2006, 13:18
|
|
|
Miszko
Uszczelka pod klawiaturą nie na pokrywie zaworów.
Można samemu wymienić ta uszczelke pod klawiaturą tylko potrzebujesz spokojnego i czystego miejsca.
Podczas wyciągania klawiatury musisz zwracać uwagę na popychacze żeby nie wypadły z swoich gniazd jak do tego dojdzie to musisz włożyć je spowrotem w te same prowadzenia. Do dokładnego poskładania potrzebujesz jeszcze klucza dynamometrycznego lub delikatnej rączki do dokręcenia śrub pamiętaj wkręcasz w aluminiową głowicę.
Powodzenia w pracy |
_________________
|
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 02-07-2006, 16:32
|
|
|
Jeżeli to układ ze zdjęcia to proponuję nóżki dystansowe na pokrywie zeszlifować ok.1,5mm. Wymieniałem chyba co trzy miechy a teraz od dłuższego czasu spokuj. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
rochaz
Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 45 Skąd: Dublin
Województwo: Other
|
Wysłany: 02-07-2006, 20:18
|
|
|
Dziekuje Panowie... |
_________________ ...a ja miałem kierownice po stronie pasażera...
...1,6 ie...
Sprzedałem.Żałuje.Mam zdjęcia... |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 02-07-2006, 20:36
|
|
|
Ardian, thx za sprostowanie... faktycznie nie doczytałem. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 03-07-2006, 15:42
|
|
|
Dzisiaj wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów. (Ta na zdjeciu wyzej)
Przesmarowałem ja jeszcze silikonem i wszystko byłoby dobrze gdyby nie to, ze przy przykrecaniu pokrywy okazało sie ze dwa dolne gwinty są wyrobione i śruba wkrecała sie i wkrecała... jestem pewien ze juz niedługo znowu zacznie olej wyciekac spod pokrywy. co mam zrobić? czy ktos juz miał taki problem?
Dodano 2 godz. później:
KUR%$ Juz mi cieknie!
Czy kupić nowe śruby i wkleić je jakimś superklejem? a moze wkrecic je na "stalowa plasteline"? Nic mi nie przychodzi do głowy, a olej tak zapie%#$lił silnik ze nie poznaje własnego auta... |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
Ardian
Dołączył: 19 Wrz 2005 Posty: 48 Skąd: Ruda Śląska
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-07-2006, 18:47
|
|
|
Mikus
Wykręć te szpilki z zerwanym gwintem wkręc nowe o centymetr dłuższe a z drugiej strony nakręć nakrętkę i dokładnie dokręć pokrywę. |
_________________
|
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 03-07-2006, 20:36
|
|
|
A wejda dłuzsze? to sie przebije do środka..?..!.. Nie bardzo rozumiem te gorne by szło przebiz na wylot, ale mi sie zerwały gwinty na dole i to gwinty w głowicy, nie na śrubach.
Prosiłbym o wyjaśnienie troche tej propozycji. Nie smiejcie sie - ratujcie |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 03-07-2006, 20:44
|
|
|
Proponuję rozwiercić otwory wiertłem 8,5mm.Przegwintować gwintownikiem M10.Wkręcić śruby na klej do zabezpieczania gwintów.Obciąć naddatek i na nowo wykonać otwory{wiertło 4,5 i gwintownik M6} |
_________________ Audi |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-07-2006, 11:05
|
|
|
dokladnie tak jak picek muwi. to standart ze uwali sie gwint w glowicy. poprostu przegwintuj tak jak wyzej a dla pewnosci posmaruj czym trzymajacym. i delikatnie dokrecaj. niestety to to jest delikatniejsze od szkla. ale spokojnie dasz rade tylko NIE ROB TEGO W POSPIECHU!!!
bo to najgorsza robota |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|