Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
uszczelniacz
Autor Wiadomość
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 11-12-2012, 19:34   uszczelniacz

witam ,chcę wymienic simering wałka rozrządu od strony kopułki bo coś z tamtąd podcieka, tempra 1.6 ,jak to zrobic???pomoZe mi ktos?
     Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 11-12-2012, 21:51   

ściągasz kopułkę ( zatrzaski ) ściągasz palec rozdzielacza, odkręcasz aparat ( tylko wcześniej sobie zaznacz markerem dokładne położenie aparatu względem bloku silnika ) ściągasz aparat i wtedy widać simeringa....

i niech któryś z kolegów mnie poprawi ale wydaję mi się, że jeśli w 1.6 jest digiplex to położenie aparatu zapłonowego nie ma znaczenia ?
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
  
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-12-2012, 13:06   

od strony rozdzielacza zaplonu jest oring gumowy nie simering.

polozenie rozdzielacza ma znaczenie, dlatego jest na obudowie rozdzielacza naciecie/kropka na ktora ma wskazywac palec rozdzielacza przy rozrzadzie w gmp{ 1 i 4 cylinder w gorze}, ale poniewaz palec pasuje tylko w jednym polozeniu na os rozdzielacza no i sam rozdzielacz nie da sie zamontowac odwrotnie bo po primo widac ze jest cos zle, secundo naciecie na walku rozrzadu w ktore wchodzi rozdzielacz jest tez niesymetryczne, tertio fasolki na sruby rozdzielacza sa dosc male , to jak by nie zalozyl, to jesli tylko pasuje,to bedzie jakos dzialac.
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 13-12-2012, 16:23   

poskładać się nie da źle tylko pytałem czy w 1.6 reguluje się kąt wyprzedzenia zapłonu pozycją aparatu ? bo jesli tak to przy ściaganiu musi sobie zaznaczyć położenie lub ustawić od nowa kąt zapłonu
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Qmaty 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 88
Skąd: Osiek
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-12-2012, 20:17   

W 1.6 i.e. nie reguluje się kąta wyprzedzenia zapłonu pozycją aparatu,wystarczy jak go założysz w tej samej pozycji.Trzeba tylko zapamiętać mniej więcej położenie palca rozdzielacza.Czyli tak jak koledzy pisali ściągasz kopułkę,ściągasz palec rozdzielacza,odkręcasz trzy nakrętki mocujące aparat i wyciągasz go.Wymieniasz oring i montujesz w odwrotnej kolejności,raczej nic nie da się pomieszać.Ja to zrobiłem pod sklepem motoryzacyjnym bo nie znałem rozmiaru oringa i zajęło mi to z montażem 20 min....dasz radę...
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load