Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie na luzie...LPG:(
Autor Wiadomość
tw20 


Wiek: 43
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 48
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 13-04-2007, 10:17   Gaśnie na luzie...LPG:(

Witam. Mam tipo 1.4ie na gazie i wszystko jest ok jak jade ale jak zatrzymuje się np. na skrzyzowaniu to mi gaśnie... Wogóle na niskich obrotach gaśnie nie wiem co jest:/ Zawsze na początku jak jest zimny to jest ok ale jak troche przejade t opo paru minutach gaśnie... Wymieniałem ostatnio pompe wodna bo sie łożysko rozwaliło i na początku myślałem ze moze od tego ale teraz po wymianie jest to samo:( Nie wiem są może jakies dysze które by sie mogły pozatykać???
Wszystkich bedących w temacie proszę o jakąś podpowiedz.
pozdr tw20
  
 
 
titanea 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 165
Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 14-04-2007, 09:15   

możliwe ze pod wpływem ciepła coś ci się rozstszczelnia i dostaje lewe powietrze
_________________
TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg

Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998
     assistance
 
 skype
 
skarybeusz 



Wiek: 43
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 13
Skąd: Wyszków
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-04-2007, 16:14   JA MAM PODOBNIE

Witaj "BRACHU"! mamy podobny kłopot, ja mam (1.4 na gaźniku z gazikiem) podobny problem. Uruchamiam silnik na ssaniu (oczywizda sprawa), nawet przyzwoicie pracuje silnik, po rozgrzaniu wyłączam ssanie i jadę dalej, ale... jeśli wpadnę w jakiś korek miejski ( czyli stoję ruszam, stoję, ruszam, stoję, ruszam itd) to zaczyna dostawać coraz większych drgawek, nie reaguje na polecenia wydawane pedałem gazu (albo się dusi, albo się zapowietrza) i gaśnie i muszę go na benzynkę przerzucić. W zeszłym roku robiłem gażnik w Warszawie na ul. Szarych Szeregów (bezbłędni kolesie, ale drodzy: 350zł za mycie, czyszczenie i regulację gaźnika). Moja rada: PODJEDź KOLEGO NA JAKąś STACJę KONTROLI LUB DO DOBREGO GAZIARZA I NIECH CI WYREGULUJą MIESZANKę NA APARATURZE POMIAROWEJ, ANIE NA SłUCH (TAK ROBI WIęKSZOść GAZIARZY, żE REGULUJą ZE SłUCHU A WIERZ MI żE NIEWIELU JEST TAKICH LUDZI CO POTRAFIą REGULOWAC NA SłUCH)
Pozdrawiam
     assistance
 
 
picek 



Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 400
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 20-04-2007, 22:12   

Może być że termostat filtra powietrza nie pracuje i cały czas ciągnie gorące powietrze znad kolektora wydechowego.A kondensat z parownika spuszczałeś-filterek gazu wymieniłeś-zobacz kabelki zapłonowe i kopułkę bo przy gazie ma być ok.
_________________
Audi
     assistance   Moneta
 
tw20 


Wiek: 43
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 48
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 23-04-2007, 19:35   załamka...

Witam.
Własnie wróciłem z samochodu (tipo 1.4ie LPG) - czysciłem reduktor, poczyściłem membranki i załozyłem spowrotem. Przed "naprawą" mi gasł na wolnych obrotach (nie zawsze raz gasł a raz nie jak mu sie podobało) ale przyspieszał normalnie i jeżdził bez problemu. A teraz po czyszczeniu reduktora utrzymuje wolne obroty ale nie reaguje wogóle na szybkie wciskanie padału gazu... Jak wolno przyspieszam to lekko szarpie ale przyspiesza powoli a jak gwałtownie wcisne to zamula i nie przyspiesza wogóle.
Aacha nie wiem czy to ważne ale jak pracuje na luzie na wolnych obrotach i odłacze jedną świece to gaśnie silnik..tak powinno być? (a czasami mi migacz za szybko mi ga a czasmi normalnie):/
Nie wiem co mam zrobić jeszcze? moze jakieś zwarcie sie robi...
Macie jakies pomysły co to moze byc? Czy musze odwiedzic warsztat jakiś? :?
  
 
 
Qmaty 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 88
Skąd: Osiek
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-04-2007, 20:25   

tw20 pewnie go sobie trochę rozregulowałeś przy czyszczeniu tzn 'przykręciłeś'.Masz w reduktorze dwie śruby do regulacji?czy jedną?Najlepiej jeśli pojedziesz na regulacje do gazowników....
  
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-04-2007, 20:26   

tw20, podjedź do jakiś gazowników niech Ci wyregulują instalkę na analizatorze i będzie po kłopocie
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-04-2007, 15:05   

to, że mogłeś rozregulować to raz, ale membranek się nie czyści, jak są już ten tego to się wymienia... orginalne jeśi są ok są takie cieniutkie i bardzo elastyczne, może miałeś już twardsze, starsze i coś którejś zrobieś... regulacja wtedy pomoże, ale i tak warto je wymienić a nie prowizorę taką odstawiać, to tylko 'póki co' wtedy...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
tw20 


Wiek: 43
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 48
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 27-04-2007, 20:40   regulacja

Coe fachowiec to fachowiec... Wsyatrczyło wyregulować i już wszystko ok. Ale kazał mi wymienić kopułke, palec rozdz., przewody i świece, a no i sonde lambda mam padnietą i tez musze kupić. A wogóle to za co odpowiada ta sonda bo nie wiem???
Pozdr
  
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 28-04-2007, 10:49   

Na podstawie danych z sondy,sterownik wtrysku dobiera odpowiednią ilość paliwa wtryskiwaną do silnika.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load