|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Gaśnie na luzie...LPG:( |
Autor |
Wiadomość |
tw20
Wiek: 43 Dołączył: 03 Kwi 2007 Posty: 48 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 13-04-2007, 10:17 Gaśnie na luzie...LPG:(
|
|
|
Witam. Mam tipo 1.4ie na gazie i wszystko jest ok jak jade ale jak zatrzymuje się np. na skrzyzowaniu to mi gaśnie... Wogóle na niskich obrotach gaśnie nie wiem co jest:/ Zawsze na początku jak jest zimny to jest ok ale jak troche przejade t opo paru minutach gaśnie... Wymieniałem ostatnio pompe wodna bo sie łożysko rozwaliło i na początku myślałem ze moze od tego ale teraz po wymianie jest to samo:( Nie wiem są może jakies dysze które by sie mogły pozatykać???
Wszystkich bedących w temacie proszę o jakąś podpowiedz.
pozdr tw20 |
|
|
|
|
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 14-04-2007, 09:15
|
|
|
możliwe ze pod wpływem ciepła coś ci się rozstszczelnia i dostaje lewe powietrze |
_________________ TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg
Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998 |
|
|
|
|
skarybeusz
Wiek: 43 Dołączył: 23 Sty 2006 Posty: 13 Skąd: Wyszków
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-04-2007, 16:14 JA MAM PODOBNIE
|
|
|
Witaj "BRACHU"! mamy podobny kłopot, ja mam (1.4 na gaźniku z gazikiem) podobny problem. Uruchamiam silnik na ssaniu (oczywizda sprawa), nawet przyzwoicie pracuje silnik, po rozgrzaniu wyłączam ssanie i jadę dalej, ale... jeśli wpadnę w jakiś korek miejski ( czyli stoję ruszam, stoję, ruszam, stoję, ruszam itd) to zaczyna dostawać coraz większych drgawek, nie reaguje na polecenia wydawane pedałem gazu (albo się dusi, albo się zapowietrza) i gaśnie i muszę go na benzynkę przerzucić. W zeszłym roku robiłem gażnik w Warszawie na ul. Szarych Szeregów (bezbłędni kolesie, ale drodzy: 350zł za mycie, czyszczenie i regulację gaźnika). Moja rada: PODJEDź KOLEGO NA JAKąś STACJę KONTROLI LUB DO DOBREGO GAZIARZA I NIECH CI WYREGULUJą MIESZANKę NA APARATURZE POMIAROWEJ, ANIE NA SłUCH (TAK ROBI WIęKSZOść GAZIARZY, żE REGULUJą ZE SłUCHU A WIERZ MI żE NIEWIELU JEST TAKICH LUDZI CO POTRAFIą REGULOWAC NA SłUCH)
Pozdrawiam |
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 20-04-2007, 22:12
|
|
|
Może być że termostat filtra powietrza nie pracuje i cały czas ciągnie gorące powietrze znad kolektora wydechowego.A kondensat z parownika spuszczałeś-filterek gazu wymieniłeś-zobacz kabelki zapłonowe i kopułkę bo przy gazie ma być ok. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
tw20
Wiek: 43 Dołączył: 03 Kwi 2007 Posty: 48 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-04-2007, 19:35 załamka...
|
|
|
Witam.
Własnie wróciłem z samochodu (tipo 1.4ie LPG) - czysciłem reduktor, poczyściłem membranki i załozyłem spowrotem. Przed "naprawą" mi gasł na wolnych obrotach (nie zawsze raz gasł a raz nie jak mu sie podobało) ale przyspieszał normalnie i jeżdził bez problemu. A teraz po czyszczeniu reduktora utrzymuje wolne obroty ale nie reaguje wogóle na szybkie wciskanie padału gazu... Jak wolno przyspieszam to lekko szarpie ale przyspiesza powoli a jak gwałtownie wcisne to zamula i nie przyspiesza wogóle.
Aacha nie wiem czy to ważne ale jak pracuje na luzie na wolnych obrotach i odłacze jedną świece to gaśnie silnik..tak powinno być? (a czasami mi migacz za szybko mi ga a czasmi normalnie):/
Nie wiem co mam zrobić jeszcze? moze jakieś zwarcie sie robi...
Macie jakies pomysły co to moze byc? Czy musze odwiedzic warsztat jakiś? |
|
|
|
|
Qmaty
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 17 Lut 2007 Posty: 88 Skąd: Osiek
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-04-2007, 20:25
|
|
|
tw20 pewnie go sobie trochę rozregulowałeś przy czyszczeniu tzn 'przykręciłeś'.Masz w reduktorze dwie śruby do regulacji?czy jedną?Najlepiej jeśli pojedziesz na regulacje do gazowników.... |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-04-2007, 20:26
|
|
|
tw20, podjedź do jakiś gazowników niech Ci wyregulują instalkę na analizatorze i będzie po kłopocie |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-04-2007, 15:05
|
|
|
to, że mogłeś rozregulować to raz, ale membranek się nie czyści, jak są już ten tego to się wymienia... orginalne jeśi są ok są takie cieniutkie i bardzo elastyczne, może miałeś już twardsze, starsze i coś którejś zrobieś... regulacja wtedy pomoże, ale i tak warto je wymienić a nie prowizorę taką odstawiać, to tylko 'póki co' wtedy... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
tw20
Wiek: 43 Dołączył: 03 Kwi 2007 Posty: 48 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 27-04-2007, 20:40 regulacja
|
|
|
Coe fachowiec to fachowiec... Wsyatrczyło wyregulować i już wszystko ok. Ale kazał mi wymienić kopułke, palec rozdz., przewody i świece, a no i sonde lambda mam padnietą i tez musze kupić. A wogóle to za co odpowiada ta sonda bo nie wiem???
Pozdr |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 28-04-2007, 10:49
|
|
|
Na podstawie danych z sondy,sterownik wtrysku dobiera odpowiednią ilość paliwa wtryskiwaną do silnika. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|