Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Schemat podciśnienia..
Autor Wiadomość
DonBanDitOo 



Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 113
Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-11-2008, 18:33   Schemat podciśnienia..

Mam problem ... do tej pory niebyło przewodów do podciśnienia... kupiłem je jednak niewiem co gdzie ma być od czego do czego ma iść ...
Tipo 1,4 90r. (gaźnik)
_________________
Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile

Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD
  
 
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-11-2008, 18:50   

Kolego u mnie w Tipku 1.4 tylko jednopunkt takie coś jest porobione.. nie wiem jak jest przy gaźniku:)

A: kolektor ssący
B: serwo
C: ekonomizer

no i do Digiplexa jak widać
     assistance   Moneta
 
 skype
 
DonBanDitOo 



Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 113
Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-11-2008, 20:00   

właściewie co to ten digipex ?? a z kąd idzie do zapłonu??
_________________
Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile

Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-11-2008, 21:25   

Kajlon, kolega nie ma digiplex'a ! zrobiłeś chłopakowi zamieszanie. Już DonBanDitOo, ci odpisuje... sekunda

** Dodano: 14-11-2008, 21:28 **
DonBanDitOo, już ci chyba 4 raz ten link wysyłam http://forum.tempra.org/t...ghlight=#108628

** Dodano: 14-11-2008, 21:29 **
dostałeś jaki czas temu odpowiedź na PW (08-11-2008, 18:21) jak podłączyć przewody, jak również dostałeś odpowiedz w temacie który założyłeś http://forum.tempra.org/t...ala-vt13220.htm czego nie rozumiesz?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
DonBanDitOo 



Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 113
Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-11-2008, 13:55   

no dobra schemat schematem... ale ten górny przewód z gaznika gdzie idzie??z kad ma isc do zapłonu? z tyłu widze ze przewody ida od/do czegos w bloku ... gdy to odkreciłem to mi wygladało jak zwykła sróba 19. co to jest boi musze to nowe kupic bo sa połamane te cycki co z tego wychodza...
_________________
Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile

Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 15-11-2008, 17:27   

jak wroce do domu to ci schemat wkleje
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
DonBanDitOo 



Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 113
Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-11-2008, 19:50   

JAM_BELFEGOR, niedostałem żadnej PW :doubt:
jako tako widze na tych fotach co i jak ... ale właśnie niewidać z tyłu silnika gdzie to dalej idzie .. bo widze że przewód idzie gdzieś do przodu .. następnie gdzie idzie ten z gaźnika .. i z kąd idzie do zapłonu ..
no i co to są te śróby .. jakieś termo-coś?? bo po odkręceniu uciekał z tamtąd płyn chłodzący .. więc co to jest i do czego to słuzy??
_________________
Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile

Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 15-11-2008, 22:03   

Spokojnie :lalala: już tłumacze co i jak. Na PW dostałeś dodatkową fotkę ale skoro nie bardzo widzisz tego, to prze kleje ci schemat z książki. Od razu zaznaczam że ja w swoim samochodzie miałem inaczej przewody zamontowane niż w tej książce, ale z kolei nie mam jak ty bocznego wyjścia siłownika podtrzymania obrotów. To co wykręciłeś to termo zawory rzecz nie do naprawienia, tym bardziej jak masz wyłamane końcówki, po prostu musisz kupić nowe. Jeśli nie wiesz gdzie to daj znać ja w poniedziałek jadę po właśnie te zaworki i prę innych rzeczy do sklepu który takie rzeczy ściąga z Włoch. Ceny nie znam na razie wg. katalogu ePer w 2005r. kosztowały ok 30zł jeden. Przy okazji odkręcając je zapowietrzyłeś sobie układ zapewne, nie znacznie ale zawsze. Po wymianie na nowe proponuje korkiem w chłodnicy lub na wężu odpowietrzyć go.
Schemat:

Jeśli będzie źle i układ nie zadziała daj znać, przerysuje ci swój (a mój działa na 100%)
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
DonBanDitOo 



Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 113
Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-11-2008, 01:28   

Ooooo ... właśnie o coś takiego mi chodziło :D wielkie dzięki .. ten zawór kupie u mnie .. mają multum części do tipolca
a jeszcze jedno .. zauważyłem że jeśli dobrze się przyjżałem to ty masz 2 takie zawory.. dobrze widziałem?? natomiast na tym schemacie jest jeden .. i obok jest druga śróba... (ślepa??) ja zaś mam też jeden taki zawór ale odwrotnie wkręcone niż na tym schemacie.. ma to jakieś znaczenie??
_________________
Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile

Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-11-2008, 10:30   

Ilość termo-zaworów ma znaczenie, dlatego ten schemat bardziej się odnosi do ciebie. Ja mam dwa, dobrze widziałeś. Mój układ jest bardziej skomplikowany. Możesz oczywiście zrobić tak jak w książce lub kupić dwa termo zawory i rozbić w/g. schematu który ci podam. To już zależny od ciebie. Miejsce wkręcenia termo zaworu nie powinno mieć znaczenia bo to płyn krążący w kolektorze podgrzewa go i zamyka, wiec czy jest 10cm w tą czy tamtą nie robi różnicy możesz dla świętego spokoju przełożyć tak jak na schemacie jest. Pamiętaj jeszcze żeby kopić właściwy termo zawór bo do Tipola 1.4 w kolektor masz dwa rodzaje biały i czarny. Ja mam obydwa , ty chyba masz tylko czarny.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
DonBanDitOo 



Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 113
Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-11-2008, 15:21   

hmm.. a czym się one różnią?? kolorem tych cycków?? u mnie są białe ;p
_________________
Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile

Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-11-2008, 23:33   

Kupuj taki jaki masz kolor, różnią się w działaniu.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load