|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
kontrolka ładowania |
Autor |
Wiadomość |
chopin25
Dołączył: 08 Kwi 2007 Posty: 28 Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-09-2007, 14:39 kontrolka ładowania
|
|
|
witam
mam pytanie co mogło spowodować zaprzestanie świecenia żarówki ładowania pomimo że alternator ładuje?. i jeszcze jedno pytanie ,w momencie zapalenia silnika ładowanie nie jest najlepsze ponieważ swiatła i deska rozdzielcza są przygaszone dopiero jak sie doda gazu to pojawia sie " silniejszy prąd" i wszystko pali sie normalnie.. |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 14:47
|
|
|
A sprawdzałeś po prostu żarówkę w desce? To by mogło być co do braku jej działania. A te ładowanie to może być wina regulatora napięcia. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
chopin25
Dołączył: 08 Kwi 2007 Posty: 28 Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-09-2007, 14:50
|
|
|
sprawdziłem żaróweczki wszytki bo akurat dzisiaj wymieniałem od kontrolki swiateł i żarówka od ładowania jest sprawna.. |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 14:51
|
|
|
sprawdź ten cienki kabelek co leci do alternatora - może się odłączył |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
chopin25
Dołączył: 08 Kwi 2007 Posty: 28 Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-09-2007, 14:56
|
|
|
to tam jest jakis cienki kabelek? widziałem taki gruby co idze id alternatora i jest na wierzchu ja sie patrzy z góry ale małego niet.. |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 14:59
|
|
|
tak, jest. poszukaj go. wychodzi na to że się bezczelnie urwał. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
chopin25
Dołączył: 08 Kwi 2007 Posty: 28 Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-09-2007, 15:08
|
|
|
ok sprawdze ten kabelek.. a co do tego "niskiego" prądu to regulator mówisz? |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 15:10
|
|
|
może być że świruje. normalnie najpierw zwalił bym winę na szczotki, ale skoro piszesz że po przegazówce jest oki to może właśnie regulator |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
chopin25
Dołączył: 08 Kwi 2007 Posty: 28 Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-09-2007, 15:11
|
|
|
drogie takie cos? |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 15:13
|
|
|
nie mam pojęcia. nie miałem jeszcze problemów z alternatorem. szczerze mówiąc to jedyny problem który mnie dręczył to był komputer. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
chopin25
Dołączył: 08 Kwi 2007 Posty: 28 Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-09-2007, 15:17
|
|
|
he.. tez kiedys miałem problem z kompem mam silnik 149c2 i tam na bloku znajduje sie zaraz czujnik połozenia wału a w nim w srodku dwa kabelki w osłonkach i pewnie ze starości osłonki sie stopiły i miałem zwarcie i siadł mi komp ....1000 zł w plecy ) |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 15:21
|
|
|
chopin25 napisał/a: | 1000 zł w plecy |
ja pierdzielę! masakra!
ja swój problem rozwiązałem tak:
http://forum.tempra.org/t...16ie-vt8838.htm |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
chopin25
Dołączył: 08 Kwi 2007 Posty: 28 Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-09-2007, 15:25
|
|
|
kurde fajna sprawa tez tak sobie zrobie na wszelki wypadek bo mnie tez faluje troszke
i tego starego kompa tez przepłuczemy bo ciągle go mam na pamiątke:) zobaczymy jakie efekty bedą:) |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 16:36
|
|
|
regultor napięcia cały do tego alternatora to około 50zeta bodajże,czasem taniej;
ale czasem nim się rozgrzeje wsio jest gorzej też bo choćby pasek jest inaczej naciągnięty i ciężej chodzi wszystko, szczotki też jak są już takie se to inaczej chodzą jak się nagrzeje i rozciągnie wsio i wilgoć zejdzie, niż jak jest zimny etc.... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|