Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
kontrolka ładowania
Autor Wiadomość
chopin25 


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 28
Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-09-2007, 14:39   kontrolka ładowania

witam
mam pytanie co mogło spowodować zaprzestanie świecenia żarówki ładowania pomimo że alternator ładuje?. i jeszcze jedno pytanie ,w momencie zapalenia silnika ładowanie nie jest najlepsze ponieważ swiatła i deska rozdzielcza są przygaszone dopiero jak sie doda gazu to pojawia sie " silniejszy prąd" i wszystko pali sie normalnie..
  
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2007, 14:47   

A sprawdzałeś po prostu żarówkę w desce? To by mogło być co do braku jej działania. A te ładowanie to może być wina regulatora napięcia.
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
chopin25 


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 28
Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-09-2007, 14:50   

sprawdziłem żaróweczki wszytki bo akurat dzisiaj wymieniałem od kontrolki swiateł i żarówka od ładowania jest sprawna..
  
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2007, 14:51   

sprawdź ten cienki kabelek co leci do alternatora - może się odłączył
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
chopin25 


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 28
Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-09-2007, 14:56   

to tam jest jakis cienki kabelek? widziałem taki gruby co idze id alternatora i jest na wierzchu ja sie patrzy z góry ale małego niet..
  
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2007, 14:59   

tak, jest. poszukaj go. wychodzi na to że się bezczelnie urwał.
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
chopin25 


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 28
Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-09-2007, 15:08   

ok sprawdze ten kabelek.. a co do tego "niskiego" prądu to regulator mówisz?
  
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2007, 15:10   

może być że świruje. normalnie najpierw zwalił bym winę na szczotki, ale skoro piszesz że po przegazówce jest oki to może właśnie regulator
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
chopin25 


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 28
Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-09-2007, 15:11   

drogie takie cos?
  
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2007, 15:13   

nie mam pojęcia. nie miałem jeszcze problemów z alternatorem. szczerze mówiąc to jedyny problem który mnie dręczył to był komputer.
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
chopin25 


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 28
Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-09-2007, 15:17   

he.. tez kiedys miałem problem z kompem :) mam silnik 149c2 i tam na bloku znajduje sie zaraz czujnik połozenia wału a w nim w srodku dwa kabelki w osłonkach i pewnie ze starości osłonki sie stopiły i miałem zwarcie i siadł mi komp ....1000 zł w plecy :) )
  
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2007, 15:21   

chopin25 napisał/a:
1000 zł w plecy

ja pierdzielę! masakra!
ja swój problem rozwiązałem tak:
http://forum.tempra.org/t...16ie-vt8838.htm
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
chopin25 


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 28
Skąd: łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-09-2007, 15:25   

kurde fajna sprawa tez tak sobie zrobie na wszelki wypadek bo mnie tez faluje troszke :)
i tego starego kompa tez przepłuczemy bo ciągle go mam na pamiątke:) zobaczymy jakie efekty bedą:)
  
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2007, 16:36   

regultor napięcia cały do tego alternatora to około 50zeta bodajże,czasem taniej;

ale czasem nim się rozgrzeje wsio jest gorzej też bo choćby pasek jest inaczej naciągnięty i ciężej chodzi wszystko, szczotki też jak są już takie se to inaczej chodzą jak się nagrzeje i rozciągnie wsio i wilgoć zejdzie, niż jak jest zimny etc....
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load