Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwna przypadłość
Autor Wiadomość
grasband 
witamy nowego


Wiek: 40
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 7
Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 14-05-2012, 20:35   Dziwna przypadłość

Nie wiedziałem w jakim temacie to umiescić gdyż niestety nie wiem czy to mechanika czy elektryka.

Otòż w moim tipo podczas jazdy raz podświetlenie deski oraz świateł jest mocniejsze i wtedy tak jak by cos hamowało i po chwili nagle przygasa i "coś" odpuszcza i samochód jedzie szybciej. O co mu chodzi? :-)
  
 
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-05-2012, 20:41   

Stawiałbym alternator, może szczotki się kończą, albo regulator jest trefny...
  
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 14-05-2012, 21:41   

grasband, to jest raczej problem z masą ;)
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
grasband 
witamy nowego


Wiek: 40
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 7
Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 14-05-2012, 21:57   

KrzychuB napisał/a:
grasband, to jest raczej problem z masą ;)

Mògłbyś rozwinąć troche tę myśl? :-)
  
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 14-05-2012, 22:17   

grasband, sprawdź połączenia przewodu masowego, bo miałem podobnie i pomogło przeczyszczenie masy.
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-05-2012, 17:10   

Najlepiej to miernik i obserwować napięcie jak zaczyna się dziać tak jak opisujesz. Też obstawiam alternator. Też tak miałem jak padał mi stojan (miał zwarcie do obudowy). Zanikało wtedy ładowanie, alternator się "wyłączał" i nie stawiał żadnego oporu silnikowi.
     Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-05-2012, 17:14   

W moim 2.0 bylo inaczej.Silnik tracil moc jak ladowania nie bylo a jak wracalo znowu byl silniejszy.Na logike powinno byc na odwrot bo bez ladowania ma lzej ale bylo jak opisuje :) Niemniej na oko byla to zmiana mniej wiecej taka ze moc spadala ze 30 proc bez ladowania.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Qmaty 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 88
Skąd: Osiek
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 15-05-2012, 17:55   

Regulator napięcia do wymiany,miałem to samo w moim tipku.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load