|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Dziwna przypadłość |
Autor |
Wiadomość |
grasband
witamy nowego
Wiek: 40 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 7 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-05-2012, 20:35 Dziwna przypadłość
|
|
|
Nie wiedziałem w jakim temacie to umiescić gdyż niestety nie wiem czy to mechanika czy elektryka.
Otòż w moim tipo podczas jazdy raz podświetlenie deski oraz świateł jest mocniejsze i wtedy tak jak by cos hamowało i po chwili nagle przygasa i "coś" odpuszcza i samochód jedzie szybciej. O co mu chodzi? :-) |
|
|
|
|
vego21
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-05-2012, 20:41
|
|
|
Stawiałbym alternator, może szczotki się kończą, albo regulator jest trefny... |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
grasband
witamy nowego
Wiek: 40 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 7 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-05-2012, 21:57
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | grasband, to jest raczej problem z masą |
Mògłbyś rozwinąć troche tę myśl? :-) |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-05-2012, 17:10
|
|
|
Najlepiej to miernik i obserwować napięcie jak zaczyna się dziać tak jak opisujesz. Też obstawiam alternator. Też tak miałem jak padał mi stojan (miał zwarcie do obudowy). Zanikało wtedy ładowanie, alternator się "wyłączał" i nie stawiał żadnego oporu silnikowi. |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-05-2012, 17:14
|
|
|
W moim 2.0 bylo inaczej.Silnik tracil moc jak ladowania nie bylo a jak wracalo znowu byl silniejszy.Na logike powinno byc na odwrot bo bez ladowania ma lzej ale bylo jak opisuje Niemniej na oko byla to zmiana mniej wiecej taka ze moc spadala ze 30 proc bez ladowania. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
Qmaty
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 17 Lut 2007 Posty: 88 Skąd: Osiek
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-05-2012, 17:55
|
|
|
Regulator napięcia do wymiany,miałem to samo w moim tipku. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|