|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
obroty spadają poniżej tysiąca |
Autor |
Wiadomość |
PiotruS_205
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 20 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-05-2010, 18:55 obroty spadają poniżej tysiąca
|
|
|
Witam , otóż mam taki problem ,
miałem już dwa razy naprawiany alternator i teraz po wsadzeniu go drugi raz mam problem z obrotami , jak dodam lekko gazu to zaraz obroty spadają poniżej tysiąca do 500 i spowrotem wracają do tys i tak się trzymają.
tylko po dodaniu gazu opadają tak nisko.
i moje pytanie dlaczego ?
- za słabo naciągnięty pasek ?
- alternator coś zje..ny ?
- czy chodzi o parownik ?
- czy o zapłon ?
PS . szukałem ale nie znalazłem.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
PiotruS_205
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 20 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-05-2010, 19:13
|
|
|
nie pamiętne czasy na pewno nie był od dwóch i pół roku ... ok jutro będę go szukał gdzieś kupić , a jeszcze macie jakieś pomysły ? |
_________________ był:
Tipo 90 , 1.4 B+G
jest:
Tempra 93 , 1.6 B+G |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 24-05-2010, 19:19
|
|
|
PiotruS_205, na wstępie proponuję reset kompa. Krokowy trochę kosztuje, więc trzeba go najpierw spróbować wykluczyć |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 29-05-2010, 08:28
|
|
|
PiotruS_205, napisałeś o parowniku.Czy posiadasz gaz w aucie czy to dzieje się na gazie i benie czy tylko na gazie Więcej szczegółów podaj.Silniczek kup ale jak będziesz pewny że to on,bo wygląda na problem z gazem. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 29-05-2010, 23:16
|
|
|
krzychTIPOspeed napisał/a: | a silniczek krokowy kiedy zmieniales |
A skąd wiesz że on ma w ogóle krokowy?? przecież nie napisał jaki ma silnik. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
PiotruS_205
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 20 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-05-2010, 14:51
|
|
|
Silnik jest od Tipo 1.4 wtrysk 95 rocznik.
na benzynie narazie nie chodzi pompka spalona.
Więc mówiąc dalej mam następnty problem, otóż przez dwa dni silnik miał problem z obrotami że po wciśnięciu gazu spadały za nisko , a teraz już kompletna klapa jest tzn :
silnik się dławi i nie ma mocy - nie wiem o co be...
odpala dobrze i dopóki się nie rozgrzeje jeszcze jakoś da się kawałek przejechać później już kicha strasznie się dławi i brak mocy ?
ktoś z was ma jakieś propozycje co sprawdzic ???
bądź ktoś wmiare się znajacy oraz z warszawy mialby czas zajrzec do silniczka i mi ewentualnie pomoc ( wyczyscic filterek gazu , sprawdzic zawory badz cos innego co by moglo byc przyczyna).
Oddam komuś za paliwko i na pewno sie dogadamy jeżeli mi pomoże itd.
PS. oddawac do warsztatu narazie bym nie chcial . |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 31-05-2010, 15:16
|
|
|
PiotruS_205, zacznij od resetu kompa, jak pomoże, to najprawdopodobniej winny jest czujnik temperatury.
Aha i radzę wymienić pompę. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
PiotruS_205
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 20 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-05-2010, 17:09
|
|
|
Restart kompa nic nie pomógł
pompka paliwa jest w planach hehe
Odezwe się jeszcze jutro bo może mam spięcie gdzieś w aucie bo miałem takie same objawy pare dni temu przed naprawą alternatora - moze to znow on - jutro prawdopodobnie bede wiedział.
** Dodano: 08-06-2010, 12:15 **
panika panika panika z mojej strony heh ;-)
juz po problemie ;-)
myslalem juz zawory itd silnik cos , a okazało się że przewód który idzie od parownika do silnika się poluzował
ale dobrze się stało bo odrazu zmienilem filterek , przeczyscilem parownik i zmienilem klocki
dzieki wszystkim za pomoc !! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|