Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Trasa...Tempra...Hamulce...:/
Autor Wiadomość
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 01-01-2008, 23:44   Trasa...Tempra...Hamulce...:/

Czesc, wracalem z zielonej gory do warszawy i ok 30 km przed warszawa, gdy prawie juz w domu bylem to cos walnelo w tylnym kole....i to ostro, a potem rytmicznie cos o cos tarlo...udalo mi sie powoli do Ciotki dojechac, zawolalem pomoc w postaci mojego Taty, zdejmujemy kolo, beben i co? wszystko w srodku zmielone, sprezynkie 2 pospadaly, 3 sie urwala, samoregulator wysypal sie w drobny mak no i jeszcze mocowanie szczek uleglo zniszczeniu, mlynek w srodku...ktos poradzi co teraz? wymieniac wszystko? ile to moze kosztowac? dodam ze piasta i lozysko sa w porzadku. Panowie, wiecie ile moze to tak pi razy oko kosztowac przy warszawskich cenach? pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 02-01-2008, 09:27   

NIe masz innej rady jak tylko zmienić to co uszkodzone i tyle. Cena raczej nie będą wielkie, jedynie to problem taki ze musisz poszukac jakiegoś szrotu dobrze wyposażonego we włoszczyzne :D
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-01-2008, 17:03   

Hipo napisał/a:
NIe masz innej rady jak tylko zmienić to co uszkodzone i tyle. Cena raczej nie będą wielkie, jedynie to problem taki ze musisz poszukac jakiegoś szrotu dobrze wyposażonego we włoszczyzne :D


no wlasnie tak mi sie wydaje, poniewaz do wymiany beda wszystkie sprezyny, samoregulatory, ta blacha na ktorej trzymaja sie szczeki i cylinderek, poniewaz tez sie wygiela no i cylinderek jest mokry, to i on pojdzie do wymiany...:/ no i poza tym z drugiej strony tez bede mysial zmienic przynajmmniej samoregulator oraz mocowanie szczek i sprezynki. Wiec pewnie w sklepach z czesciami nowymi to bym sie troszke wykosztowal, a szrot...najgorsze ze kolo mnie nic nie ma.....:(

pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-01-2008, 17:40   

maniutek napisał/a:
no i poza tym z drugiej strony tez bede mysial zmienic przynajmmniej samoregulator oraz mocowanie szczek i sprezynki. Wiec pewnie w sklepach z czesciami nowymi to bym sie troszke wykosztowal, a szrot...najgorsze ze kolo mnie nic nie ma.....:(

Że się tak wtrącę, to wg mnie i tak pasowałoby kupić nowe szczęki, sprężyny i cylinderki, bo potem będą jaja typu, że hamulec cały czas trzyma, albo jeden hamuje a drugi nie, albo będą cylinderki cieknąć.
Także te części radziłbym kupić nowe, myślę, że za cylinderki, szczęki, sprężyny koszta nie powinny przekroczyć 100-150zł - mam na myśli komplet na 2 strony, a ja bym radził zrobić od razu obydwie. Zresztą klocki, szczęki, tarcze czy bębny powinno się wymieniać parami :!:
A resztę tzn. samoregulatory i tą blachę, na której trzymają się szczęki to można poszukać wśród używek po szrotac, bo nawet w sklepie może być ciężko to dostać, a jak będą to zapewne za chore pieniądze :doubt:
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-01-2008, 17:43   

Zgadzam sie, szczeki juz mam, sprezynki z cylinderkami kupie, lecz problem wlasnie bedzie z samoregulatorami i tymi blachami, bo juz sie dowiadywalem...:/nigdzie tego nie ma:/ czy Ktos z Was forumowiczow z warszawy moze mi dac jakis namiar? znacie jakies sklepy/miejsca?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 02-01-2008, 19:08   

maniutek, blache dostaniesz tylko i wyłącznie z używki, cylinderek kup nowy, szczęki jeśli uszkodziło to też nowe. Najlepiej również byłoby kupić nowe sprężyny i samoregulację ale o ile sprężyny są to z samoregulacjami jest kłopot wiec raczej pozostaje sprawna używka.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-01-2008, 19:24   

Hipo napisał/a:
maniutek, blache dostaniesz tylko i wyłącznie z używki, cylinderek kup nowy, szczęki jeśli uszkodziło to też nowe. Najlepiej również byłoby kupić nowe sprężyny i samoregulację ale o ile sprężyny są to z samoregulacjami jest kłopot wiec raczej pozostaje sprawna używka.


no widzisz, a u mnie lewy samoregulator jest, ale stoi a prawy, czyli w tym kole co sie sieczka zrobila pękł i juz go nie ma, zostal powyginany i polamany, a jak beben zdjalem to wylecial razem z resztka sprezyn...:/

tak przegladam te tematy i znalazlem swoj stary post...sorry ze wczesniej nie napisalem jak sie sprawa zakonczyla

do wymiany poszedl komplet sprezynek, szczeki,samoregulatory, blacha, na ktorej jest przykrecony cylinderek i trzymaja sie jej szczeki, a przy okazji zostaly wymienione obie linki recznego. koszt z robocizna, 260PLN

pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load