Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
obroty spadają poniżej tysiąca
Autor Wiadomość
PiotruS_205 


Wiek: 36
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-05-2010, 18:55   obroty spadają poniżej tysiąca

Witam , otóż mam taki problem ,
miałem już dwa razy naprawiany alternator i teraz po wsadzeniu go drugi raz mam problem z obrotami , jak dodam lekko gazu to zaraz obroty spadają poniżej tysiąca do 500 i spowrotem wracają do tys i tak się trzymają.
tylko po dodaniu gazu opadają tak nisko.
i moje pytanie dlaczego ?
- za słabo naciągnięty pasek ?
- alternator coś zje..ny ?
- czy chodzi o parownik ?
- czy o zapłon ?


PS . szukałem ale nie znalazłem.
Pozdrawiam
     assistance
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 24-05-2010, 18:57   

a silniczek krokowy kiedy zmieniales :?:
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
PiotruS_205 


Wiek: 36
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-05-2010, 19:13   

nie pamiętne czasy :) na pewno nie był od dwóch i pół roku ... ok jutro będę go szukał gdzieś kupić , a jeszcze macie jakieś pomysły ?
_________________
był:
Tipo 90 , 1.4 B+G
jest:
Tempra 93 , 1.6 B+G
     assistance
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 24-05-2010, 19:19   

PiotruS_205, na wstępie proponuję reset kompa. Krokowy trochę kosztuje, więc trzeba go najpierw spróbować wykluczyć
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 29-05-2010, 08:28   

PiotruS_205, napisałeś o parowniku.Czy posiadasz gaz w aucie :?: czy to dzieje się na gazie i benie czy tylko na gazie :?: Więcej szczegółów podaj.Silniczek kup ale jak będziesz pewny że to on,bo wygląda na problem z gazem.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 29-05-2010, 23:16   

krzychTIPOspeed napisał/a:
a silniczek krokowy kiedy zmieniales


A skąd wiesz że on ma w ogóle krokowy?? przecież nie napisał jaki ma silnik.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
PiotruS_205 


Wiek: 36
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 31-05-2010, 14:51   

Silnik jest od Tipo 1.4 wtrysk 95 rocznik.
na benzynie narazie nie chodzi pompka spalona.

Więc mówiąc dalej mam następnty problem, otóż przez dwa dni silnik miał problem z obrotami że po wciśnięciu gazu spadały za nisko , a teraz już kompletna klapa jest tzn :
silnik się dławi i nie ma mocy - nie wiem o co be...
odpala dobrze i dopóki się nie rozgrzeje jeszcze jakoś da się kawałek przejechać później już kicha strasznie się dławi i brak mocy ?

ktoś z was ma jakieś propozycje co sprawdzic ???
bądź ktoś wmiare się znajacy oraz z warszawy mialby czas zajrzec do silniczka i mi ewentualnie pomoc ( wyczyscic filterek gazu , sprawdzic zawory badz cos innego co by moglo byc przyczyna).

Oddam komuś za paliwko i na pewno sie dogadamy jeżeli mi pomoże itd.
PS. oddawac do warsztatu narazie bym nie chcial :sciana: .
     assistance
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 31-05-2010, 15:16   

PiotruS_205, zacznij od resetu kompa, jak pomoże, to najprawdopodobniej winny jest czujnik temperatury.
Aha i radzę wymienić pompę.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
PiotruS_205 


Wiek: 36
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 31-05-2010, 17:09   

Restart kompa nic nie pomógł :P
pompka paliwa jest w planach hehe :)
Odezwe się jeszcze jutro bo może mam spięcie gdzieś w aucie bo miałem takie same objawy pare dni temu przed naprawą alternatora - moze to znow on - jutro prawdopodobnie bede wiedział.

** Dodano: 08-06-2010, 12:15 **
panika panika panika z mojej strony heh ;-)
juz po problemie ;-)
myslalem juz zawory itd silnik cos , a okazało się że przewód który idzie od parownika do silnika się poluzował :)
ale dobrze się stało bo odrazu zmienilem filterek , przeczyscilem parownik i zmienilem klocki :)
dzieki wszystkim za pomoc !!
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load