Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Centralny zamek mi nie działa
Autor Wiadomość
gru 


Wiek: 40
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 10-08-2011, 23:21   Centralny zamek mi nie działa

Jak w temacie. Bezpiecznik 20A jest sprawny...co odpowiada za działanie centralnego (sterownik, przekaźnik?) Czy to popularna usterka? Nie wiem kompletnie jak się do tego zabrać :(

Pomierzyć napięcia, co, gdzie i jak - określone wartości itp.?

Liczę na pomoc ekspertów z TTT :D
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-08-2011, 09:50   

Napisz czy wszystkie drzwi nie działają, czy zakładałeś sterowanie z pilocika? Czy centralny jest oryginalny czy samoróbka?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
gru 


Wiek: 40
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 11-08-2011, 21:23   

Centralny jest oryginalny, żadne drzwi nie działają, sterowania z pilota brak - oryginalnie go nie było.
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-08-2011, 21:30   

gru, z obydwu stron jak zamykasz to nie działa żaden?
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-08-2011, 22:30   

gru, jeśli nie działa żaden to wina centralki jeśli któryś zamek otwiera to wina siłownika w drzwiach. Musisz dokopać się do centralki centralnego powinna być w okolicach skrzynki bezpieczników. Zobacz czy wszystkie przewody są całe czy nie ma osmalenia nadtopienia itp. Sprawdź wtyczkę. Samej centralki czy siłownika nie powiem ci jak na prawić, gdyż części są tak tanie że nie bawi się w to nikt tylko za parę złociszy kupuje używkę i podmienia. Jeśli masz multimetr to możesz sprawdzić czy do centralki dochodzi napięcie.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 11-08-2011, 22:37   

gru, sprawdź również, czy aby kable znajdujące się pod gumową osłoną na łączeniach drzwi nie są uszkodzone ( połamane ) to częsta przyczyna szwankowania centralki.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-08-2011, 23:12   

czysto teoretycznie sprawdzales czy z klucza zamyka? Moze bateria=pilot
_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-08-2011, 08:27   

pisario, nie czytasz!
Cytat:
Centralny jest oryginalny, żadne drzwi nie działają, sterowania z pilota brak - oryginalnie go nie było.

maxi, sprawdzić zawsze może ale w takim przypadku nie działy by mu drzwi od tej strony od której przerwał się przewód. Raczej ciężko by nagle synchronicznie stało by się tak w obydwu drzwiach :D
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 12-08-2011, 10:13   

JAM_BELFEGOR, no raczej mało możliwe, ale warto się zainteresować na przyszłość ; )
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-08-2011, 15:52   

maxi, a owszem, mnie się tak kabelki połamały ale z kolei od el. szybek :lalala: wtedy to całą wiązkę dodatkowo do izolowałem i usztywniłem jako całość taśmą izolacyjną zaplataną na jodełkę :lol:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 12-08-2011, 15:55   

JAM_BELFEGOR, widzisz jak chcesz to potrafisz hehe ; D
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
gru 


Wiek: 40
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 15-08-2011, 14:08   

Dzisiaj zdjąłem boczek drzwi od kierowcy. Wszystkie kable są całe, brak uszkodzeń. 2 Kostki od centralnego nie były wpięte. Po podpięciu nic się nie działo. Sprawdziłem miernikiem przepływ. Na żadnym kablu nie było +12... gdzieś tam po 0.5V zaledwie...Przy el. szybach sprawdziłem to elegancko pokazało 12V...

Jeżeli nie dochodzi do siłownika koło 12V, to nie ma on chyba szans na poprawne działanie :?:

Pytanie tylko dlaczego...

Czy ktoś wie jak powinny wyglądać kable (opisane kolorami) wiązki idące z drzwi kierowcy do skrzynki bezpieczników?

Może tam jest coś namieszane. Ale bez opisu kabli nic nie zrobię, bo nie wiem gdzie co ma iść :(

Pomóżcie.
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 15-08-2011, 15:38   

http://forum.tempra.org/t...t6142.htm#60742 :)
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 15-08-2011, 17:20   

gru, kabelki masz opisane w linku poniżej - znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje.

http://www.tempra.org/ttt/schematy/alarm.htm
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load