Centralny zamek mi nie działa |
Autor |
Wiadomość |
gru
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 167 Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 10-08-2011, 23:21 Centralny zamek mi nie działa
|
|
|
Jak w temacie. Bezpiecznik 20A jest sprawny...co odpowiada za działanie centralnego (sterownik, przekaźnik?) Czy to popularna usterka? Nie wiem kompletnie jak się do tego zabrać
Pomierzyć napięcia, co, gdzie i jak - określone wartości itp.?
Liczę na pomoc ekspertów z TTT |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-08-2011, 09:50
|
|
|
Napisz czy wszystkie drzwi nie działają, czy zakładałeś sterowanie z pilocika? Czy centralny jest oryginalny czy samoróbka? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
gru
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 167 Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 11-08-2011, 21:23
|
|
|
Centralny jest oryginalny, żadne drzwi nie działają, sterowania z pilota brak - oryginalnie go nie było. |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-08-2011, 21:30
|
|
|
gru, z obydwu stron jak zamykasz to nie działa żaden? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-08-2011, 22:30
|
|
|
gru, jeśli nie działa żaden to wina centralki jeśli któryś zamek otwiera to wina siłownika w drzwiach. Musisz dokopać się do centralki centralnego powinna być w okolicach skrzynki bezpieczników. Zobacz czy wszystkie przewody są całe czy nie ma osmalenia nadtopienia itp. Sprawdź wtyczkę. Samej centralki czy siłownika nie powiem ci jak na prawić, gdyż części są tak tanie że nie bawi się w to nikt tylko za parę złociszy kupuje używkę i podmienia. Jeśli masz multimetr to możesz sprawdzić czy do centralki dochodzi napięcie. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 11-08-2011, 22:37
|
|
|
gru, sprawdź również, czy aby kable znajdujące się pod gumową osłoną na łączeniach drzwi nie są uszkodzone ( połamane ) to częsta przyczyna szwankowania centralki. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-08-2011, 23:12
|
|
|
czysto teoretycznie sprawdzales czy z klucza zamyka? Moze bateria=pilot |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-08-2011, 08:27
|
|
|
pisario, nie czytasz!
Cytat: | Centralny jest oryginalny, żadne drzwi nie działają, sterowania z pilota brak - oryginalnie go nie było. |
maxi, sprawdzić zawsze może ale w takim przypadku nie działy by mu drzwi od tej strony od której przerwał się przewód. Raczej ciężko by nagle synchronicznie stało by się tak w obydwu drzwiach |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-08-2011, 10:13
|
|
|
JAM_BELFEGOR, no raczej mało możliwe, ale warto się zainteresować na przyszłość ; ) |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-08-2011, 15:52
|
|
|
maxi, a owszem, mnie się tak kabelki połamały ale z kolei od el. szybek wtedy to całą wiązkę dodatkowo do izolowałem i usztywniłem jako całość taśmą izolacyjną zaplataną na jodełkę |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-08-2011, 15:55
|
|
|
JAM_BELFEGOR, widzisz jak chcesz to potrafisz hehe ; D |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
gru
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 167 Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 15-08-2011, 14:08
|
|
|
Dzisiaj zdjąłem boczek drzwi od kierowcy. Wszystkie kable są całe, brak uszkodzeń. 2 Kostki od centralnego nie były wpięte. Po podpięciu nic się nie działo. Sprawdziłem miernikiem przepływ. Na żadnym kablu nie było +12... gdzieś tam po 0.5V zaledwie...Przy el. szybach sprawdziłem to elegancko pokazało 12V...
Jeżeli nie dochodzi do siłownika koło 12V, to nie ma on chyba szans na poprawne działanie
Pytanie tylko dlaczego...
Czy ktoś wie jak powinny wyglądać kable (opisane kolorami) wiązki idące z drzwi kierowcy do skrzynki bezpieczników?
Może tam jest coś namieszane. Ale bez opisu kabli nic nie zrobię, bo nie wiem gdzie co ma iść
Pomóżcie. |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 15-08-2011, 17:20
|
|
|
gru, kabelki masz opisane w linku poniżej - znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje.
http://www.tempra.org/ttt/schematy/alarm.htm |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|