|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Czy Tempra 1,6 na gaźniku posiada CPP? |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-12-2007, 23:27 Czy Tempra 1,6 na gaźniku posiada CPP?
|
|
|
Witam, byc moze to glupie pytanie, lecz musialem je zadac. Poczytalem troche forum, lecz tego co akurat mnie interesuje nie znalazlem. Czy mam cos takiego, a jesli mam to czy trzeba to wymienic? pytanie to zadalem, poniewaz auto strasznie dlawi mi sie (tak jakby gubilo zaplon na ulamek sekundy) przy wyzszych obrotach, tak powyzej 3,5 tys obrotow. Wymineilem swiece, przewody, kopulke, palec, teraz jeszcze zabieram sie za wymiane CPW. Na innych forach wyczytalem, ze podobne rzeczy dzieja sie gdy CPP jest zepsuty. Pytanie, czy moja tempra z gaznikiem tez cos takiego ma?:) sorry, jesli to glupie pytanie, pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-12-2007, 00:06
|
|
|
Nie ma, jedynym czujnikiem jest cpw nie licząc termo włączników podgrzewacza kolektora dolotowego i automatycznego ssania |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-12-2007, 00:59
|
|
|
no i jeszcze jedynie , jeśli teraz wieczorem nie pomylę, jest chyba na przepustnicy gazu taka końcówka/blaszka/króciec z kabelkie, do którego naciska/zwera masę przpustnica jak jest puszczony gaz (bieg jałowy) i ten jeden kabelek chyba do digiplexa idzie... ale generalnie w gaźniku większość działa na podciśnieniu, powiedzmy hydraulice... membranki, wężyki i te sprawy, jedynie digiplex zapłonem steruje... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-12-2007, 23:09
|
|
|
unknown napisał/a: | no i jeszcze jedynie , jeśli teraz wieczorem nie pomylę, jest chyba na przepustnicy gazu taka końcówka/blaszka/króciec z kabelkie, do którego naciska/zwera masę przpustnica jak jest puszczony gaz (bieg jałowy) i ten jeden kabelek chyba do digiplexa idzie... ale generalnie w gaźniku większość działa na podciśnieniu, powiedzmy hydraulice... membranki, wężyki i te sprawy, jedynie digiplex zapłonem steruje... |
rozumiem, czyli myslisz ze po wymianie CPW problemy opisane przeze mnie wyżej znikna? wszystko juz powymienialem(swiece, kable WN, kopulka, palec) Zostal CPW i DIGIPLEX 2. Nie wiem co robic, kabelki od podcisnienia sa ok |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 17-12-2007, 09:20
|
|
|
To pozostają 3 rzeczy z czego
- CPW (czujnik położenia wału) wydaje mi się, że to może być problemem bo jego uszkodzenie może powodować chwilowe zaniki "sygnału"
- uszkodzenie kabla od CPW lub innego od wtyczki (najszybciej od CPW) jednak raczej stawiam na uszkodzony sam czujnik
- Digiplex - możliwe, że zrobił się jakimś zimny lut lub coś "siadło"
- uszczelka pod gaźnikiem z tym tylko, że auto by gasło na wolnych obrotach lub miało problemy z rozpędzaniem się i raczej działoby się to ciągle. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-12-2007, 20:46
|
|
|
miszko napisał/a: | To pozostają 3 rzeczy z czego
- CPW (czujnik położenia wału) wydaje mi się, że to może być problemem bo jego uszkodzenie może powodować chwilowe zaniki "sygnału"
- uszkodzenie kabla od CPW lub innego od wtyczki (najszybciej od CPW) jednak raczej stawiam na uszkodzony sam czujnik
- Digiplex - możliwe, że zrobił się jakimś zimny lut lub coś "siadło"
- uszczelka pod gaźnikiem z tym tylko, że auto by gasło na wolnych obrotach lub miało problemy z rozpędzaniem się i raczej działoby się to ciągle. |
nie nie. mi sie to dzieje co jakis czas...sluchaj, a czy od wtyczki CPW kable ida juz prosto pod digiplex? tam sa zielony i niebieski i do digiplexu tez takie wchodza, lecz nie wiem czy to te same kable bo nie rozbieralem peszela i tych innych plastikow co ida tam kable. jesli to te same to istnieje mozliwosc ze na nich cos nie tak ze stykiem?\
dzisiaj wymienilem CPW na nowy i nic sie nie zmienilo, wymienilem kabelek biegnacy od wtyczki CPW do digiplexu i tez nic nie pomoglo. Co to moze byc? ja juz zglupialem i mam dosyc utapiania pieniazkow w blocie i zero efektow naprawy...
Napisze i tutaj poniewaz ktos z Was moze to przeczyta, a nie czytal na innym temacie. Ten problem ustal, okazalo sie ze nowe swiece ,a konkretniej jedna z nich byly walniete...jak zaczynaja sie Wam dziac cuda z zaplonem to mimo wszystko zacznijcie od swiec, poniewaz sa najtansze - pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|