Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy Tempra 1,6 na gaźniku posiada CPP?
Autor Wiadomość
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-12-2007, 23:27   Czy Tempra 1,6 na gaźniku posiada CPP?

Witam, byc moze to glupie pytanie, lecz musialem je zadac. Poczytalem troche forum, lecz tego co akurat mnie interesuje nie znalazlem. Czy mam cos takiego, a jesli mam to czy trzeba to wymienic? pytanie to zadalem, poniewaz auto strasznie dlawi mi sie (tak jakby gubilo zaplon na ulamek sekundy) przy wyzszych obrotach, tak powyzej 3,5 tys obrotow. Wymineilem swiece, przewody, kopulke, palec, teraz jeszcze zabieram sie za wymiane CPW. Na innych forach wyczytalem, ze podobne rzeczy dzieja sie gdy CPP jest zepsuty. Pytanie, czy moja tempra z gaznikiem tez cos takiego ma?:) sorry, jesli to glupie pytanie, pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-12-2007, 00:06   

Nie ma, jedynym czujnikiem jest cpw nie licząc termo włączników podgrzewacza kolektora dolotowego i automatycznego ssania
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-12-2007, 00:59   

no i jeszcze jedynie , jeśli teraz wieczorem nie pomylę, jest chyba na przepustnicy gazu taka końcówka/blaszka/króciec z kabelkie, do którego naciska/zwera masę przpustnica jak jest puszczony gaz (bieg jałowy) i ten jeden kabelek chyba do digiplexa idzie... ale generalnie w gaźniku większość działa na podciśnieniu, powiedzmy hydraulice... membranki, wężyki i te sprawy, jedynie digiplex zapłonem steruje...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-12-2007, 23:09   

unknown napisał/a:
no i jeszcze jedynie , jeśli teraz wieczorem nie pomylę, jest chyba na przepustnicy gazu taka końcówka/blaszka/króciec z kabelkie, do którego naciska/zwera masę przpustnica jak jest puszczony gaz (bieg jałowy) i ten jeden kabelek chyba do digiplexa idzie... ale generalnie w gaźniku większość działa na podciśnieniu, powiedzmy hydraulice... membranki, wężyki i te sprawy, jedynie digiplex zapłonem steruje...


rozumiem, czyli myslisz ze po wymianie CPW problemy opisane przeze mnie wyżej znikna? wszystko juz powymienialem(swiece, kable WN, kopulka, palec) Zostal CPW i DIGIPLEX 2. Nie wiem co robic, kabelki od podcisnienia sa ok
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 17-12-2007, 09:20   

To pozostają 3 rzeczy z czego
- CPW (czujnik położenia wału) wydaje mi się, że to może być problemem bo jego uszkodzenie może powodować chwilowe zaniki "sygnału"
- uszkodzenie kabla od CPW lub innego od wtyczki (najszybciej od CPW) jednak raczej stawiam na uszkodzony sam czujnik
- Digiplex - możliwe, że zrobił się jakimś zimny lut lub coś "siadło"
- uszczelka pod gaźnikiem z tym tylko, że auto by gasło na wolnych obrotach lub miało problemy z rozpędzaniem się i raczej działoby się to ciągle.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-12-2007, 20:46   

miszko napisał/a:
To pozostają 3 rzeczy z czego
- CPW (czujnik położenia wału) wydaje mi się, że to może być problemem bo jego uszkodzenie może powodować chwilowe zaniki "sygnału"
- uszkodzenie kabla od CPW lub innego od wtyczki (najszybciej od CPW) jednak raczej stawiam na uszkodzony sam czujnik
- Digiplex - możliwe, że zrobił się jakimś zimny lut lub coś "siadło"
- uszczelka pod gaźnikiem z tym tylko, że auto by gasło na wolnych obrotach lub miało problemy z rozpędzaniem się i raczej działoby się to ciągle.


nie nie. mi sie to dzieje co jakis czas...sluchaj, a czy od wtyczki CPW kable ida juz prosto pod digiplex? tam sa zielony i niebieski i do digiplexu tez takie wchodza, lecz nie wiem czy to te same kable bo nie rozbieralem peszela i tych innych plastikow co ida tam kable. jesli to te same to istnieje mozliwosc ze na nich cos nie tak ze stykiem?\

dzisiaj wymienilem CPW na nowy i nic sie nie zmienilo, wymienilem kabelek biegnacy od wtyczki CPW do digiplexu i tez nic nie pomoglo. Co to moze byc? ja juz zglupialem i mam dosyc utapiania pieniazkow w blocie i zero efektow naprawy...

Napisze i tutaj poniewaz ktos z Was moze to przeczyta, a nie czytal na innym temacie. Ten problem ustal, okazalo sie ze nowe swiece ,a konkretniej jedna z nich byly walniete...jak zaczynaja sie Wam dziac cuda z zaplonem to mimo wszystko zacznijcie od swiec, poniewaz sa najtansze - pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load