Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przeróbka gaźnik - wtrysk jednopunktowy
Autor Wiadomość
dcfan 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 660
Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 21-09-2008, 11:54   Przeróbka gaźnik - wtrysk jednopunktowy

Witajcie, będę przerabiać swoj 1.6 gaźnik na wtrysk, mam komplet części potrzebnych wraz z wiązkami. Pytanie teraz o czujniki. Posiadam u siebie CPW na 2 przewodach, wiem, że są też 3 przewodowe - jaka różnica? Wraz z przepustnicą jest zaworek cut-off i CPP, podłączam do wiązek, to wiem. Jak ma się sprawa z czujnikiem temperatury silnika i lambdą - jeśli nie podłączę lambdy, będzie mieszanka caly czas bogata czy uboga? Tak samo z czujnikiem temperatury, jest on jednoprzewodowy jak w gaźniku? Wiem, że jeśli go nie podłączę, będą problemy z odpalaniem...

** Dodano: 21-09-2008, 12:55 **
Generalnie pytanie o to, co musi być podłączone, żeby odpalić silnik na gazie (to chyba tylko CPW) oraz na benzynie - zbiliża się okres zimowy powoli więc w razie czego chciałbym móc odpalać na benzynce żeby go zagrzać przed przegazowaniem.
_________________
Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM
  
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 22-09-2008, 19:02   

Czujnik temperatury w silniku z gaźnikiem jest na jeden przewód,jest on wkręcony w głowicę i dzięki niemu na desce rozdzielczej masz aktualna temperaturę silnika.W silniku z wtryskiem jest identyczny,ale jest jeszcze jeden na dwa przewody,jest on wkręcony w kolektor ssący i podaje temperaturę silnika do centralki wtrysku,więc musi on być.
Sonda lambda też musi być podłączona do centralki.
A czeka Cię dość dużo pracy :!: Instalacja elektryczna w takim aucie jest dużo bardziej skomplikowana niż w Twoim,no i układ paliwowy jest inny.Pochłaniacz par paliwa z elektrozaworem pewnie można by było jakoś odpuścić,ale przekaźniki z bezpiecznikami na grodzi silnika od sondy lambda i pompy paliwa racze będziesz musiał założyć no i nie zapomnij o oporniku od wtrysku.Nie no na prawdę dużo tego jest. :?
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-09-2008, 19:30   

Musisz mieć pompę w baku, no i przewody paliwowe poprowadzić.
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load