|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Przeróbka gaźnik - wtrysk jednopunktowy |
Autor |
Wiadomość |
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-09-2008, 11:54 Przeróbka gaźnik - wtrysk jednopunktowy
|
|
|
Witajcie, będę przerabiać swoj 1.6 gaźnik na wtrysk, mam komplet części potrzebnych wraz z wiązkami. Pytanie teraz o czujniki. Posiadam u siebie CPW na 2 przewodach, wiem, że są też 3 przewodowe - jaka różnica? Wraz z przepustnicą jest zaworek cut-off i CPP, podłączam do wiązek, to wiem. Jak ma się sprawa z czujnikiem temperatury silnika i lambdą - jeśli nie podłączę lambdy, będzie mieszanka caly czas bogata czy uboga? Tak samo z czujnikiem temperatury, jest on jednoprzewodowy jak w gaźniku? Wiem, że jeśli go nie podłączę, będą problemy z odpalaniem...
** Dodano: 21-09-2008, 12:55 **
Generalnie pytanie o to, co musi być podłączone, żeby odpalić silnik na gazie (to chyba tylko CPW) oraz na benzynie - zbiliża się okres zimowy powoli więc w razie czego chciałbym móc odpalać na benzynce żeby go zagrzać przed przegazowaniem. |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 22-09-2008, 19:02
|
|
|
Czujnik temperatury w silniku z gaźnikiem jest na jeden przewód,jest on wkręcony w głowicę i dzięki niemu na desce rozdzielczej masz aktualna temperaturę silnika.W silniku z wtryskiem jest identyczny,ale jest jeszcze jeden na dwa przewody,jest on wkręcony w kolektor ssący i podaje temperaturę silnika do centralki wtrysku,więc musi on być.
Sonda lambda też musi być podłączona do centralki.
A czeka Cię dość dużo pracy Instalacja elektryczna w takim aucie jest dużo bardziej skomplikowana niż w Twoim,no i układ paliwowy jest inny.Pochłaniacz par paliwa z elektrozaworem pewnie można by było jakoś odpuścić,ale przekaźniki z bezpiecznikami na grodzi silnika od sondy lambda i pompy paliwa racze będziesz musiał założyć no i nie zapomnij o oporniku od wtrysku.Nie no na prawdę dużo tego jest. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-09-2008, 19:30
|
|
|
Musisz mieć pompę w baku, no i przewody paliwowe poprowadzić. |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|