Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
stracił moc...[wydzielone]
Autor Wiadomość
DvL 



Wiek: 42
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 66
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 06-02-2006, 15:58   

witam
nie chcialem rozpoczynac nowego tematu wiec podepne sie tutaj bo mam podobny problem... mianowicie jechalem dzisiaj i nagle silnik stracil moc i jakby chcial zgasnac, jak mu dodalem gazu to zaczal sie dlawic i strasznie szarpac i dopiero wsisnieciu gazu w podloge i przekroczniu 4tys obr. zaczal plynnie przyspieszac... juz tak kiedys mialem jak troche kaluż zaliczylem ale ostawilem auto i na drugi dzien jak reka odjal... kupilem juz swiece jeszcze kupie kable ale czy cos jeszcze moze byc?? tylko nie mowcie ze to cos powaznego moze byc bo sie dzisiaj na dodatek pozbylem zderzaka, lampy i kierunka i dostalem 300pln mandatu bo spowodowalem stluczke :sciana: :?
aha dodam ze sielnim 1.4ie bez lpg
_________________
160A1.046 i jak dla mnie wystarczy:]
  
 
 
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-02-2006, 16:04   

DvL jak masz na LPG autko to spójrz na tą gumke na dolocie która zabezpiecza w razie wybuchu.Tu masz foto o co mi chodzi.....



Mi ostatnio strzelił i ją przesuneło. Pojawiła się dziura i brał powietrze. Objawy identiko jak u Ciebie....


A nie sprawdziłem co za silnik masz......
_________________

     assistance
 
 skype
 
DvL 



Wiek: 42
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 66
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 06-02-2006, 17:25   

no wlasnie nie mam lpg, :D czysta benzyna
_________________
160A1.046 i jak dla mnie wystarczy:]
  
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-02-2006, 18:13   

Najszybciej i najprościej jest odpiąć akumulator i zresetować kompa może pomóc, na pewno nie zaszkodzi.
Zobacz w jakim stanie są kopułka i palec a tak poza tym to może być wina jakiegoś czujnika albo braku styku.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-02-2006, 19:47   

mysle tak samo jak romano,mialem podobne objawy przy starych kablach od swiec,moze tez byc kopluka
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
rob 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 487
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 07-02-2006, 15:30   

kiedys mialem tipka 1,4ie z podobnymi problemami po wymianie kabli,kopółki;palca nadal gasl i sie dlawil az doszlem do cewki troche drogi gips i nie bylo zamiennika czekalem dwa tygodnie na przesylke z włoch
_________________
Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v
     Moneta
 
 skype
 
Jadodada 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 304
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-02-2006, 22:33   

DvL

Zanim wymienisz świece mam dla Ciebie zadanie polegające na pomiarze oporności świec przy pomocy omomierza z zakresem pomiarowym 100 kΩ. Pomiar należy wykonać na świecach wkręconych w silniku. Zdejmujesz przewód z świecy i z omomierza jeden przewód na świecę a drugi na masę silnika

Napisz jakie masz wyniki!

W moim samochodzie gdy nie chciał uruchomić się silnik i pracował jakby na jeden cylinder pomiary były następujące:
1 cylinder: nieskończoność!
2 cylinder: 50 kΩ.
3 cylinder: 30 kΩ.
4 cylinder: 50 kΩ.

Świece oczyściłem i silnik po dwóch tygodniach poszukiwań ożył.

Jest jeszcze jeden element elektryczny wbudowany w świecę. Jest to opornik, który w świecy NGK ma wartość 5kΩ. Wbudowany jest w tę elektrodę , która jest zamknięta "porcelaną". Zakładając nową świecę zmierz oporność tej elektrody przykładając przewody omomierza do główki i stopki tej elektrody.

Sprawdź także oporność między elektrodami powinna być większa niż 1 MΩ (nieskończonkość dla zakresu 100kΩ omomierza).

To jest test dla Twego samochodu , jeżeli świece są dobre pod względem elektrycznym j.w. to możesz rozpocząć poszukiwania w pozostałej instalacji!

Czekam na rzetelne pomiary!
_________________
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991.
  
 
DvL 



Wiek: 42
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 66
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 09-02-2006, 00:05   

oki jutro postaram sie pomierzyc i przedstawic wyniki... narazie i tak tipek stoi bo jest bez zderzaka i lampy :( i mam nadzieje ze ewentualna naprawa zamknie sie w nowych swiecach i kablach bo nowej cewki juz nie przelkne :sciana:
_________________
160A1.046 i jak dla mnie wystarczy:]
  
 
 
antos21 



Wiek: 42
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 84
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 09-02-2006, 12:23   

Powinno wystarczyć tez miałem taki problem. Okazało się że jeden kabel dostawał wilgoci i jedna świeca zaśniedziała - po przeczyszczeniu jak ręką odjął. Oczywiście to jest na krótką metę bo wymiana kabli jest nie unikniona w takiej sytuacji, a cewka kosztuje około 40 zł jak by co. Pozdrawiam.
_________________
Móc czegoś nie chcieć to już jest szczęście.
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load