Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie pali na wszystkie garczki
Autor Wiadomość
doolek 


Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 27
Skąd: Skąś
Ostrzeżeń:
 3/3/5
Wysłany: 08-02-2006, 13:22   Nie pali na wszystkie garczki

Mozecie mi powiedziec co moze byc powodem tego ze rano rzy odpalaniu auta nie pali ono na wszystkie garczki?? Auto chodzi jak traktor :DPo rozgrzaniu jest juz wszystko ok. Moze to wina kabli??
     Moneta
 
 
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-02-2006, 14:27   

Kable swiece bym sprawdizl na dobry poczatek, potem czy z podawaniem paliwa wszyskto ok moze go zalewa
Napisz jaki masz silniczek :-)
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-02-2006, 17:49   

tez mialem ten problem ze chodzil z rana jak traktor ale poprawilem mieszanke + wymienilem swiece + wysuszylem kabelki WN i autko chodzi jak marzenie czyli jak Mupik pisze podstawa to kabelki Wn i swiece bo przy wilgoci to wszystko jest mokre i zawsze cos przerywa. Pozdrawiam.
_________________
     assistance
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 08-02-2006, 18:44   

Doolek jaki masz silnik.
Ja mam to samo ale tylko na paliwku.
Gaźnik pewnie mam źle ustawiony.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-02-2006, 19:22   

Warto sprawdzić ciśnienie. Być może uszczelniacze w głowicy puszczają i jakaś ilość oleju dostaje się do cylindrów i zarzuca świecę. Ja tak miałem.
     assistance   Moneta
 
 
Jadodada 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 304
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-02-2006, 22:27   

doolek

Mam dla Ciebie zadanie polegające na pomiarze oporności świec przy pomocy omomierza z zakresem pomiarowym 100 kΩ. Pomiar należy wykonać na świecach wkręconych w silniku. Zdejmujesz przewód z świecy i z omomierza jeden przewód na świecę a drugi na masę silnika

Napisz jakie masz wyniki!

W moim samochodzie gdy nie chciał uruchomić się silnik i pracował jakby na jeden cylinder pomiary były następujące:
1 cylinder: nieskończoność!
2 cylinder: 50 kΩ.
3 cylinder: 30 kΩ.
4 cylinder: 50 kΩ.

Świece oczyściłem i silnik po dwóch tygodniach poszukiwań ożył.

Jest jeszcze jeden element elektryczny wbudowany w świecę. Jest to opornik, który w świecy NGK ma wartość 5kΩ. Wbudowany jest w tę elektrodę , która jest zamknięta "porcelaną". Zakładając nową świecę zmierz oporność tej elektrody przykładając przewody omomierza do główki i stopki tej elektrody.

Sprawdź także oporność między elektrodami powinna być większa niż 1 MΩ (nieskończonkość dla zakresu 100kΩ omomierza).

To jest test dla Twego samochodu , jeżeli świece są dobre pod względem elektrycznym j.w. to możesz rozpocząć poszukiwania w pozostałej instalacji!

Czekam na rzetelne pomiary!
_________________
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991.
  
 
doolek 


Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 27
Skąd: Skąś
Ostrzeżeń:
 3/3/5
Wysłany: 08-02-2006, 23:19   

Nie sądziłem, że to co studiuję już od 3-ech lat może mi się przydać w czymś takim. Mam silnik 1.6 na wtrysku, bez gazu - auto nawet nigdy nie było na nim jeżdżone. Świece wymieniałem latem ale rzeczywiście sprawdzę je jutro. W zasadzie to jest auto moejgo taty tylko, że ja przy nim zawsze majsterkuje. Dzięki Panowie za porady, postaram się dojść do tego co to jest i dam Wam znać jeżeli problem rozwiąże.
     Moneta
 
 
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 11-02-2006, 20:02   

a sonde lambda masz sprawną?? stawiam na to
objawianie sie usterki sondy to chyba wiecie jak wygląda.
za duże spalanie - za bogada mieszanka
nierówna praca silnika
świece na bank są całe zakopcone czyli czarne


niepamiętam jak się to sprawdza domowym sposobem sonde bo ja wpinam sie pod złącze servisowe w VW i wiem wszystko
_________________
Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load