pomocy nie chce mi odpalić samochód |
Autor |
Wiadomość |
szczepan382
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 16:54 pomocy nie chce mi odpalić samochód
|
|
|
A więc tak jadę sobie moim fiatem zatrzymuje sie na zatoczece i czekam za znajomym co na swiatłach stał a wiec stoje sobie na tej zatoczece biegi na luzie reczny zaciagniety i samochód chodzi i nagle zgasł i kaplica rozrusznik kreci akumulator ok wiem narazie tyle ze prad nie dochodzi ani do swiec ani do tego urzadzenia co ten prad do świec wysyła tam tez pradu nie ma prosze o pomoc przepraszam ze tak moze nie jasno pisze ale dostałem ten samochód od chrzestnej i świetnie się nim jeździ a niewiem co zrobić |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 20:07
|
|
|
Kurde kolejne wróżenie z fusów Opisz dokładnie jaki silnik, pojemność, moc, gaźnik czy wtrysk, a najlepszy byłby kod silnika spisany z tabliczki pod maską (z prawej lewej strony, koło lampy). |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 20:12
|
|
|
A jeszcze lepsze byłoby zaprzyjaźnienie się z tym urządzeniem, ponieważ tematów typu nie zapala było mnóstwo.
http://forum.tempra.org/search.htm |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
szczepan382
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:11
|
|
|
wiem ze było mnóstwo ale nie znalazłęm nic konkretnego jest to fiat tipo rocznik 92 silnik 1.4 benzyna |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:12
|
|
|
1.4 benzyna kolego to było kilka modeli gaźnik czy wtrysk? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:18
|
|
|
I tak ciagnij za jezyk....kolegoszczepan382, albo poczytaj to forum i zrozum, jak sie tu zadaje pytania, albo zaraz na dzien dobry dostaniesz zakaz pisania na pare dni i bedziesz mial sporo czasu, aby poczytac forum, zaprzyjaznic sie z szukajka....
Posluchaj, wiem, ze auto jest potrzebne i zalezy Ci na szybkim rozwiazaniu problemu. Opisales, w jaki sposob auto zgaslo. Dobrze. Teraz powiedz nam dokladnie jaki masz silnik (tabliczka) i na jakiej podstawie stwierdziles ,ze nie ma pradu? Ktos Ci to sprawdzal? sam sprawdzales? czy cos jeszcze bylo sprawdzane? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:19
|
|
|
P.S: kolejnego muszę upominać o profil !?! co to za miejscowość "stg" pisać całe. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:20
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | stg | to swoja droga...
|
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:20
|
|
|
maniutek, nie wytrzymał ..... pufff i poszło heheh |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:26
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | co to za miejscowość "stg" |
Obstawiałbym na skrót od Stargard Szczeciński |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
szczepan382
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:38
|
|
|
Starogard Gdańśki to po pierwsze po 2 jestem pewny ze pradu nie ma az w cewce zapłonowej (sprawdzałęm z tata ) pod szybą jest jeszcze jeden taki moduł wiec przypuszczam ze to jest walnięte |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:40
|
|
|
szczepan382 napisał/a: | Starogard Gdańśki to po pierwsze | to od razu to zmien w profilu
szczepan382 napisał/a: | po 2 jestem pewny ze pradu nie ma az w cewce zapłonowej (sprawdzałęm z tata ) |
ciesze sie, ale nie przy pomocy samej cewki silnik sie kreci
szczepan382 napisał/a: | pod szybą jest jeszcze jeden taki moduł wiec przypuszczam ze to jest walnięte |
prawie wcale to nie wysiada, ten modlu to Digiplex 2
** Dodano: 19-03-2012, 22:41 **
Czy mozesz w koncu napisac nam jaki masz silnik? jak spradziliscie, ze na cwece nie ma pradu? wiesz w ogole, kiedy tam powinien byc prad? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
szczepan382
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:44
|
|
|
tak to ten modół wiem ze nie z cewka problem bo wymieniałem na nową i nic nie dało i wiem ze nie ma prady na swiecach cewce i to co jest pomiedzy tym sprawdzalem za pomoca iskry ide spisać z/w |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:48
|
|
|
szczepan382, nic nie zrozumialem z Twojej wypowiedzi. Kolego, to nie jest tak, ze nie interesuje mnie twoj temat, bo tu naprawde kazdemu chcemy pomoc i wlasnie po to jest to forum...ale prosze Cie
1. Jaki masz silnik?
2. Pisz poprawnie budujac zdania
3. Skoro jestes pewnien ze to Digiplex2 (w co watpie) to po co w ogle zakladasz taki temat?
P.s W tym temacie dostales juz 2 ostrzezenia. 3 nie bedzie. Prosze, abys w profilu wpisal pelna nazwe miescowosci, z ktorej pochodzisz ! |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
szczepan382
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:57
|
|
|
tabliczka :
abe e814/1 4 ZFA160000
02650545
motore 160a1.046
wersja 160ad55a
25581906933
o to chodziło innej tabliczki nie ma
** Dodano: 19-03-2012, 22:59 **
a powodem załozenia temaru mysłałem ze moze już miał ktoś taki problem no bo niewiem dlaczego nie dochozi jeszcze ten prąd jeżeli uwazasz ze jest nie możliwe zeby ten modół poszedł |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-03-2012, 23:05
|
|
|
szczepan382 napisał/a: | 160a1.046 |
czyli 1,6 na jedno-punktowym wtrysku paliwa Mono-Jetronic (Bosh) oczywiscie OHC. Dobrze mowie?
szczepan382 napisał/a: | a powodem załozenia temaru mysłałem ze moze już miał ktoś taki problem no bo niewiem dlaczego nie dochozi jeszcze ten prąd jeżeli uwazasz ze jest nie możliwe zeby ten modół poszedł |
Sluchaj. Czemu nie dochodzi tam prad? Dobre pytanie. Masz jakies odciecie zaplonu? jakis alarm? cos ukrytego? A jesli nawet nie masz badz nie wiesz czy masz to ogladales przewody, czy kiedys tego tam nie bylo? Od tego bym zaczal. O bezpiecznikach i ich przejrzeniu nie musze wspominac. Wierz mi, ze naprawde na palcach jednej reki mozna policzyc ludzi, ktorym Digiplexy popadały. To sie naprawde nie psuje. Bardziej szukalbym jakiejs pier*ol elektrycznej. Mozesz opisac, co krok po kroku diagnozowaliscie z tata? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
szczepan382
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 23:13
|
|
|
bezpieczniki sprawdzałęm wszystko ok nastepnie swiece jest ok tylko ze nie ma iskry żadnych alarmów nigdy nie było zadnych dodatków też nie mój dziadek był pierwszym włascicielem |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-03-2012, 23:14
|
|
|
a po przekreceniu kluczyka swieca Ci sie w ogole kontrolki? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
szczepan382
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 23:16
|
|
|
tak Swiecą rozrusznik kreci jeżeli dobrze wszystko nazywam brakuje tego ostatniego etapu tego gdy kreci to zeby zapalił |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-03-2012, 23:17
|
|
|
Kreci normalnie? rozrzad ok? wałek rozrzadu sie kreci? (mozesz zobaczyc prze wyjecie korka wlewowego od oleju) |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
szczepan382
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-03-2012, 23:19
|
|
|
rozrzad jest ok normalnie kreci tak jak kiedyś |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-03-2012, 06:25
|
|
|
maniutek napisał/a: | czyli 1,6 na jedno-punktowym wtrysku paliwa Mono-Jetronic (Bosh) oczywiscie OHC. Dobrze mowie? | yyyy.... nie
Maniek no co ty przecież wiesz gdzie to mamy
szczepan382, Dla pewności zrób sobie fotki silnika i wklej, bo zawsze coś na oko możemy wyłapać. Nie kiedy głowimy się pół dnia a gość wkleja fotkę i na niej pół elektryki jak spaghetti
Za brak iskry może odpowiadać parę rzeczy. Skoro alarmy immobilizery itp. wykluczyliśmy teraz trzeba będzie przelecieć elektrykę. Zaczął bym chyba od sprawdzenia CPW, bo mam dziwne przeczucie że to. Ostatnio nawet w sejku miałem podobnie. Tyle że siostra zgasiła, po jakimś czasie znowu chciała odpalić i nic. Po zmierzeniu CPW wyszło wielkie nic, trzeba było wymienić i zapalił od pierwszego razu. Też zacząłem od bezpieczników alarmów itd. Dalej do sprawdzenia i pomierzenia cewka czy wytwarza napięcie i iskrę. Możesz sobie profilaktycznie rozpiąć akumulator i przeczyścić klemy oraz sprawdzić klemę masową do bloku silnika. Odkręcić śrubę ze skrzyni wyczyścić wszystko dobrze papierem ściernym. Silnik jak nie będzie miał masy też zgubi iskrę. Do sprawdzenia cewki i CPW trzeba multimetru. Pisz czy masz czy nie bo nie chce się na zaś rozpisywać. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
szczepan382
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 20-03-2012, 10:44
|
|
|
JAM_BELFEGOR, kolega pisał, że cewkę podstawiał inną i to samo ... czujnik położenia wału ? być może ale wtedy na świecach podczas kręcenia rozrusznikiem i tak pojawiała by się iskra tylko w nie właściwych momentach.chociaż tu akurat nie jestem pewny. |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-03-2012, 13:51
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | chociaż tu akurat nie jestem pewny. |
wydaje mi sie ze w ogole nie bedzie iskry, bo czujnik nie poda informacji, kiedy ta iskra ma uderzyc....
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Maniek no co ty przecież wiesz gdzie to mamy |
gamon ze mnie, zle spojrzalem. Wiem wiem gdzie to mamy |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|