Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
pomocy nie chce mi odpalić samochód
Autor Wiadomość
szczepan382 


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 20-03-2012, 15:18   

Dobra już wszystko jest ok powodem był moduł zapłonowy digi plex 2 po jego wymianie wszystko chodzi jak należy
  
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 20-03-2012, 16:20   

maniutek napisał/a:
szczepan382 napisał/a:
160a1.046

czyli 1,6 na jedno-punktowym wtrysku paliwa Mono-Jetronic (Bosh) oczywiscie OHC. Dobrze mowie?


maniutek napisał/a:

prawie wcale to nie wysiada, ten modlu to Digiplex 2


szczepan382 napisał/a:
Dobra już wszystko jest ok powodem był moduł zapłonowy digi plex 2 po jego wymianie wszystko chodzi jak należy


manius nie popisałeś się w tym temacie :D
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-03-2012, 17:20   

Leśniczy i cegle moge teraz palic... :P ale popatrz Leśniczy, jestesmy na tym forum pare lat. Czy komus te moduly wysiadaly? na palcach jednej reki mozna policzyc. Generalnie nalezy mi sie :axe: :lol2: :dzialko: :jezdzca: :szermierka: :powieszony:
Nie popisalem sie w ogole :( Ciota ze mnie :P :P
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 20-03-2012, 17:39   

maniutek, oj nie katuj sie tak, każdemu sie zdaża
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 20-03-2012, 18:40   

maniutek, wiem że po tak traumatycznym przeżyciu już nigdy nie będziesz sobą ale musisz sobie z tym jakoś poradzić i żyć dalej haha
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 20-03-2012, 18:43   

maniutek, na przyszłość będziesz bardziej ostrożny, ale jak pisze Leśniczy, z tą traumą, będziesz się budzić do końca życia każdego ranka :fufu:
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-03-2012, 19:43   

Leśniczy napisał/a:
JAM_BELFEGOR, kolega pisał, że cewkę podstawiał inną i to samo ... czujnik położenia wału ? być może ale wtedy na świecach podczas kręcenia rozrusznikiem i tak pojawiała by się iskra tylko w nie właściwych momentach.chociaż tu akurat nie jestem pewny.
to tak dla ciebie jak padnie CWP to nie ma iskry bo komputer nie widzi ruchu korbowodu.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 20-03-2012, 22:47   

JAM_BELFEGOR, tak tylko ja dopisałem magiczne " nie jestem pewny" :D
teraz już będę wiedział, dziękuje :*
a cpw może się uszkodzić w taki sposób, że odczyty daje tylko nie poprawne ? iskra będzie tylko w nie właściwym momencie ?
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-03-2012, 00:08   

Ja od jutra zakładam szalik i przykrywam pol twarzy...zeby za moj blad ludzie nie wytykali mnie palcami.....nawiasem mowiac dodatkowo umowilem sie juz na wizyte u psychologa.....mam nadzieje ze pomoze...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-03-2012, 06:26   

Leśniczy, CPW działa na zasadzie zmiany oporności jeśli pojawia się bolczyk z koła korbowodu komp interpretuje taka zmianę jako pełen obrót silnika i ładuje następną serie iskier do garów. Częstość zmian w oporze mówi komputerkowi również o prędkości korbowodu. CPW pada z reguły w ten sposób że nie ma już zmian w oporności. Przeważnie jest jakaś stała wartość obiegająca od normy, lub zmiana jest tak mała że komputer jej nie wychwytuje.
maniutek napisał/a:
Ja od jutra zakładam szalik i przykrywam pol twarzy...zeby za moj blad ludzie nie wytykali mnie palcami.....nawiasem mowiac dodatkowo umowilem sie juz na wizyte u psychologa.....mam nadzieje ze pomoze...
Maniek... kurde.... w ramach pokuty jeszcze skarpetki i gatki na lewą stronę :badgrin:
Dobra nie spompujemy już bo dajemy zły przykład. Temat się sam rozwiązał jak twierdzi właściciel.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 38 days
Network load