![Tempra Tipo Team Strona Główna](../images/logoforum/logo.jpg) |
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
pomocy nie chce mi odpalić samochód |
Autor |
Wiadomość |
szczepan382
![.::nowy::.](../templates/subSilver/images/ranks/10.gif)
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-03-2012, 15:18
|
|
|
Dobra już wszystko jest ok powodem był moduł zapłonowy digi plex 2 po jego wymianie wszystko chodzi jak należy |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Leśniczy
![::1100::](../templates/subSilver/images/ranks/100.gif)
![](../images/avatars/4391492664cdf34102cb80.jpg)
Pomógł: 65 razy Wiek: 40 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 20-03-2012, 16:20
|
|
|
maniutek napisał/a: | szczepan382 napisał/a: | 160a1.046 |
czyli 1,6 na jedno-punktowym wtrysku paliwa Mono-Jetronic (Bosh) oczywiscie OHC. Dobrze mowie?
|
maniutek napisał/a: |
prawie wcale to nie wysiada, ten modlu to Digiplex 2
|
szczepan382 napisał/a: | Dobra już wszystko jest ok powodem był moduł zapłonowy digi plex 2 po jego wymianie wszystko chodzi jak należy |
manius nie popisałeś się w tym temacie |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
maniutek
![.::Moderator::.](../templates/subSilver/images/ranks/moderator02.gif)
![](../images/avatars/2875343724eea8d8807024.jpg)
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-03-2012, 17:20
|
|
|
Leśniczy i cegle moge teraz palic... ale popatrz Leśniczy, jestesmy na tym forum pare lat. Czy komus te moduly wysiadaly? na palcach jednej reki mozna policzyc. Generalnie nalezy mi sie
Nie popisalem sie w ogole Ciota ze mnie |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
palidzojnt221
![.::guru::.](../templates/subSilver/images/ranks/80.gif)
![](../images/avatars/12634157284f4958612b94f.jpg)
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 20-03-2012, 17:39
|
|
|
maniutek, oj nie katuj sie tak, każdemu sie zdaża |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Leśniczy
![::1100::](../templates/subSilver/images/ranks/100.gif)
![](../images/avatars/4391492664cdf34102cb80.jpg)
Pomógł: 65 razy Wiek: 40 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 20-03-2012, 18:40
|
|
|
maniutek, wiem że po tak traumatycznym przeżyciu już nigdy nie będziesz sobą ale musisz sobie z tym jakoś poradzić i żyć dalej |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
maxi
![.::guru::.](../templates/subSilver/images/ranks/80.gif)
![](../images/avatars/14983952874e20a91963756.jpg)
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-03-2012, 18:43
|
|
|
maniutek, na przyszłość będziesz bardziej ostrożny, ale jak pisze Leśniczy, z tą traumą, będziesz się budzić do końca życia każdego ranka |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
JAM_BELFEGOR
![.::Moderator::.](../templates/subSilver/images/ranks/moderator02.gif)
![](../images/avatars/5933611684f0ca20ed2d4c.jpg)
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-03-2012, 19:43
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | JAM_BELFEGOR, kolega pisał, że cewkę podstawiał inną i to samo ... czujnik położenia wału ? być może ale wtedy na świecach podczas kręcenia rozrusznikiem i tak pojawiała by się iskra tylko w nie właściwych momentach.chociaż tu akurat nie jestem pewny. | to tak dla ciebie jak padnie CWP to nie ma iskry bo komputer nie widzi ruchu korbowodu. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Leśniczy
![::1100::](../templates/subSilver/images/ranks/100.gif)
![](../images/avatars/4391492664cdf34102cb80.jpg)
Pomógł: 65 razy Wiek: 40 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 20-03-2012, 22:47
|
|
|
JAM_BELFEGOR, tak tylko ja dopisałem magiczne " nie jestem pewny"
teraz już będę wiedział, dziękuje :*
a cpw może się uszkodzić w taki sposób, że odczyty daje tylko nie poprawne ? iskra będzie tylko w nie właściwym momencie ? |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
maniutek
![.::Moderator::.](../templates/subSilver/images/ranks/moderator02.gif)
![](../images/avatars/2875343724eea8d8807024.jpg)
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-03-2012, 00:08
|
|
|
Ja od jutra zakładam szalik i przykrywam pol twarzy...zeby za moj blad ludzie nie wytykali mnie palcami.....nawiasem mowiac dodatkowo umowilem sie juz na wizyte u psychologa.....mam nadzieje ze pomoze... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
JAM_BELFEGOR
![.::Moderator::.](../templates/subSilver/images/ranks/moderator02.gif)
![](../images/avatars/5933611684f0ca20ed2d4c.jpg)
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-03-2012, 06:26
|
|
|
Leśniczy, CPW działa na zasadzie zmiany oporności jeśli pojawia się bolczyk z koła korbowodu komp interpretuje taka zmianę jako pełen obrót silnika i ładuje następną serie iskier do garów. Częstość zmian w oporze mówi komputerkowi również o prędkości korbowodu. CPW pada z reguły w ten sposób że nie ma już zmian w oporności. Przeważnie jest jakaś stała wartość obiegająca od normy, lub zmiana jest tak mała że komputer jej nie wychwytuje.
maniutek napisał/a: | Ja od jutra zakładam szalik i przykrywam pol twarzy...zeby za moj blad ludzie nie wytykali mnie palcami.....nawiasem mowiac dodatkowo umowilem sie juz na wizyte u psychologa.....mam nadzieje ze pomoze... | Maniek... kurde.... w ramach pokuty jeszcze skarpetki i gatki na lewą stronę
Dobra nie spompujemy już bo dajemy zły przykład. Temat się sam rozwiązał jak twierdzi właściciel. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|