|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
serwo |
Autor |
Wiadomość |
george
Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 25 Skąd: rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-02-2007, 21:16 serwo
|
|
|
jakie są objawy uszkodzonego serwa?, bo tylko to mi zostało do sprawdzenia lub wymiany, cała reszta ok, pompa wymieniona rok temu i nie było żadnej różnicy, powód to miękki pdał hamulca i późno "bierze" |
|
|
|
|
slavol
Pomógł: 7 razy Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 200 Skąd: Chodzież
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 24-02-2007, 00:56
|
|
|
Uszkodzone serwo - twardy pedał, serwo pomaga pompie robić ciśnienie, jak dla mnie to bombelek powietrza to robi - porządnie odpowietrz układ. |
_________________ Tipo 1.6 ie DGT 92r. Posadzony i utwardzony ;-) |
|
|
|
|
george
Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 25 Skąd: rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 24-02-2007, 02:00
|
|
|
układ odpowietrzony, ponieważ w czwartek zostały wymienione połączenia elastyczne w układzie. |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 65 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2007, 08:46 Re: serwo
|
|
|
george napisał/a: | jakie są objawy uszkodzonego serwa?, bo tylko to mi zostało do sprawdzenia lub wymiany, cała reszta ok, pompa wymieniona rok temu i nie było żadnej różnicy, powód to miękki pdał hamulca i późno "bierze" |
A pompa dobrze dobrana przy wymianie ?
Bo jeżeli trzpień wychodzący z serwa - za płytko wchodzi do pompy - to efekt będziesz miał taki , jaki masz ! |
|
|
|
|
LuKaS
Wiek: 43 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 25 Skąd: Leicester
Województwo: Other
|
Wysłany: 24-02-2007, 08:56
|
|
|
Dokładnie tak kiedyś był taki problem z nowymi pompami do maluszków zawsze się podkładał nakrętkę 6 i się śmigało. Ty możesz mieć ten sam problem. Według opisu serwo jest OK. |
_________________ Fiat Tempra 1,6 gaźnik LPG 93' byłą jest Honda Accord 2.0 1998 (150KM) anglik |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 24-02-2007, 12:40
|
|
|
Tak jak pisali poprzednicy sprawdz czy masz dobrze wyregulowana dlugosc popychacza wychodzacego z serwo na pompe, co prawda w tipo jeszcze tam nie zagladalem, ale kiedys rozbieram serwo i pompe w moim poprzednim aucie renault 12, i na koncu tego bolca ktory wychodzi z serwo i popycha tok w pompie hamulcowej byl taki grzybek na kluczyk 10mm i sie odpowiednio regulowalo dlugosc aby skok jalowy nie byl za duzy. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
george
Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 25 Skąd: rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 24-02-2007, 14:58
|
|
|
tą regulacja w serwie się bawiłem i ma ustwioną tak jak jest w książce serwisowej, podkręcanie na większy wymiar blokowało koła. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|