|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Czy psuje mi się moduł? |
Autor |
Wiadomość |
Lukaszewicz
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 27 Sty 2007 Posty: 11 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-11-2007, 16:03 Czy psuje mi się moduł?
|
|
|
Drodzy koledzy od czasu jak padł mi regulator napięcia w mojej Temprze 1.6 gaźnik z 94r mam problem z silnikiem. Na początku czasami dławił mi się przy wysokich obrotach na LPG oczywiście na benzynie było dobrze. Teraz już mi gaśnie, szarpie i ne ma wysokich obrotów na LPG i na benzynie czasami giną wolne. Rok temu wymieniłem czujnik położenia wału. Jeśli chodzi o gaz to zamontowałem drugi reduktor i jest tak samo. Przewody wysokiego napięcia i świece mają 4 miesiące. |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-11-2007, 16:50
|
|
|
To gaźnik czy wtrysk? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-11-2007, 17:59
|
|
|
odpowiedz na powyższe pytanie, a dodatkowo możesz pooglądać jakiej 'jakości' jest iskra, może to być coś z zapłonem, choćby kopułka na przykład, może go zalewać czasami jak coś się rozregulowało/inny czujnik pada... jak wtrysk to komp mógł zgłupieć itp itd... trudno coś zgadywać;
a jak się muli/dusi czy w okolicach tej sytuacji zauważyłeś jakieś spadki napięcia mocne, przygasanie kontrolek? bo może jakieś zwarcie gdzieś konkretne czase m i iskra ginie? bo przez zwarcie/zbytnie obciążenie regulator napięcia wcześniej też mógł pasć |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-11-2007, 18:09
|
|
|
Lukaszewicz napisał/a: | w mojej Temprze 1.6 gaźnik z 94r mam problem z silnikiem |
|
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-11-2007, 22:49
|
|
|
polansky,
Lukaszewicz, czyli piszesz, że problem objawia się i na LPG i na Pb.
Kopułka, palec w jakim stanie? Zawsze się to dzieje?
Sprawdzałeś przewody od podciśenia (wszystkie!)? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|