Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ford Sierra - potrzebne informacje!
Autor Wiadomość
Larry075 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 07-03-2010, 13:24   Ford Sierra - potrzebne informacje!

Witam, szukałem w sieci jednak co to znalazłem to są szczątkowe informacje. Być może ktoś z was posiada takie informacje.
Jaka jest długość wału napędowego w fordzie sierra z silnikiem 1600 gaźnik (CLX)
Jakie jest przełożenie mostu a jakie skrzyni na poszczególnych biegach?
Czy skrzynia jest zamienna z silnikiem 2.0 16V DOHC?
Jakie wymiary ma krzyżak przegłubu w wale napędowym?
Jaka jest szerokość mostu?
I w jaki sposób jest łączony silnik z ramą?

Byłbym zobowiązany za informacje. Potrzebne do swampu Pozdr
_________________
"mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił."
  
 
rodzynek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 130
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-03-2010, 10:55   

Pierwszy wynik z googla:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=20336

Co prawda nie ma tam poszukiwanych przez Ciebie informacji, ale są inne ;)
_________________
rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż
  
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 08-03-2010, 11:04   

Larry075, a nie lepiej ci zalozyc konto na forum Forda ?? oni by ci bardziej pomogli w tym temacie ;)
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 08-03-2010, 13:04   

Krzysiek dane są trudno dostępne a kilka osób od nas z forum już bawiło się takimi silnikami i swapami, poza tym spytać nigdy nie zaszkodzi.

Rodzynek google pewnie już Larry075 sprawdził.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Larry075 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 08-03-2010, 22:20   

Dzięki za linki do forum, byłem tam, nawet udało mi sie znaleść jak zamontować skrzynie N9 do silnika OHV jednak nie będe sie bawił, mam juz w garażu cały silnik, skrzynie i most, jutro go dokładnie umyje, wyczyszcze i zabiore się za odpowiednie przeróbki jednak i tak pewnie wyjdzie że coś, co nie było opisane w postach będzie problemem, narazie jedyny jaki widze to lewarek zmiany biegów. W tipo to nie było by problemu bo lewarek (a raczej jego obudowa i mieszki) nie jest zintegrowany z tapicerka (wiem że to inna bajka ale mam na myśli estetyke i porównanie) w poldku jednak jest. Czy może wygięcie lewarka odrazu nad skrzynią o kąt 90stopni w przód ma prawo bytu? Bawił się ktoś z was w to?
_________________
"mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił."
  
 
rodzynek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 130
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-03-2010, 22:32   

Gdzieś kiedyś czytałem, że fordowskie 2,0 miało inną miskę, bo się nie mieściła na czymś z poloneza (nie pamiętam jak to tam w podwoziu wygląda). Przy garażowych swapach coś właśnie wycinali, żeby ta micha weszła. Ponadto należało przeklepać tunel, bo skrzynia się też nie mieściła.

Co do lewarka - wolałbym ori fordowski, niż na modłę poloneza - nie dość, że głupio wygląda, to i obsługa co najmniej niewygodna.
_________________
rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż
  
 
 
Larry075 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 08-03-2010, 22:42   

Jak sobie wyobrażasz dać orginalny fordoski lewarek? zaślepić mieszke i dać drugą pod spodem w miejsce "kieszeni na drobne"? Lewarek z tej skrzyni wychodzi 3cm przed guzikiem od ręcznego. Pozatym mam w rodzinie forda sierre 2.0 DOHC i tam lewarek jest podobnie jak w poldzie - poza tym z ludźmi z którymi jeździłem sposób zmiany biegów i kąt lewarka był "fajowy" - mi osobiście bardzo się podoba.

Właśnie spływ oleju jest odwrotnie niż w polonezie. Pasowało by miske obrócić ale co ze smokiem od pompy olejowej? Skrzynia N9 wchodzi bez powiększania tulelu.
_________________
"mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił."
  
 
rodzynek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 130
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-03-2010, 22:52   

"Fabryczne" Polonezy z 2,0 Forda miały lewarki na tunelu i skróconą dźwignię ręcznego...
_________________
rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż
  
 
 
Larry075 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 09-03-2010, 14:33   

... Być może, a nawet widziałem zdięcia takich jednak osobiście tego uniknę, nawet juz wiem jak, ale o tym napisze jak wmontuje juz silnik i skrzynie w samochód.
_________________
"mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił."
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load