|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Ford Sierra - potrzebne informacje! |
Autor |
Wiadomość |
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 07-03-2010, 13:24 Ford Sierra - potrzebne informacje!
|
|
|
Witam, szukałem w sieci jednak co to znalazłem to są szczątkowe informacje. Być może ktoś z was posiada takie informacje.
Jaka jest długość wału napędowego w fordzie sierra z silnikiem 1600 gaźnik (CLX)
Jakie jest przełożenie mostu a jakie skrzyni na poszczególnych biegach?
Czy skrzynia jest zamienna z silnikiem 2.0 16V DOHC?
Jakie wymiary ma krzyżak przegłubu w wale napędowym?
Jaka jest szerokość mostu?
I w jaki sposób jest łączony silnik z ramą?
Byłbym zobowiązany za informacje. Potrzebne do swampu Pozdr |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
rodzynek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Gru 2005 Posty: 130 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-03-2010, 10:55
|
|
|
Pierwszy wynik z googla:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=20336
Co prawda nie ma tam poszukiwanych przez Ciebie informacji, ale są inne |
_________________ rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 08-03-2010, 13:04
|
|
|
Krzysiek dane są trudno dostępne a kilka osób od nas z forum już bawiło się takimi silnikami i swapami, poza tym spytać nigdy nie zaszkodzi.
Rodzynek google pewnie już Larry075 sprawdził. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 08-03-2010, 22:20
|
|
|
Dzięki za linki do forum, byłem tam, nawet udało mi sie znaleść jak zamontować skrzynie N9 do silnika OHV jednak nie będe sie bawił, mam juz w garażu cały silnik, skrzynie i most, jutro go dokładnie umyje, wyczyszcze i zabiore się za odpowiednie przeróbki jednak i tak pewnie wyjdzie że coś, co nie było opisane w postach będzie problemem, narazie jedyny jaki widze to lewarek zmiany biegów. W tipo to nie było by problemu bo lewarek (a raczej jego obudowa i mieszki) nie jest zintegrowany z tapicerka (wiem że to inna bajka ale mam na myśli estetyke i porównanie) w poldku jednak jest. Czy może wygięcie lewarka odrazu nad skrzynią o kąt 90stopni w przód ma prawo bytu? Bawił się ktoś z was w to? |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
rodzynek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Gru 2005 Posty: 130 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-03-2010, 22:32
|
|
|
Gdzieś kiedyś czytałem, że fordowskie 2,0 miało inną miskę, bo się nie mieściła na czymś z poloneza (nie pamiętam jak to tam w podwoziu wygląda). Przy garażowych swapach coś właśnie wycinali, żeby ta micha weszła. Ponadto należało przeklepać tunel, bo skrzynia się też nie mieściła.
Co do lewarka - wolałbym ori fordowski, niż na modłę poloneza - nie dość, że głupio wygląda, to i obsługa co najmniej niewygodna. |
_________________ rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 08-03-2010, 22:42
|
|
|
Jak sobie wyobrażasz dać orginalny fordoski lewarek? zaślepić mieszke i dać drugą pod spodem w miejsce "kieszeni na drobne"? Lewarek z tej skrzyni wychodzi 3cm przed guzikiem od ręcznego. Pozatym mam w rodzinie forda sierre 2.0 DOHC i tam lewarek jest podobnie jak w poldzie - poza tym z ludźmi z którymi jeździłem sposób zmiany biegów i kąt lewarka był "fajowy" - mi osobiście bardzo się podoba.
Właśnie spływ oleju jest odwrotnie niż w polonezie. Pasowało by miske obrócić ale co ze smokiem od pompy olejowej? Skrzynia N9 wchodzi bez powiększania tulelu. |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
rodzynek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Gru 2005 Posty: 130 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-03-2010, 22:52
|
|
|
"Fabryczne" Polonezy z 2,0 Forda miały lewarki na tunelu i skróconą dźwignię ręcznego... |
_________________ rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 09-03-2010, 14:33
|
|
|
... Być może, a nawet widziałem zdięcia takich jednak osobiście tego uniknę, nawet juz wiem jak, ale o tym napisze jak wmontuje juz silnik i skrzynie w samochód. |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|