Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Opel Tigra
Autor Wiadomość
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-05-2010, 19:55   Opel Tigra

Witam..Panowie, no cóż moge powiedzieć....wielu z moich znajomych, kolegow, kolezanek mialo rozne obiekcje na temat tego samochodu....Jedni mowili ze Kobiecy, inni mowili ze za maly....a ja uwazalem inaczej i powiem, iz auto jest narawde czyms innym....otoż

OPEL TIGRA 1,6 16V 106 PS


-206tys przebiegu na dzien dzisiejszy
-2x AirBag
-ABS
-El. Lusterka
-Podgrzewane lusterka
-El. Szyby z domykaniem
-El. Szyber dach
-Centralny zamek z pilota
-Alufelgi `14
-Wspomaganie kierownicy

Do tego doadam, ze auto kupilem z nowymi oponami letnimi jeszcze na gwarancji, nowym akumulatorem jeszcze na gwarancji...Stan blacharski auta oceniam na wzorowy, niegdzie rdzy nie ma, lakier caly, nie zluszczony. Zawieszenie jak nowe, zadnego pukniecia, wszystko sztywne, ciche....pisze w samych superlatywach, wiec przyznam sie, ze jedyne do czego musze zajrzec to ABS, gdyz co jakis czas wywala mi kontrolke i ABS nie dziala....ale jak przestanie padac to do tego zajrze, pewnie czujnik :) Ogolnie z auta jestem zadowolony....zywe, mocne, swoje potrafi....do setki ma mniej niz 8 sekund, choc ksiazka mowi inaczej....ze stoperem 3 razy z chlkopakmi mierzylismy...wyniki to pi razy oko 7,9 - 7,8, 8,1....czyli okolo tych 8 sekund :) bardzo dynamiczne...

Niby samochod babski, ale cos w sobie ma....dla mnie najwazniejsze jest ze jest taki jak zszedl z fabryki, nie ma zadnych durnych spojlerow pozakladanych ani jakis tam neonow... :P jest czyta seria i to mi starczy....










Cena - zaplacilem 6 tys...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 17-05-2010, 20:54   

maniutek, miałem okazję ujeżdżać Tigrę 1.6 16V i powiem szczerze, że jak na tą masę silniczek radzi sobie doskonale. Ja jeździłem przyglebioną i radość z jazdy była naprawdę spora. Jednak uważam, że jest to auto dwuosobowe do płynnego przemieszczania się po mieście. Nie koniecznie babskie :D Ale przesiąść się z Omegi do Tigry... Masakra!!! Jak Ci się to udało?
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-05-2010, 22:13   

ciechu napisał/a:
jak na tą masę silniczek radzi sobie doskonale
mase w jakim sensie? przeciez to auto wazy 1000kg.
Cytat:
Ale przesiąść się z Omegi do Tigry... Masakra!!! Jak Ci się to udało?
no własnie,opowiadaj bo takie rzeczy wydawawały mi sie do tej pory zupełnie nie realne :lol:
No i współczuje jakichkolwiek napraw pod maską,ciaśniej niz w tipo 2.0 16v
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-05-2010, 23:12   

Juz sie spowiadam :)

Przesiasc sie z Omegi nie bylo latwo....brakowalo mi doslowinie wszystkiego...a najbardziej...miejsca :) Ale ja jestem zwolennikiem jazdy bardziej sportowej(niektorzy to wiedza)....poza tym Omega tez byla zglebowana i utwardzona....ale teraz, gdy mam ja juz ponad miesiac powiem Wam Panowie, ze mozna sie przyzwyczaic....siadamy wygodnie, wszystko mamy pod reka, silniczek naprawde fajnie sie kreci i naprzod - wszytskie zakrety moje po wewnetrznej :) a jak to sie stalo? ciekawa historia....mialem w planach albo Omege 3.0 MV6, albo Civic V gen coupe.....a padlo na tigre, i to calkiem przypadkiem... :) Powiem tak - nie zaluje :)pzdr

** Dodano: 18 Maj 2010, 00:13 **
ego napisał/a:
No i współczuje jakichkolwiek napraw pod maską,ciaśniej niz w tipo 2.0 16v

to prawda, miejsca malutko.....ale ja - zapalony mechaniorek uwielbiam takie wyzwania :) :):) damy trade... :)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
  
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-05-2010, 23:40   

106hp przy 1000kg
"chodzi" jak tipo 2.0 8v
więc jest dobrze :)

odnośnie miejsca pod maską to wpychają tam c20let co uważam za wyczyn ekstremalny :)
jeśli chodzi o miejsce w środku .... ja bym chyba nie dał rady :) lubię taka przestrzeń żeby prawa noga nie opierała się o tunel środkowy a i luźno siedzący pasażer nie przeszkadzał w zapinaniu 5-tego biegu. coś w stylu tigra za mała, omega za duża, astra dobra :)

a i stożek w tigrach podobno "buczy" jak w v6 :P
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-05-2010, 23:43   

Leśniczy napisał/a:
odnośnie miejsca pod maską to wpychają tam c20let co uważam za wyczyn ekstremalny

Dokladnie, wpychaja i na wlasne oczy to widzialem.....to prawda, miejsca w srodku jest tak srednio, ale ja mam 175cm wzrostu i jestem chudy, wiec idealnie sie mieszcze :) a stozek, o tak, lepiej niz w V6...Tigra z pedalem w podlodze powyzej 4 tys RPM buczy jakby miala ze 300koni......niestety tylko buczy... :)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 18-05-2010, 00:25   

maniutek napisał/a:
Tigra z pedalem w podlodze powyzej 4 tys RPM buczy jakby miala ze 300koni......niestety tylko buczy... :)


kolega miał 1.4 i on tam coś majstrował przy wydechu i silniku. Miał LPG i coś koło 100 koni chyba

A i stożek który RYCZAŁ dosłownie
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-05-2010, 08:38   

Mam taką cichą nadzieję, że ciebie to ominie, ale zauważyłem taki dziwny trend modyfikowania Opli Tigra. Kiedyś były Manty, potem Calibry, a teraz po Lublinie jeżdżą ze 4 takie cudaki:
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 18-05-2010, 08:45   

ego napisał/a:
mase w jakim sensie? przeciez to auto wazy 1000kg.
a to 106 koników to mało jak na takie auto? Silnik dość elastyczny (bardziej niż fiatowski 1.6 16V). Osiągi porównywalne z Focusem 1.8 Zetec, czy jak wspomniał Leśniczy, z Tipo 2.0 8V. Na mieście jednak Tigra będzie skuteczniejsza. No i jeszcze parkowanie prawie jak maluchem. Dorosłe osoby z tyłu nie mają czego szukać, chyba że ze wzrostem w granicach 150cm. Więc ogólnie auto dwuosobowe (czyli sportowe hehe). Pewnie gdyby było miejsce, to wychodziłyby wersje z dwulitrowymi serduchami i mocą pod 150KM, no ale gdzie to wsadzić?
Jeździłem Bravo i Tigrą w mieście i szczerze powiem, że Tigra się lepiej prowadzi, jednak na trasę wybrałbym Bravo.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-05-2010, 12:40   

ciechu, potwierdzam kilka Twoich slow z poprzedniego postu....:)
ciechu napisał/a:
Pewnie gdyby było miejsce, to wychodziłyby wersje z dwulitrowymi serduchami i mocą pod 150KM, no ale gdzie to wsadzić?
Powiem Ci, ze zastanawiam sie czemu 1,6 16V to najmocniejsza jednostka, bo naprawde pchaja tam ludzie c20let bez najmniejszego problemu...
Jelcyn, mnie to ominie, nie bawia mnie takie tuningi....najwyzej cos delikatnego...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-05-2010, 12:44   

I bardzo dobrze :zgoda:
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-05-2010, 13:15   

No to i ja gratuluje zakupu pomimo, ze kontakt z Maniutkiem jakis strasznie trudny ostatnio.
Jezdzilem Tigra 1.6 16V, swietna zabawa taki jak to sie mowi bolid :)

Prosba ode mnie....
Nie idzmy w ta strone :D

_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-05-2010, 13:17   

pisario, przecież kolega maniutek wyrazie napisał, że go takie coś nie bawi.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-05-2010, 13:35   

Ja dobrze wiem, na tyle na ile go znam, ale wiemy tez ze.. nigdy nie mow nigdy :)
_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 18-05-2010, 13:39   

Jelcyn w takie coś jak na w/w obrazku to nie - ale znając Mańka na pewno coś w niej dłubnie :badgrin:
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-05-2010, 14:21   

No cos tam sie zawsze wymysli, lecz napewno nie bede wieszal zadnych oblesnych progow, zderzakow czy spojlerow....
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-05-2010, 14:50   

a ile to pali ?
     Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-05-2010, 14:52   

Ile wlejesz... :) A tak powaznie to kolo 6-7 trasa i 8-10 miasto. Mowa o Pb.
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-05-2010, 14:59   

ciechu, myslalem,ze chodzi Ci o to,że ciezkie auto a mocy mało,tak to zrozumialem,no ale już wiadomo o co chodzi :lol:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-05-2010, 11:09   

nawet ciekawy nie ma co powiedziec, i nawet w moich okolicach kupiony ;) :D który rok ? bo chyba nie ma albo nie doczytalem.. ;/ . Jednak sam wybralbym HGT ;)
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-05-2010, 16:15   

Jezdzilem bravo w HGT, szczerze powiem, ze nie dla mnie to auto....jakies takie dziwne, cos mi w nim nie pasowalo....i nie powiem, zeby HGT bylo duzo mocniejsze od tego mojego x16xe :) taki jezdzacy kibelek :) rocznik 1995
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 19-05-2010, 21:52   

Dzisiaj wracam z pracy... o Opel Tigra i pierwsze co pomyślałem, Mariusz... jesteś wielki ;)
Z Omegi to Tigry się przesiąść... ja chyba bym tego nie zrobił. Jakoś lubię mieć miejsce ;)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-05-2010, 22:43   

maniutek napisał/a:
...i nie powiem, zeby HGT bylo duzo mocniejsze od tego mojego x16xe
chcesz mi powiedziec,że pomiedzy hgt a tigrą jest mała różnica w mocy? przyspieszeniu? prowadzeniu? przyczepności?
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-05-2010, 23:10   

maniutek, 400 cm3 i 4 zawory więcej i 41 - 50 koni, ale 200 kg więcej niby dużo, ale 20V robi robotę :)

Tigra to przyjemne auto dla młodych ludzi (najlepiej jeszcze bez dzieci) albo jako drugie auto dla kobiet. Dla mnie osobiście na miasto bardzo fajne i w niedalekie trasy, ale pewnie już czujesz różnicę w ładowności między Omegą a Tigrą ;D Poza tym w Tigrze denerwowała mnie tylna szyba, a właściwie tylno boczna i jak chciałem z tyłu siedzieć to albo nic nie widziałem, a jak się rozłożyłem to z głową na szybie :) ale ogólnie spoko z tym 1.6 16V. Miłego użytkowania.
_________________
     Moneta
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 20-05-2010, 08:07   

mrk69 napisał/a:
jak chciałem z tyłu siedzieć
a w tigrze można chcieć z tyłu siedzieć? Toż to masochizm! :P Ja usiadłem się z musu raz i głową waliłem na każdej nierówności w belkę. Z tym że mam prawie 190 wzrostu, więc to też robi swoje :D
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load