|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Opel Tigra |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-05-2010, 19:55 Opel Tigra
|
|
|
Witam..Panowie, no cóż moge powiedzieć....wielu z moich znajomych, kolegow, kolezanek mialo rozne obiekcje na temat tego samochodu....Jedni mowili ze Kobiecy, inni mowili ze za maly....a ja uwazalem inaczej i powiem, iz auto jest narawde czyms innym....otoż
OPEL TIGRA 1,6 16V 106 PS
-206tys przebiegu na dzien dzisiejszy
-2x AirBag
-ABS
-El. Lusterka
-Podgrzewane lusterka
-El. Szyby z domykaniem
-El. Szyber dach
-Centralny zamek z pilota
-Alufelgi `14
-Wspomaganie kierownicy
Do tego doadam, ze auto kupilem z nowymi oponami letnimi jeszcze na gwarancji, nowym akumulatorem jeszcze na gwarancji...Stan blacharski auta oceniam na wzorowy, niegdzie rdzy nie ma, lakier caly, nie zluszczony. Zawieszenie jak nowe, zadnego pukniecia, wszystko sztywne, ciche....pisze w samych superlatywach, wiec przyznam sie, ze jedyne do czego musze zajrzec to ABS, gdyz co jakis czas wywala mi kontrolke i ABS nie dziala....ale jak przestanie padac to do tego zajrze, pewnie czujnik Ogolnie z auta jestem zadowolony....zywe, mocne, swoje potrafi....do setki ma mniej niz 8 sekund, choc ksiazka mowi inaczej....ze stoperem 3 razy z chlkopakmi mierzylismy...wyniki to pi razy oko 7,9 - 7,8, 8,1....czyli okolo tych 8 sekund bardzo dynamiczne...
Niby samochod babski, ale cos w sobie ma....dla mnie najwazniejsze jest ze jest taki jak zszedl z fabryki, nie ma zadnych durnych spojlerow pozakladanych ani jakis tam neonow... jest czyta seria i to mi starczy....
Cena - zaplacilem 6 tys... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 17-05-2010, 20:54
|
|
|
maniutek, miałem okazję ujeżdżać Tigrę 1.6 16V i powiem szczerze, że jak na tą masę silniczek radzi sobie doskonale. Ja jeździłem przyglebioną i radość z jazdy była naprawdę spora. Jednak uważam, że jest to auto dwuosobowe do płynnego przemieszczania się po mieście. Nie koniecznie babskie Ale przesiąść się z Omegi do Tigry... Masakra!!! Jak Ci się to udało? |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-05-2010, 22:13
|
|
|
ciechu napisał/a: | jak na tą masę silniczek radzi sobie doskonale | mase w jakim sensie? przeciez to auto wazy 1000kg.
Cytat: | Ale przesiąść się z Omegi do Tigry... Masakra!!! Jak Ci się to udało? | no własnie,opowiadaj bo takie rzeczy wydawawały mi sie do tej pory zupełnie nie realne
No i współczuje jakichkolwiek napraw pod maską,ciaśniej niz w tipo 2.0 16v |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-05-2010, 23:12
|
|
|
Juz sie spowiadam
Przesiasc sie z Omegi nie bylo latwo....brakowalo mi doslowinie wszystkiego...a najbardziej...miejsca Ale ja jestem zwolennikiem jazdy bardziej sportowej(niektorzy to wiedza)....poza tym Omega tez byla zglebowana i utwardzona....ale teraz, gdy mam ja juz ponad miesiac powiem Wam Panowie, ze mozna sie przyzwyczaic....siadamy wygodnie, wszystko mamy pod reka, silniczek naprawde fajnie sie kreci i naprzod - wszytskie zakrety moje po wewnetrznej a jak to sie stalo? ciekawa historia....mialem w planach albo Omege 3.0 MV6, albo Civic V gen coupe.....a padlo na tigre, i to calkiem przypadkiem... Powiem tak - nie zaluje :)pzdr
** Dodano: 18 Maj 2010, 00:13 **
ego napisał/a: | No i współczuje jakichkolwiek napraw pod maską,ciaśniej niz w tipo 2.0 16v |
to prawda, miejsca malutko.....ale ja - zapalony mechaniorek uwielbiam takie wyzwania :):) damy trade... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-05-2010, 23:40
|
|
|
106hp przy 1000kg
"chodzi" jak tipo 2.0 8v
więc jest dobrze
odnośnie miejsca pod maską to wpychają tam c20let co uważam za wyczyn ekstremalny
jeśli chodzi o miejsce w środku .... ja bym chyba nie dał rady lubię taka przestrzeń żeby prawa noga nie opierała się o tunel środkowy a i luźno siedzący pasażer nie przeszkadzał w zapinaniu 5-tego biegu. coś w stylu tigra za mała, omega za duża, astra dobra
a i stożek w tigrach podobno "buczy" jak w v6 |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-05-2010, 23:43
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | odnośnie miejsca pod maską to wpychają tam c20let co uważam za wyczyn ekstremalny |
Dokladnie, wpychaja i na wlasne oczy to widzialem.....to prawda, miejsca w srodku jest tak srednio, ale ja mam 175cm wzrostu i jestem chudy, wiec idealnie sie mieszcze a stozek, o tak, lepiej niz w V6...Tigra z pedalem w podlodze powyzej 4 tys RPM buczy jakby miala ze 300koni......niestety tylko buczy... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 18-05-2010, 00:25
|
|
|
maniutek napisał/a: | Tigra z pedalem w podlodze powyzej 4 tys RPM buczy jakby miala ze 300koni......niestety tylko buczy... |
kolega miał 1.4 i on tam coś majstrował przy wydechu i silniku. Miał LPG i coś koło 100 koni chyba
A i stożek który RYCZAŁ dosłownie |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 18-05-2010, 08:38
|
|
|
Mam taką cichą nadzieję, że ciebie to ominie, ale zauważyłem taki dziwny trend modyfikowania Opli Tigra. Kiedyś były Manty, potem Calibry, a teraz po Lublinie jeżdżą ze 4 takie cudaki:
|
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-05-2010, 08:45
|
|
|
ego napisał/a: | mase w jakim sensie? przeciez to auto wazy 1000kg. | a to 106 koników to mało jak na takie auto? Silnik dość elastyczny (bardziej niż fiatowski 1.6 16V). Osiągi porównywalne z Focusem 1.8 Zetec, czy jak wspomniał Leśniczy, z Tipo 2.0 8V. Na mieście jednak Tigra będzie skuteczniejsza. No i jeszcze parkowanie prawie jak maluchem. Dorosłe osoby z tyłu nie mają czego szukać, chyba że ze wzrostem w granicach 150cm. Więc ogólnie auto dwuosobowe (czyli sportowe hehe). Pewnie gdyby było miejsce, to wychodziłyby wersje z dwulitrowymi serduchami i mocą pod 150KM, no ale gdzie to wsadzić?
Jeździłem Bravo i Tigrą w mieście i szczerze powiem, że Tigra się lepiej prowadzi, jednak na trasę wybrałbym Bravo. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-05-2010, 12:40
|
|
|
ciechu, potwierdzam kilka Twoich slow z poprzedniego postu....:) ciechu napisał/a: | Pewnie gdyby było miejsce, to wychodziłyby wersje z dwulitrowymi serduchami i mocą pod 150KM, no ale gdzie to wsadzić? | Powiem Ci, ze zastanawiam sie czemu 1,6 16V to najmocniejsza jednostka, bo naprawde pchaja tam ludzie c20let bez najmniejszego problemu...
Jelcyn, mnie to ominie, nie bawia mnie takie tuningi....najwyzej cos delikatnego... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 18-05-2010, 12:44
|
|
|
I bardzo dobrze |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-05-2010, 13:15
|
|
|
No to i ja gratuluje zakupu pomimo, ze kontakt z Maniutkiem jakis strasznie trudny ostatnio.
Jezdzilem Tigra 1.6 16V, swietna zabawa taki jak to sie mowi bolid
Prosba ode mnie....
Nie idzmy w ta strone
|
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 18-05-2010, 13:17
|
|
|
pisario, przecież kolega maniutek wyrazie napisał, że go takie coś nie bawi. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-05-2010, 13:35
|
|
|
Ja dobrze wiem, na tyle na ile go znam, ale wiemy tez ze.. nigdy nie mow nigdy |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 18-05-2010, 13:39
|
|
|
Jelcyn w takie coś jak na w/w obrazku to nie - ale znając Mańka na pewno coś w niej dłubnie |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-05-2010, 14:21
|
|
|
No cos tam sie zawsze wymysli, lecz napewno nie bede wieszal zadnych oblesnych progow, zderzakow czy spojlerow.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-05-2010, 14:50
|
|
|
a ile to pali ? |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-05-2010, 14:52
|
|
|
Ile wlejesz... A tak powaznie to kolo 6-7 trasa i 8-10 miasto. Mowa o Pb. |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-05-2010, 14:59
|
|
|
ciechu, myslalem,ze chodzi Ci o to,że ciezkie auto a mocy mało,tak to zrozumialem,no ale już wiadomo o co chodzi |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 19-05-2010, 11:09
|
|
|
nawet ciekawy nie ma co powiedziec, i nawet w moich okolicach kupiony który rok ? bo chyba nie ma albo nie doczytalem.. ;/ . Jednak sam wybralbym HGT |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-05-2010, 16:15
|
|
|
Jezdzilem bravo w HGT, szczerze powiem, ze nie dla mnie to auto....jakies takie dziwne, cos mi w nim nie pasowalo....i nie powiem, zeby HGT bylo duzo mocniejsze od tego mojego x16xe taki jezdzacy kibelek rocznik 1995 |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 19-05-2010, 21:52
|
|
|
Dzisiaj wracam z pracy... o Opel Tigra i pierwsze co pomyślałem, Mariusz... jesteś wielki
Z Omegi to Tigry się przesiąść... ja chyba bym tego nie zrobił. Jakoś lubię mieć miejsce |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-05-2010, 22:43
|
|
|
maniutek napisał/a: | ...i nie powiem, zeby HGT bylo duzo mocniejsze od tego mojego x16xe | chcesz mi powiedziec,że pomiedzy hgt a tigrą jest mała różnica w mocy? przyspieszeniu? prowadzeniu? przyczepności? |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-05-2010, 23:10
|
|
|
maniutek, 400 cm3 i 4 zawory więcej i 41 - 50 koni, ale 200 kg więcej niby dużo, ale 20V robi robotę
Tigra to przyjemne auto dla młodych ludzi (najlepiej jeszcze bez dzieci) albo jako drugie auto dla kobiet. Dla mnie osobiście na miasto bardzo fajne i w niedalekie trasy, ale pewnie już czujesz różnicę w ładowności między Omegą a Tigrą Poza tym w Tigrze denerwowała mnie tylna szyba, a właściwie tylno boczna i jak chciałem z tyłu siedzieć to albo nic nie widziałem, a jak się rozłożyłem to z głową na szybie ale ogólnie spoko z tym 1.6 16V. Miłego użytkowania. |
_________________
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 20-05-2010, 08:07
|
|
|
mrk69 napisał/a: | jak chciałem z tyłu siedzieć | a w tigrze można chcieć z tyłu siedzieć? Toż to masochizm! Ja usiadłem się z musu raz i głową waliłem na każdej nierówności w belkę. Z tym że mam prawie 190 wzrostu, więc to też robi swoje |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|