|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Opel Tigra |
Autor |
Wiadomość |
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 20-05-2010, 10:07
|
|
|
maniutek napisał/a: | nie powiem, zeby HGT bylo duzo mocniejsze od tego mojego x16xe |
nie jezdzilem tigrą 1.6 ale napewno jest jednak róźnica HGT ma pod nogą dobry zapas .. |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-05-2010, 10:26
|
|
|
miszko napisał/a: | Dzisiaj wracam z pracy... o Opel Tigra i pierwsze co pomyślałem, Mariusz... jesteś wielki |
nie prawda, mam tylko 175cm wzrostu
ego napisał/a: | chcesz mi powiedziec,że pomiedzy hgt a tigrą jest mała różnica w mocy? przyspieszeniu? prowadzeniu? przyczepności? |
wiesz co? nie wiem...w sumie jezdzilem jednym w zyciu HGT, ale wydawalo mi sie ze jest ciut zabite i zmordowane, ale klocil sie nie bede...bo po co
mrk69 napisał/a: | Tigra to przyjemne auto dla młodych ludzi (najlepiej jeszcze bez dzieci) albo jako drugie auto dla kobiet. Dla mnie osobiście na miasto bardzo fajne i w niedalekie trasy, ale pewnie już czujesz różnicę w ładowności między Omegą a Tigrą |
Moim zdaniem to takie auto do zapierdzielania po miescie Czuje roznice, jak najbardziej czuje....ale cos za cos
mrk69 napisał/a: | Poza tym w Tigrze denerwowała mnie tylna szyba, a właściwie tylno boczna i jak chciałem z tyłu siedzieć to albo nic nie widziałem, a jak się rozłożyłem to z głową na szybie |
ja z tylu nie siadam niech sie inni martwia... z przodu miejsca mi wystarcza
mrk69 napisał/a: | ale ogólnie spoko z tym 1.6 16V |
tez tak uwazam
ciechu napisał/a: | a w tigrze można chcieć z tyłu siedzieć? Toż to masochizm! | bez koentarza, ale cos w tym jest
Podsumowujac... Auto jak auto zabawka na miasto jest Poki jestem kawalerem to moge sie w takie autka pobawic kiedys, gdy sytuacja sie zmieni trzeba bedzie pomyslec i czyms wiekszym
** Dodano: 20-05-2010, 11:27 **
miszko napisał/a: | ja chyba bym tego nie zrobił |
Michał, to wszystko zalezy czego oczekujesz mi po temprze i dwoch omegach tez bylo ciezko sie przesiasc do tego malenstwa A w planach mialem BMW serii 7 (1994-2001), ale poki co nie wypalilo...ale wszystko jeszcze przede mna |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 20-05-2010, 13:30
|
|
|
maniutek napisał/a: | w planach mialem BMW serii 7 (1994-2001), ale poki co nie wypalilo...ale wszystko jeszcze przede mna |
a co myślisz o A8 ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-05-2010, 15:30
|
|
|
Moze niektorych uraze, ale generalnie nie lubie marek typu Audi, Szmelcwagen czy tez BMW, wyjatkiem jest tylko i wylacznie tej jeden model BMW Bardziej wole auta włoskie, ewentualnie tez bardzo podpasowal mi wlasnie Opel. |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-05-2010, 21:25
|
|
|
Luczu napisał/a: | a co myślisz o A8 ? | wpadka jak nic,zwłaszcza pierwsze modele... kupując taki samochód za przebieg zerowy trzeba przyjąć 200 tyś. |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
solidboy
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 321 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-05-2010, 22:48
|
|
|
Seria 7 jest piękna. Kolega niedawno kupił, 18" felgi, czarny kolor. Bajka. Tylko oby nic się nie zepsuło |
_________________ była:Tempra 1.6 i.e SX lpg'92
była:Tempra 1.6 i.e SX Top Class benzyna '92
była:Marea Weekend 1.6 16V benzyna '97
była: Marea 1.6 16V benzyna'97
była: Marea 1.6 16V benzyna+lpg'01
jest: Marea 1.8 16V benzyna '99
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-05-2010, 00:11
|
|
|
A ja dzisiaj wlasnie z garazu wyszedlem naprawilem szyber (bo nie dzialal w ogole) |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 21-05-2010, 00:44
|
|
|
ego napisał/a: | Luczu napisał/a: | a co myślisz o A8 ? | wpadka jak nic,zwłaszcza pierwsze modele... kupując taki samochód za przebieg zerowy trzeba przyjąć 200 tyś. |
co do przebiegu zależy od silnika
2.5 TDI - jak wiadomo trochę awaryjne
Benzyniaki dużo palą ale "znajomy" ma chyba 4.2 z LPG i już kilka lat śmiga - i to nie jak emeryt tylko ciśnie
Osobiście jak bym miał wybierać bmw 7 albo A8 wahał bym się z przewagą na A8 |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
poldek
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 470 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-06-2010, 20:42
|
|
|
Maniek zapodaj sobie Focusa RS 300 koni pod machą to bedzie wtedy zabawa |
_________________
Byl 126p-fiat128-fiat125-bmw e21 rekin 2.0 TIPO 1.4 sedici jest focus 1.6 Zetec |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|