Gaz |
Autor |
Wiadomość |
Syllweek1991
Dołączył: 12 Lis 2010 Posty: 16 Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 29-01-2011, 11:53 Gaz
|
|
|
witam mam problem związany z reduktorem gazu Fiat Tempra 1,6 dzis rana odpaliłem go przełonczyłem na gaz i samochodu mi zgas po otworzeniu maski na reduktorze był szron i przez przewody ucieka gaz co może być przyczyno .. |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 29-01-2011, 12:11
|
|
|
Syllweek1991 napisał/a: | co może być przyczyno .. |
Syllweek1991 napisał/a: | przez przewody ucieka gaz |
Sam sobie kolego odpowiedziałeś, radziłbym ci to jak najprędzej zrobić, bo z "wyciekami" gazu niema żartów |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Darek91
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 125 Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-01-2011, 12:20
|
|
|
Syllweek1991 napisał/a: | samochodu mi zgas po otworzeniu maski na reduktorze był szron |
Jak odpalisz to tak jest zawsze,jak Ci sie to utrzymuje dłużej po odpaleniu i gaśnie to znak że brak wody* w chlodnicy
* czy co tam lejesz |
_________________ 159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy! |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 29-01-2011, 12:25
|
|
|
Darek91 napisał/a: | Jak odpalisz to tak jest zawsze |
Kto ci takich głupot naopowiadał, taki stan świadczy o tym, ze jest cos nie tak, ewentualnie dzieje się tak jeśli odpalmy auto na LPG w niskich temperaturach (poniżej zera i to sporo) otoczenia |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Syllweek1991
Dołączył: 12 Lis 2010 Posty: 16 Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 29-01-2011, 12:27
|
|
|
nie właśnie tylko dziś mi się tak stało wczoraj normalnie było no fakt faktem ma problemy z odpaleniem na gazie i odpalam go na bezynie przełanaczam na gaz i pali dzis odaliłęm jak zawsze na benzynie przełonczyłem na gaz i mi zgas i tylko ten szron byłe na reduktorze ale to może faktycznie przez te przewody bo znajomy mi mówił ze to może byc wina jakiegos filtra czy coś |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 29-01-2011, 12:31
|
|
|
Syllweek1991, jest to wina na pewno tych przewodów, a filtr nic niema tu do rzeczy, zrób te przewody i będzie ok I staraj sie zawsze odpalać na Pb, zawsze reduktor ma lżej
A tak na marginesie, to używaj znaków interpunkcyjnych, bo strasznie się twoje posty czyta |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Darek91
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 125 Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-01-2011, 14:32
|
|
|
egon., akurat ja to na gazie odpalam |
_________________ 159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy! |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 29-01-2011, 14:35
|
|
|
parownik zamarza wtedy jak nie ma ogrzewania. Być może coś się stało z płynem - może masz go za mało |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Darek91
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 125 Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-01-2011, 14:45
|
|
|
Miałem zagiętą rure, tą co idzie do parownika i jest ona dość długa.Teraz ją troche wyprostowałem, zobaczymy co bedzie |
_________________ 159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy! |
|
|
|
|
Dziąbal
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 237 Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 29-01-2011, 14:47
|
|
|
Moim zdaniem kolega od razu przełacza na gaz, silnik sie nie rozgrzał i zamroziło parownik. |
_________________ TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 29-01-2011, 14:47
|
|
|
Dziąbal, ale jak jest wszystko sprawne to to nie ma znaczenia |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 29-01-2011, 19:18
|
|
|
Luczu napisał/a: | ale jak jest wszystko sprawne to to nie ma znaczenia |
Dokładnie, piszę o tym cały czas, to 100% wina tych węzy
Darek91 napisał/a: | akurat ja to na gazie odpalam |
to juz jest twoja indywidualna sprawa, ale tez nie powinno za każdym razem ci mrozić parownika |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
|
Darek91
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 125 Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-01-2011, 19:35
|
|
|
egon., ale mi zanim na benzynie by zimny odpalił to by mi chyba aku padł.
Dopiero jak jest ciepły to na benzynie za 1 odpala |
_________________ 159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy! |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 29-01-2011, 19:47
|
|
|
Darek91, czyli tez coś masz nie teges w aucie, może pomyśl, żeby w wolnej chwili spróbować to ogarnąć. Poza tym, chodzi mi o to, ze tak czy siak, nie powinno odrazu parownika mrozić. Mam już któreś tam z kolei auto z LPG i w żadnym mi nie mroziło parownika |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Syllweek1991
Dołączył: 12 Lis 2010 Posty: 16 Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 29-01-2011, 21:02
|
|
|
egon ma racie wymieniłem zaciski przewodów wszytko po dokręcałem i jest wszytko dobrze . Dziąbal nie przełączam od razu na gaz tylko po rozgrzaniu silnika ... może nie jestem mechanikiem ale aż taki głupi nie jestem ... |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 29-01-2011, 22:59
|
|
|
Syllweek1991 napisał/a: | może nie jestem mechanikiem ale aż taki głupi nie jestem ... |
Mój parownik ma koło 9 lat i z tego co mi wiadomo od przynajmniej 6 jest odpalany na lpg i żyje |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 30-01-2011, 09:07
|
|
|
Luczu napisał/a: | Mój parownik ma koło 9 lat i z tego co mi wiadomo od przynajmniej 6 jest odpalany na lpg i żyje |
Luczu, ale ty to jestes odrębna sprawa |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Dziąbal
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 237 Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 30-01-2011, 13:17
|
|
|
Ja pamietam taka sytuacje z poprzedniej zimy jak po odpaleniu na gazie caly sie oszronił i nie wiązało sie to z nieszczelnością na wężach. Na ciepłym oczywiscie takie cos nie powinno mieć miejsca. |
_________________ TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 30-01-2011, 13:23
|
|
|
egon. napisał/a: | Luczu, ale ty to jestes odrębna sprawa |
może dla tego że póki nie osiągnie 50 stopni to nie ruszam autem i nie przekraczam 1200 rpm na postoju w zimie po odpalaniu ?:D |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
kaminkrz
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 547 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 30-01-2011, 13:52
|
|
|
Luczu napisał/a: | nie przekraczam 1200 rpm na postoju w zimie po odpalaniu |
Już nie pamiętam gdzie, ale gdzieś czytałem, że podobno nie należy rozgrzewać silnika na niskich obrotach - ile w tym słuszności, to nie wiem. |
_________________ Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 30-01-2011, 14:02
|
|
|
kaminkrz napisał/a: | Już nie pamiętam gdzie, ale gdzieś czytałem, że podobno nie należy rozgrzewać silnika na niskich obrotach - ile w tym słuszności, to nie wiem. |
wiadomo zawsze na różne tematy jest kilka opinii/teorii Mnie bardziej chodzi o membrane w parowniku niż o silnik. Póki zimno i jest nie w pełni gibka to nie chce jej nadmiernie obciążać |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 30-01-2011, 17:53
|
|
|
kaminkrz napisał/a: | ale gdzieś czytałem, że podobno nie należy rozgrzewać silnika na niskich obrotach - ile w tym słuszności, to nie wiem. |
Słuszności w tym zero nie powinno się rozgrzewać auta na postoju i tyle, nie ważne czy na niskich czy wysokich obrotach |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
kaminkrz
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 547 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 30-01-2011, 18:45
|
|
|
egon. napisał/a: | nie powinno się rozgrzewać auta na postoju i tyle, nie ważne czy na niskich czy wysokich obrotach |
Teraz przypomniało mi się, że czytałem o tym w instrukcji obsługi tempry, ale o tym, że nie powinno się rozgrzewać na wolnych obrotach, to nie pamiętam gdzie dokładnie czytałem - coś mi świta, że tu na forum, ale głowy nie dam.
A w ogóle, to czemu nie powinno się rozgrzewać auta na postoju - z tego co pamiętam w instrukcji napisano tylko, że nie powinno się tego robić, ale powodów chyba nie podano. |
_________________ Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php |
|
|
|
|
Darek91
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 125 Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-01-2011, 22:28
|
|
|
kaminkrz napisał/a: | A w ogóle, to czemu nie powinno się rozgrzewać auta na postoju |
Bo za to jest mandat 100 albo 200 ZŁ. Już nie pamiętam |
_________________ 159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy! |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 30-01-2011, 22:30
|
|
|
I troszkę kosztuje. Spalanie z 10 wzrosło mi chyba do 15-16L/100km. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
|