Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaz
Autor Wiadomość
Syllweek1991 


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 29-01-2011, 11:53   Gaz

witam mam problem związany z reduktorem gazu Fiat Tempra 1,6 dzis rana odpaliłem go przełonczyłem na gaz i samochodu mi zgas po otworzeniu maski na reduktorze był szron i przez przewody ucieka gaz co może być przyczyno ..
  
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 29-01-2011, 12:11   

Syllweek1991 napisał/a:
co może być przyczyno ..

Syllweek1991 napisał/a:
przez przewody ucieka gaz

Sam sobie kolego odpowiedziałeś, radziłbym ci to jak najprędzej zrobić, bo z "wyciekami" gazu niema żartów ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Darek91 



Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 125
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-01-2011, 12:20   

Syllweek1991 napisał/a:
samochodu mi zgas po otworzeniu maski na reduktorze był szron

Jak odpalisz to tak jest zawsze,jak Ci sie to utrzymuje dłużej po odpaleniu i gaśnie to znak że brak wody* w chlodnicy

* czy co tam lejesz
_________________
159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy!
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 29-01-2011, 12:25   

Darek91 napisał/a:
Jak odpalisz to tak jest zawsze

Kto ci takich głupot naopowiadał, taki stan świadczy o tym, ze jest cos nie tak, ewentualnie dzieje się tak jeśli odpalmy auto na LPG w niskich temperaturach (poniżej zera i to sporo) otoczenia ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Syllweek1991 


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 29-01-2011, 12:27   

nie właśnie tylko dziś mi się tak stało wczoraj normalnie było no fakt faktem ma problemy z odpaleniem na gazie i odpalam go na bezynie przełanaczam na gaz i pali dzis odaliłęm jak zawsze na benzynie przełonczyłem na gaz i mi zgas i tylko ten szron byłe na reduktorze ale to może faktycznie przez te przewody bo znajomy mi mówił ze to może byc wina jakiegos filtra czy coś
  
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 29-01-2011, 12:31   

Syllweek1991, jest to wina na pewno tych przewodów, a filtr nic niema tu do rzeczy, zrób te przewody i będzie ok ;) I staraj sie zawsze odpalać na Pb, zawsze reduktor ma lżej ;)

A tak na marginesie, to używaj znaków interpunkcyjnych, bo strasznie się twoje posty czyta ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Darek91 



Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 125
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-01-2011, 14:32   

egon., akurat ja to na gazie odpalam 8)
_________________
159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy!
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 29-01-2011, 14:35   

parownik zamarza wtedy jak nie ma ogrzewania. Być może coś się stało z płynem - może masz go za mało
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Darek91 



Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 125
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-01-2011, 14:45   

Miałem zagiętą rure, tą co idzie do parownika i jest ona dość długa.Teraz ją troche wyprostowałem, zobaczymy co bedzie
_________________
159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy!
  
 
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 29-01-2011, 14:47   

Moim zdaniem kolega od razu przełacza na gaz, silnik sie nie rozgrzał i zamroziło parownik.
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 29-01-2011, 14:47   

Dziąbal, ale jak jest wszystko sprawne to to nie ma znaczenia
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 29-01-2011, 19:18   

Luczu napisał/a:
ale jak jest wszystko sprawne to to nie ma znaczenia

Dokładnie, piszę o tym cały czas, to 100% wina tych węzy ;)

Darek91 napisał/a:
akurat ja to na gazie odpalam 8)

to juz jest twoja indywidualna sprawa, ale tez nie powinno za każdym razem ci mrozić parownika ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
  
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Darek91 



Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 125
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-01-2011, 19:35   

egon., ale mi zanim na benzynie by zimny odpalił to by mi chyba aku padł.
Dopiero jak jest ciepły to na benzynie za 1 odpala
_________________
159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy!
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 29-01-2011, 19:47   

Darek91, czyli tez coś masz nie teges w aucie, może pomyśl, żeby w wolnej chwili spróbować to ogarnąć. Poza tym, chodzi mi o to, ze tak czy siak, nie powinno odrazu parownika mrozić. Mam już któreś tam z kolei auto z LPG i w żadnym mi nie mroziło parownika ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Syllweek1991 


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 29-01-2011, 21:02   

egon ma racie wymieniłem zaciski przewodów wszytko po dokręcałem i jest wszytko dobrze . Dziąbal nie przełączam od razu na gaz tylko po rozgrzaniu silnika ... może nie jestem mechanikiem ale aż taki głupi nie jestem ...
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 29-01-2011, 22:59   

Syllweek1991 napisał/a:
może nie jestem mechanikiem ale aż taki głupi nie jestem ...


Mój parownik ma koło 9 lat i z tego co mi wiadomo od przynajmniej 6 jest odpalany na lpg i żyje
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 30-01-2011, 09:07   

Luczu napisał/a:
Mój parownik ma koło 9 lat i z tego co mi wiadomo od przynajmniej 6 jest odpalany na lpg i żyje

Luczu, ale ty to jestes odrębna sprawa :lalala: ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 30-01-2011, 13:17   

Ja pamietam taka sytuacje z poprzedniej zimy jak po odpaleniu na gazie caly sie oszronił i nie wiązało sie to z nieszczelnością na wężach. Na ciepłym oczywiscie takie cos nie powinno mieć miejsca.
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 30-01-2011, 13:23   

egon. napisał/a:
Luczu, ale ty to jestes odrębna sprawa :lalala: ;)


może dla tego że póki nie osiągnie 50 stopni to nie ruszam autem i nie przekraczam 1200 rpm na postoju w zimie po odpalaniu ?:D
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
kaminkrz 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 547
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 30-01-2011, 13:52   

Luczu napisał/a:
nie przekraczam 1200 rpm na postoju w zimie po odpalaniu

Już nie pamiętam gdzie, ale gdzieś czytałem, że podobno nie należy rozgrzewać silnika na niskich obrotach - ile w tym słuszności, to nie wiem.
_________________
Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 30-01-2011, 14:02   

kaminkrz napisał/a:
Już nie pamiętam gdzie, ale gdzieś czytałem, że podobno nie należy rozgrzewać silnika na niskich obrotach - ile w tym słuszności, to nie wiem.


wiadomo zawsze na różne tematy jest kilka opinii/teorii :D Mnie bardziej chodzi o membrane w parowniku niż o silnik. Póki zimno i jest nie w pełni gibka :D to nie chce jej nadmiernie obciążać
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 30-01-2011, 17:53   

kaminkrz napisał/a:
ale gdzieś czytałem, że podobno nie należy rozgrzewać silnika na niskich obrotach - ile w tym słuszności, to nie wiem.

Słuszności w tym zero ;) nie powinno się rozgrzewać auta na postoju i tyle, nie ważne czy na niskich czy wysokich obrotach ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
kaminkrz 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 547
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 30-01-2011, 18:45   

egon. napisał/a:
nie powinno się rozgrzewać auta na postoju i tyle, nie ważne czy na niskich czy wysokich obrotach

Teraz przypomniało mi się, że czytałem o tym w instrukcji obsługi tempry, ale o tym, że nie powinno się rozgrzewać na wolnych obrotach, to nie pamiętam gdzie dokładnie czytałem - coś mi świta, że tu na forum, ale głowy nie dam.

A w ogóle, to czemu nie powinno się rozgrzewać auta na postoju - z tego co pamiętam w instrukcji napisano tylko, że nie powinno się tego robić, ale powodów chyba nie podano.
_________________
Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php
  
 
Darek91 



Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 125
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-01-2011, 22:28   

kaminkrz napisał/a:
A w ogóle, to czemu nie powinno się rozgrzewać auta na postoju

Bo za to jest mandat :badgrin: 100 albo 200 ZŁ. Już nie pamiętam
_________________
159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy!
  
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 30-01-2011, 22:30   

I troszkę kosztuje. Spalanie z 10 wzrosło mi chyba do 15-16L/100km.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load