Na co zwrócić uwagę gdy chcemy kupić Tipo lub Temprę |
Autor |
Wiadomość |
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 09-08-2006, 11:56 Na co zwrócić uwagę gdy chcemy kupić Tipo lub Temprę
|
|
|
Temat powstał, aby inni przyszli użytkownicy Fiata Tipo lub Fiata Tempry wiedzieli na co zwrócić uwagę przy oglądaniu samochodu.
Proszę o dopisywanie swoich opinii, uwag, porad i problemów na które zwrócić trzeba uwagę!
Temat proszę traktować jako wytyczne dla przyszłych użytkowników, a nie jako temat do dyskusji, choć opinie są mile widziane! |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-08-2006, 22:26
|
|
|
Przede wszystkim należy sprawdzić czy samochodzik na prawdę posiada klimatyzację.
Wielu sprzedających podaje że tak jest, a w rzeczywistości okazuje się, że auto posiada jedynie układ automatycznej regulacji wentylacji (nawiewów).
W kabinie różnica między sterownikiem klimy a sterownikiem nawiewów jest niewielka. Jeżeli auto ma klimatyzację to będzie posiadało przycisk ECONO i nie będzie on zablokowany. Dodatkowo sterownik będzie opisany jako klimatronic (czy coś takiego).
W przypadku automatycznej regulacji nawiewów w miejscu przycisku ECONO również będzie przycisk ale bez opisu i będzie on zablokowany (nie da się wciskać).
A najlepiej zajrzeć pod maskę i sprawdzić czy jest sprężarka do klimatyzacji i dodatkowa chłodnica. |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
Jacacenty
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Lis 2004 Posty: 991 Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 09-08-2006, 22:33
|
|
|
Fiat(Auto) Climate Control - klimatyzacja
Automatic Heating System - nawiew elektroniczy |
_________________ *** \=/ *** |
|
|
|
|
cornelito
Wiek: 42 Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 90 Skąd: Siedlce
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-08-2006, 08:42
|
|
|
Jesli chodzi o f tempre to nalezy uwage zwrocic na tylne nadkola oraz na przednia czesc podlogi tuz przy polaczeniu z progiem czesto w tych miejscach wystepuja wykwity rdzy. |
|
|
|
|
Mir23
Wiek: 42 Dołączył: 02 Gru 2005 Posty: 87 Skąd: Chełm, Warszawa
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 10-08-2006, 10:10
|
|
|
I najlepiej sprawdzić czy napewno działa cała elektryka bo bardzo lubi płatać figle a naprawy elektryki w TT są często bardzo uciążliwe. W silnikach TD zwracajcie uwagę na działanie turbosprężarki, czy auto przyspiesza równomiernie, nie dymi jak wściekłe i czy nie ma wycieków oleju z silnika. Jeżeli bedziecie podejrzewać że turbina może być szemrana to dajcie sobie spokój z tym egzemplarzem bo bedzie źródłem udręk i bedzie ssał olej wiadrami. |
_________________ Była: Tempra SW, 1.9 TD, XII.1993r, 140000km
Była: Micra 1.3, 1993r., 165000km
Jest: Audi A4 Avant 1.8 1996r. przebieg - kto to wie? |
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 10-08-2006, 11:18
|
|
|
Jeśli chodzi o Tipo to tylne wzmocnienie pod którym mocowana jest rama tylnego wózka zawieszenia-dokładnie to luka wewnątrz.Potrafi gnić i w bagarzniku mamy dziury. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
magi-marcin
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Maj 2006 Posty: 323 Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-08-2006, 07:18
|
|
|
Jarek38 napisał/a: | A najlepiej zajrzeć pod maskę i sprawdzić czy jest sprężarka do klimatyzacji i dodatkowa chłodnica. |
cornelito napisał/a: | Jesli chodzi o f tempre to nalezy uwage zwrocic na tylne nadkola oraz na przednia czesc podlogi tuz przy polaczeniu z progiem czesto w tych miejscach wystepuja wykwity rdzy. |
Tak jak pisze jarek. Pod maską na kole pasowym od strony chłodnicy powinien być kompresor, Dodatkowo po prawej stronie (czyli lewa jak patrzymy na silnik) bedą szły charakterystyczne przewody od klimy z dwoma zaworkami do jej nabijania, (jeśli była nabijana niedawno to będzie na nich charakterystyczny zielonkawy(spotkałem się i z pomarańczowym) nalot), dodatkowa chłodnica i wentylator. W tablicy bezpieczników też można sprawdzić czy mamy wpięte przekaźniki i bezpieczniki od klimy, lecz to nam niczego nie gwarantuje.
Cornelito ma racje miałem tak w swoim, a tu wystarczy się schylić lub od bagażnika dywanik podnieść. Warto jeszcze zerknąć na blachę, która trzyma przedni zderzak po bokach. Kolego miał tam takie próchno, że zderzak przy cofaniu z mojej działki (jarek wie jaka tam jest trawa ) na dole i po bokach cały odstawał i trzymał się tylko na górnych śrubach. |
_________________ Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-08-2006, 09:02
|
|
|
marcin chodzi ci dokladnie o fartuch blotnika. trzyma zderzak przedni po bokach. fakt widzialem kilka samochodow i kazdy mial z tym problem. albo zgnily do konca albo na granicy zycia lub smierci |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-08-2006, 16:46
|
|
|
Trzeba posłuchać czy nie wali coś w zawieszeniu.Z przodu wymienia się całe wachacze a nie same sworznie,więc można coś zawsze przy zakupie utargować.Sprawdzić wzrokowo czy tylne koła nie nachylają się górą do wewnątrz autka,bo wtedy oznacza to wymiane ułożyskowania wachaczy..Skontrolować czy wszystkie zamki działają,zwłaszcza tylny zamek w wersji kombi(opcja z centralnym).Problematyczne czasem są też skrzynie biegów a zwłaszcza drugi bieg.Lubią być też problemy z ładowaniem więc lepiej dobrze się przyjżeć kontrolce czy wszystko jest w pożądku.
W autkach z deską digital przebieg ogólny samochodu ma być wyświetlany przez sześć cyfr.Jeżeli jest mniej to znaczy że autko prawdopodobnie ma przejechne więcej niż 200000 tysięcy kilometrów. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-08-2006, 20:35
|
|
|
*jak tam z uszczelnieniami, czy silnik cały spocony i z dołu miska olejowa, skrzynia, półosie czy uszczelnieia OK, a może ktoś na szybko umył dopiero co (ale w szparach resztki będą widoczne)
*jeśli to autko z LPG to warto sprawdzić jak się zachowuje na benzynce (czy coś nie spaprano i nie wymaga popraw/napraw)
*jak zachowuje się skrzynia, zwł na zakrętach - bo może być do poprawki system zmiany biegów czy poduchy od silnika a wtedy trzeba utargować;
*jak pracuje wspomaganie, kierownica, bez zgrzytów i przeskoków, nadmiernego pisku w skrajnym położeniu kółka;
*jak instalacja elektryczna, łaowanie i alternator; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Broadway
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 15 Cze 2005 Posty: 199 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-09-2006, 20:23
|
|
|
Ogolnie wyczulam na kupno samochodu z wymytym silnikiem. Nie dać sie przekonać, ze to tylko pielęgnacja, a nie ukrycie olejowego wodospadu niagara. |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-09-2006, 02:31
|
|
|
Cytat: | Nie dać sie przekonać, ze to tylko pielęgnacja, a nie ukrycie olejowego wodospadu niagara. |
Dokładnie |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 14-09-2006, 00:14
|
|
|
Witam !
Wymyty silnik to nie tragedia, zwrocic uwage na to czy w silniku nie ma wlanego motodoktora olej bedzie gestszy ciagnacy sie troche..czy panewek nie slychac..taki ciezki metaliczny dzwiek ok 2000 rpm inni moga go odebrac jako sportowy
[ Dodano: 14-09-2006, 00:36 ]
Ja np. mam manie czystego silnika i blyszczacych wezy gumowych:) |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
Lipton
Wiek: 40 Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 306 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 21-09-2006, 23:40
|
|
|
naco zwrocic uwage no coz F.Tempra
zalezy ile jest posiadanej gotowki
bacznie zwracac uwage wedlug mojej rady na:
- nadkola czy nie wychodzi rdza jezeli wychodzi na tyl z obu stron to jest juz wydatek z malowaniem 750zl
- na stan silnika jezeli to gaznik to na stan jego ile ma przejechane czy byl odpowiednio dbany "nowe gazniki sa cholernie drogie 1100-2000zl!! trudno dostepne juz m.i. Tempra 1.6"
- jezeli wtrysk to sprawdzic czy caly uklad jest w miare sprawny kiedy byl wymieniany rozrzad, czy wtryskiwacz byl wymieniany, sprawdzac czy nie pojawia sie korozja kolo kielichow jezeli tak to juz nie dobrze!!
-czy silnik jest wmiare suchy nic sie nie leje z niego
- sprawdzic orginalnosc szyb wszystkich (nie ma naklejek Fiata byl walony lub okradany)
- sprawdzic bagażnik poprosic sprzedajacego by ho otworzyl i podniosl plachte gdzie jest ukryte kolo i sprawdzic czy nie ma wody (poniewaz usczelki nie sa mocna stropna tempry 1.6 !! wiem to z mojego doswiadczenia nie raz po mocnej ulewie mialem powodz w bagazniku)
- zwracac tez uwage na zderzaki i jaki ich dzieli odstep od karoserii im bardzie sie rozeszly zawiasy sa w kiepskim stanie naprawa w granicach 200zl
to na tyle co do F. Tempra niestety na temat Tipo nie napisze bo nie mam
Tempra 1.6S (gaznik) w mojej rodzinie jest juz 6 lat w moich rekach od 3lat
wiec co do tego modelu nie mam pewnosci troche sie nim jezdzi juz
wiecej info do mnie na gg 8338079
Zalety:
+ duży wygodny samochód, dużo miejsca dla kierowcy również dla pasażerów styłu samochodu spokojnie pomieszcz sie 3 osoby na tyle
+ pojemny bagażnik
+ wmiare czytelne zegary prostota ich obsługiwania
+ kierownica regulowana
+ fotele rozkładane
+ wspomaganie kierownich wspomaganie hamulcow (bynajmniej moj ma)
+ Stosunek jakości do ceny zadowalający
+ tani w utrzymaniu
Wady:
- duże spalanie
- głośna praca silnika
- niezadowalająca moc silników jak na ten gabaryt
(moja wersja ma 90KM- mine zadowalałoby jak by mial 120/130KM )
- skrzynia biegów tez niczego sobie
- niektóre części sa już trudno dostępne
moja ocena to 4+ samochod nadaje sie dla rodzinki z 2 dzieci wsam raz :yawinkle: |
_________________ był /F/I/A/T/ Tempra95' gleba -65mm grubo ;] niunia
był Ford Focus 1,6zetec
jest Foczka Focus 05' lekki chip w trakcie strojenia[True1 Liptowóz] |
|
|
|
|
marlej108
Wiek: 46 Dołączył: 26 Paź 2005 Posty: 23 Skąd: Poland, Gdansk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-10-2006, 14:00 Zwróć uwagę na :-)
|
|
|
Na podstawie własnych (bolesnych dla kieszeni :-) doświadczeń polecam:
1. w Trójmieście jest stacja (coś w stylu Dekry, nazywa sie chyba Auto Doktor czy coś takiego) gdzie za 100 zł można sprawdzić pojazd - mnie np. uratowalo to swego czasu przed zakupem za 10.000 astry combi, ktora okazala sie walnieta w caly bok i lakierowana... Z tym ze warto sie wtedy umowic - ze cene badania placi cie po polowie ze sprzedajacym...
Co sprawdzic? Co sie da:
2. w jakim stanie zawieszenie (wachacze, drazki, koncowki, amortyzatory = teraz czesto mozna robic badanie darmowe jako przeglad okresowy np. w stacjach Norauto)
3. silnik - czy nie cieknie, czy zapala latwo na zimnym - kiedy wymieniony byl rozrzad.
4. hamulce - czy hamuja wszystkie (u mnie nie hamowal tyl....), kiedy wymieniane byly klocki, tarcze, plyn.
5. uklad kierowniczy - czy nie ma luzow, jak dziala wspomaganie - zbieznosc - czy jedzie prosto czy go gdzies rzuca
6. stan opon i czy wszystkie sa takie same (koledze w komisie podmienili opony przed sama sprzedaza...)
7. stan wycieraczek (jedno nowe ramie kosztuje bagatela... 180 zl!!!!)
8. oswietlenie - czy wszystko swieci.
9. wnetrze - czy gdzies nie ma czegos dziwacznego = uwierajacego na fotelach - kanapie.
10. uklad wydechowy - na kanale - czy nie pordzewialy i jak auto wyglada z tamtej strony.
OK, tak czy owak zawsze trzeba bedzie cos robic - to co ja musialem robic mozesz przeczytac w watku - Moje Auto.
Pozdrawiam,
Marlej108 |
_________________ Mówisz, że możesz, to możesz.
Mówiesz, że nie możesz, to nie możesz.
Więc sobie wybierz.
Mistrz Zen
Seung Sahn |
|
|
|
|
Lajka
witamy nowego
Dołączył: 28 Paź 2006 Posty: 4 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 28-10-2006, 19:50
|
|
|
Hmm są porady...to są i pytania. :yawinkle:
Piszecie troszke o blachach...ciut o elektryce.
Jako osoba zainteresowana zakupem Fiata Tipo...mam jednak kilka pytań.
Interesuje mnie auto po roku '92/'93(po liftingu) najlepiej wtrysk.
Chciałbym by auto miało mocniejszy motor + gaz, wersja 2d mile widziana.
I teraz się zastanawiam.
Czy motor 1.6 nie jest za słaby?
Interesująco wyglądają wersje 1.8 - czy możecie powiedzieć coś więcej o nich?
Jakieś zalety, wady?
Spostrzeżenia użytkowników tego modelu?
Na co szczególnie w tych motorach warto zwrócić uwagę?
I co sądzicie o silniku 2.0?
Która z tych jednostek wydaje się najsensowniejsza, jak wygląda spalanie?
Jakie są różnice w eksploatacji?
W utrzymaniu?
Jakie są najczęstsze usterki?
Miłoby było przeczytać ogólne porównanie tych trzech jednostek silnikowych.
Następna rzecz.
Zapewne w fiacie...jak i w innych markach każdy z motorów (1.6/1.8/2.0) przechodził jakieś modernizacje - jeśli tak to jakie?
I którą konkretnie wersje(po modernizacji) danego silnika byście polecili?
Na allegro przeglądam fotooferty Tipo - silniczek jest zdecydowanie zabudowany - czy jest jakieś sensowne dojście do świec by w warunkach oględzinowych sprawdzić kompresje?
Następna kwestia.
Spotkałem się twierdzeniem...że elektryka nie jest mocną stroną auta.
Czy może ktoś...coś więcej na jej temat powiedzieć?
Z góry ślicznie dziękuje za wszystkie odpowiedzi i rady.
Pozdrawiam serdecznie.
Mateusz.
P.S.
Czy są tutaj osoby z Wrocławia...chętne zabrać mnie na przejażdźkę zapoznawczą z tym autem? :yawinkle: |
|
|
|
|
marlej108
Wiek: 46 Dołączył: 26 Paź 2005 Posty: 23 Skąd: Poland, Gdansk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 29-10-2006, 08:55
|
|
|
Czesc,
z gazem nie mam doswiadczen.
Co do silnika 1.6 (ja mam gaznik) to jest w zupelnosci wystarczajacy, mysle ze na gazie duzo jakos nie straci, ale jak lubisz pedzic, to moze lepiej rzeczywiscie wiekszy.
Co do elektryki to nie mialem zadnych problemow. Jedynie co wymienialem to kable zaplonowe i swiece - bo poprzedni wlasciciel chyba zrobil to 100 lat wczesniej.
Aha no i raz zarowke swiatel mijania i stop.
Warto miec mocny i dobry akumulator - u mnie przez dwa lata w zime pali za pierwszym razem i (odpukac!) nie mam zadnych z tym klopotow.
Ogolnie warto tez pamietac, ze jak gdzies wylazi rdza to pewnie bylo troszke (?) z przygodami w tym miejscu - np. stukniete. Tempra to byl pierwszy model Fiata gdzie ocynkowano cala karoserie...i same z siebie chyba (?) nie rdzewieja...
No i na koniec - a czemu Tipo? Tempra ladniejsza :-) !!!!!! (pisze to jako posiadacz Temperki :-) Sedany rzadza! ;-)
Pozdrawiam,
marlej108, Gdansk |
_________________ Mówisz, że możesz, to możesz.
Mówiesz, że nie możesz, to nie możesz.
Więc sobie wybierz.
Mistrz Zen
Seung Sahn |
|
|
|
|
Lajka
witamy nowego
Dołączył: 28 Paź 2006 Posty: 4 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 29-10-2006, 10:13
|
|
|
hmmm Tempra akurat mi się mniej podoba - kwestia gustu. :yawinkle:
Dodatkowo...preferowałbym ciut mniejsze auto z lekkim sportowych charakterem - i to przemawia za za Tipo.
Szkoda że wątek na głównym przyblokowano - mimo przeglądania forum nie znalazłem bezpośredniego porównania tych jedostek silnikowych.
Ogólnie mało można znaleźć na temat silnika 1.8 - w sensie...mało opini użytkowników.
No nic - pewnie będe musiał się zdać na swój "nos" przy zakupie. :yawinkle: |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 29-10-2006, 14:36
|
|
|
Lajka napisał/a: | Szkoda że wątek na głównym przyblokowano |
Bo jest od tego podpięty temat - właśnie ten.
Co do silnika 1.8, wtrysk jednopunktowy, ogólnie inna konstruckcja silnika to znaczy rodzina 1.8-2.0. 1.4-1.6 są z innej linii. Poszukaj o ogólnie tematów o silnikach. Było już pisane co i jak. Może konkretnych porównań nie ma, ale napewno coś znajdziesz.
Zależy co też oczekujesz od auta. Ma mieć sportowy charakterek, to min. 1.8 lub 2.0 a w Tipo jeszcze były 2.0 8V i 2.0 16V.
Najgorszy problem tych silników to mechanik który się nie zna na nich. Silniki mają ogólnie dużo rurek od podciśnien itp. i jeżeli ktoś grzeba przy nim to mogą być problemy z prawidłową pracą. No ale oczywiście to trzeba sprawdzić przed kupnem. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Marcin - fiattipo.pl
Pomógł: 4 razy Wiek: 52 Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 1166 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-10-2006, 14:40
|
|
|
Lajka napisał/a: |
Ogólnie mało można znaleźć na temat silnika 1.8 - w sensie...mało opini użytkowników.
| kilk
klik |
_________________ Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 29-10-2006, 14:58
|
|
|
I jeszcze coś tutaj Prasa o Tipo
Marcin - fiattipo.pl, twój zbiór też dodałem tutaj Prasa o Tipo 1.8 |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
RaQ
Wiek: 65 Dołączył: 01 Gru 2005 Posty: 91 Skąd: \/\//\\/\//\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-11-2006, 17:25
|
|
|
ombry napisał/a: | tipo jest lepsze |
Czy to jest Twoja rada dla kupujących?
A może spam????
Mam nadzieję, że tylko brak doświadczenia "nowego" - uważaj..... |
_________________ *Tempra 1.6 - domowy dupowóz...
*TempRa 2.0 8v - reaktywacja...
*Tipo HFTurbo - by Raku...
*Saab 9-3 SC 1.9 TiD stg I -186KM/392Nm - mój dupowóz... |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 02-11-2006, 19:03
|
|
|
RaQ, wymazałem post, bo nic nie ma sensu, żeby on był. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
cornelito
Wiek: 42 Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 90 Skąd: Siedlce
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-01-2007, 18:08
|
|
|
sprawdzac czy nie pojawia sie korozja kolo kielichow jezeli tak to juz nie dobrze!!
Pytanie dlaczego jest juz nie dobrze? |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-01-2007, 20:04
|
|
|
ja bym dodal aby sprawdzic jak ustawione sa tylnie kola.
miszko co do twojego postu to i tak sadze ze po zakupie autka - nie tylko T/T - to i tak trzeba poswiecic od 2 dni do tygodnia aby je dokladnie przejrzec, posprawdzac i tak dalej.
bo moze sie okazac ze autko jest jedna wielka rzezba.
ogolnie lubie jesli ktos bez ogrudek mowi mi o minusach jakie wystepuja w autku.
dla przykladu jak kupawalem obecna niunie koles nie umyl silnika - a wygladal jakby ktos wylal na niego wiadro oleju przepalonego.
powiedzial ze byl robiony blotnik. nie sciemnial co do paska rozrzadu i oleju.
powiedzial rowniez ze u niego na podworku stala miesiac pod drzewem.
i wlasnie takich ludzi lubie bo wiem od razu na jakie niedogodnosci musze sie przygotowac.
a nienawidze ludzi ktorzy wypucuja i silnik swieci sie jak psu jajca na wiosne. twierdzo ze nie bity a golym okiem widac conajmniej 2 rozne kolory lakieru |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
|