Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Duże spalanie, strasznie słaby silnik!
Autor Wiadomość
qkimaster 
witamy nowego


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 7
Skąd: Babice
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-08-2008, 22:06   Duże spalanie, strasznie słaby silnik!

Mam problem nie wiem co się dzieje z moim tipo 1,6 i.e. od nie dawna ogarnęły go straszliwe słabości zarówno na gazie jak i na benzynie strasznie muli. Auto jak przedtem przyspieszało nie mówie że jakoś super ale przyspieszało a teraz obroty się kręcą, ale auto normalnie jakby nie miało siły jechać. Stało się to mniej wiecej tak po wymianie rozrządu i nie wiem czy to od tego. Zastanawiam się czy da się źle złożyć rozrząd tak żeby działał samochód a czy może to objawiać się osłabieniem? Montował to mechanik ale z mechanikami to też różnie bywa. Dodam że wymieniłem świece, kable zapłonowe, filtr powietrza jest nowy.
A i jeszcze tak dziś próbowałem pokręcić go na obrotach to jak wciska się pedał w podłogę to po przekroczeniu pewnej granicy obrotów tak jakby następowało jakieś odcięcie czy cuś, i to wcale nie dzieje się na czerwonym polu obrotomierza tylko wcześniej. Ogólnie coś jest strasznie nie tak dużo pali, nierówno pracuje silnik, czasami jak się naciśnie gaz to przerywa, tak ogólnie to jest strasznie nie ciekawie bo nie ma czym jechać normalnie, a o wyprzedzaniu to nawet nie ma mowy.

Za każdą sugestie będę wdzięczny!
  
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 29-08-2008, 22:10   

qkimaster, no pewnie ze rozrzad ma tu duzo rozbierz go i ustaw na znakach fabryczych bo masz pewnie wałek lub wał cofniety o zabek albo 2 ustaw znaki fabryczne kup pasek firmy GATES i tam masz rysunek gdzie znaki itp
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
santoost 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 9
Skąd: Jaworzno
Województwo: Śląskie
Wysłany: 30-08-2008, 08:29   

albert19912 napisał/a:
qkimaster, no pewnie ze rozrzad



Zgadzam się z tym
_________________
Dzięki i Pozdrawiam
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 30-08-2008, 08:58   

Może być to objaw przesunięcia się paska rozrządu lub jego złego założenia. Jak najbardziej idzie źle pasek założyć.
Już przeskoczenie o jeden ząbek powoduje zmulenie auta.

Podjedź może do innego warsztatu i niech sprawdzą, chyba, że drugi raz zaufasz temu poprzedniemu.

Jeżeli sprawa się nie poprawi to będziemy myśleć dalej.

Najlepiej ogranicz do minimum poruszanie się tym autem, złe otwieranie czy zamykanie zaworów powoduje wiele niekorzystnych efektów nawet z wypaleniem zaworów włącznie.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-08-2008, 09:29   

Tak ja Miszko napisal, ja moge potwierdzic slowa Kolegow...kiedys z ojcem wymienialem rozrzad w naszym Punto....objaw identyczny, okazalo sie ze pasek przestawilismy wlasnie o jeden zabek....

Nie wiem czy masz LPG, ale jesli masz to uwazaj, zeby w wyniku opisywanej przez Ciebie pracy silnika gaz nie cofnal Ci sie do filrta, bo mozesz miec maly trzask...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
karol_moto 
witamy nowego


Wiek: 38
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 6
Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 20-09-2008, 19:11   

na bank rozrzad , sprawdz dokladnie znaki , ja kiedys w audi 80 pomyliłem sie o 9 zebow , kolizi nie bylo, ale silnik nie odpalał
_________________
:)
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load