stuki przy wcisniętym sprzęgle |
Autor |
Wiadomość |
cwynarx
Wiek: 41 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 85 Skąd: czeladź
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-09-2007, 19:10 stuki przy wcisniętym sprzęgle
|
|
|
stuki przy wcisniętym sprzęgle.....natomiast jak sie je pusci wszystko chodzi poprawnie i nic nie stuka-równiez jak sie zwiekszy obroty silnika to przestaje....moim zdaniem jest to łożysko badz coś ogólnie ze sprzęgłem....skrzynie wykluczam bo jak wcisniete to jest odłaczona a jak puszcze to jest cicho....a waszym zdaniem mam racje? |
_________________ TIPO 159A2000 zagazowane było.... jest lancia delta 1,6ie 835C1000 |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-09-2007, 21:26
|
|
|
Wg mnie to łożysko. Czeka Cię "trochę" dłubania. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 22-09-2007, 17:07
|
|
|
Ewentualnie uszkodzona tarcza sprzęgłowa. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-09-2007, 18:18
|
|
|
Wydaje mi się że gdyby to była uszkodzona tarcza sprzęgłowa, to auto by raczej szarpało przy ruszaniu (tak miałem w fordzie eskorcie) albo coś w tym stylu. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-09-2007, 21:07
|
|
|
tak czy siak sprzęgło do wymiany bo nie ma sensu bawić się w wymianę np tylko tarczy albo łożyska |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-09-2007, 21:40
|
|
|
konikks, w sumie masz rację, bo dziś wymiana np. tylko łożyska, a za pół roku może się okazać że znowu trzeba wszystko rozbebeszać żeby wymienić np. tarczę. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
cwynarx
Wiek: 41 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 85 Skąd: czeladź
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-09-2007, 10:52
|
|
|
zgadza sie najlepiej wymienic wszystko......... juz znalazłem sobie zestaw LUK-a za 230zł kompletny wiec nie jest tak źle a firma też raczej w miare....dzięki za odzew.....pozdrawiam!!! |
_________________ TIPO 159A2000 zagazowane było.... jest lancia delta 1,6ie 835C1000 |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-09-2007, 11:24
|
|
|
Najpierw trzebaby rozebrać i zobaczyć co się sypnęło, taka wymiana na zapas to troche bez sensu jest. Jesli by się okazało że jutr słoneczko wygryzione ma blaszki czy też tacza jest kiepska to co innego. Jesli jednak docisk czy tarcza nie wykazują nadmiernego zużycia to po co wymieniać ? |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-09-2007, 11:43
|
|
|
cwynarx, mam taki sam silnik jak ty i też kupiłem sprzęgło LUK`a. bez problemowe |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
cwynarx
Wiek: 41 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 85 Skąd: czeladź
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-09-2007, 13:42
|
|
|
w sumie jedna robota czy sie wymieni sam docisk czy łożysko bądż tarcze...a cena pojedyńczych części jest większa niż komplet .....wiec pozorna oszczędnośc.a zresztą dopiero co kupiłem to auto wiec zamierzam pojeździc jakis czas a nie chciałbym wracac znowu do tego po np.3 miesiącach.....a cena 230 z kpl sprzęgło nie jest duża zwłaszcza że jeszcze odejmuje marze od tego hehe.....pracuje w sklepie z częściami......i naprawde czasami sie można zdziwic jaką marze narzucaj....a tak wogóle to mam do sprzedania szczęki z tipo.....nowiutki zostały mi miałem wymieniac.....marka nir za dobra bo SAMKO ale po cenie hurtowej moge sprzedac......chyba jak sie nie myle 40zł |
_________________ TIPO 159A2000 zagazowane było.... jest lancia delta 1,6ie 835C1000 |
|
|
|
|
gepard
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 21 Sty 2006 Posty: 306 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-09-2007, 13:49
|
|
|
cwynarx, nie wiesz czy w Tipo był tylko jeden rozmiar tych szczęk??? Bo jak tak to ja biorę na 100% Akurat miałem kupować. Widzę że jesteś z czeladzi to po sąsiedzku. |
_________________ Moja duma: Tipo 1.9 TD-sprzedane
Coupe 2.0 16V+, Audi A3 1.6 też
Jest Czarne A6 1.8T i tego się trzymamy
http://forum.tempra.org/t...ard-vt11007.htm |
|
|
|
|
cwynarx
Wiek: 41 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 85 Skąd: czeladź
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-09-2007, 14:02
|
|
|
były dwie wersje tipo na kołach 13 i 14 ja miałem na 14......wiem że napewno przód sie różnił z układem hamulcowym...a tył nie wiem.....sprawdze jak będe w pracy w katalogu on nam prawde powie....tylko napisz mi dokładnie model auta rok itd...to sie okaże czy pasują... |
_________________ TIPO 159A2000 zagazowane było.... jest lancia delta 1,6ie 835C1000 |
|
|
|
|
gepard
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 21 Sty 2006 Posty: 306 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 24-09-2007, 14:05
|
|
|
Tyle że wielkość szczeki a zarazem bębna nie jest tutaj żadnym wyznacznikiem. Np miałem Tipka 1.9D i był na felgach 14 a miał małe bębny z tyłu. Duze bębny były jedynie w 1.9TD więc z innego modelu nie podpasują. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|