Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak już sił
Autor Wiadomość
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 16-02-2013, 06:54   Brak już sił

Panowie muszę was prosić o radę bo już brak mi sił do tej mojej tempry ,a więc silnik 1,6 jednopunktowy benzyna bez gazu odpalam auto ruszam a po chwili auto zaczyna się dusić jak popuszczę gaz auto jedzie dalej po czym za chwilę gaśnie ,odpalam go odrazu i znowu jadę i tak co chwilę dzieje się tak na zimnym i ciepłym silniku,dodam że jak stoi na jałowym jak mocno wcisne gaz to samochód zaczyna się też dusić ,wymienione było krokowiec,cpw,cpp, kopułka,palec,świece,regenerowany altek ,rozrusznik,pompka paliwa ,proszę o rady komputer nic nie wykazuje :sciana:
     Moneta
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 16-02-2013, 07:43   

ja bym jeszcze sprawdził moduł zapłonowy digiplex 2 i czujnik położenia wału i sprawdzi ustawienie rozrządu bo ja też tak w podobnie miałem jak miałem przestawiony o aż 5 zębów
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
 
 skype
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-02-2013, 08:22   

zapłon tez do sprawdzenia i czujniki temperatury, zwłaszcza ten który odpowiada za ssanie, jak Ci go zdławi to wykręc swiece i sprawdz czy nie są zalane
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 16-02-2013, 12:01   

brodwey, polecam również zainteresować się wtyczką od pompy paliwa. Jeżeli masz tam przerwany kabel lub któraś wsuwka puszcza to również może być to przyczyną. Na forum temat był poruszany podajże dwa razy, w moim Tipku był podobny problem i dochodziłem po nitce do kłębka. Wystarczy, że poruszasz wtyczką ( zegniesz ) i wtedy będzie jasne, czy to akurat nie tam tkwi problem.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 16-02-2013, 12:28   

wtyczka od pompki paliwa raczej odpada bo zakładałem nową pompkę to wsuwki zagiełem ile się da ,no ale może faktycznie sprawdzę,a jak sprawdzić ten moduł?diplex 2

** Dodano: 16-02-2013, 12:30 **
palidzojnt221 napisał/a:
zapłon tez do sprawdzenia i czujniki temperatury, zwłaszcza ten który odpowiada za ssanie, jak Ci go zdławi to wykręc swiece i sprawdz czy nie są zalane

chodzi o ten niebieski? czujnik?
     Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-02-2013, 14:07   

w tym momencie juz nie pamietam jaki to był czujnik odpowiedzialny za ssanie, ale wydaje mi sie ze niebieski jest do sterownika silnika, przynajmniej w golfie tak jest, niech napisze ktos kto tipkiem jexdzi bądz pamieta na 100%, nie chce w błąd wprowadzac
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 16-02-2013, 14:16   

A pytanie odnośnie modułu mam taki moduł uzywany ale od tipo 1,4 diplex 2 ale inny numer jest napisany i czy jak go zamontuje to moja tempra może wylecieć w powietrze? :lol: wie ktoś czy to zaszkodzi?
     Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-02-2013, 14:34   

w powietrze nie wyleci a spróbowac nie zaszkodzi, moze akurat rozwiążesz problem
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 16-02-2013, 16:07   

bo jeszcze chodzi mi po głowie cewka? moze iskra zanika? jak ją sprawdzic? ktoś wie może?
     Moneta
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 16-02-2013, 16:11   

jak masz w ty miejsce na wężyk podciśnienia i w starym masz to podejdzie ten 1.4

a czujnik od temperatury cieczy by nie robiła takich cyrków tak mi się zadaje
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
 
 skype
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 16-02-2013, 16:17   

flor16 napisał/a:
jak masz w ty miejsce na wężyk podciśnienia i w starym masz to podejdzie ten 1.4
tak z obu modułów idzie taki wężek z jakimś filterkiem okrągłym

a czujnik od temperatury cieczy by nie robiła takich cyrków tak mi się zadaje
     Moneta
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 16-02-2013, 16:27   

to okrągłe to zaworek on puszcza tylko w jedną stronę jak pamiętam
i jak on jest walnięty to głupieje wyprzedzenie zapłonu


i sprawdzi rozrząd
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
  
 
 skype
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 16-02-2013, 16:30   

flor16 napisał/a:
to okrągłe to zaworek on puszcza tylko w jedną stronę jak pamiętam
i jak on jest walnięty to głupieje wyprzedzenie zapłonu

o tego to nie sprawdzałem jeszcze musze obadać moze to to

** Dodano: 16-02-2013, 19:09 **
niestety wymieniłem moduł i nic czyli lipa :sciana:
     Moneta
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-02-2013, 19:35   

Skoro jak jedziesz delikatne to jest ok a jak depniesz to juz zaczynaja sie problemy to wyglada na brak paliwa a nie iskry.Sprawdz cisnienie paliwa na wezu kolo przepustnicy(moze byc tak ze w baku waz dziurawy i cisnienie spada,lub pompka niewydolna albo zapchany filtr paliwa poprostu)Przy wtryskiwaczu jest tez regulator cisnienia paliwa.Taka blaszka przykrecona na 3 sruby-moze to.Ale zeby szybko rozwiac problemy paliwowe manometr podlacz na wezu i sprawdz cisnienie.Ma byc ok 1 bar.

Dobrze by bylo jakbys podal jeszcze jaki masz silnik lub dal fotke bo bylo conajmniej kilka rodzai 1.6.Ja mam np.1.6 na jednopunkcie ale nie na digiplexie tylko jest BOSCH MOTRONIC ze sterownikiem przy prawym przednim blotniku.Masz aparat czy cewke z 4 wyjsiami na swiece?
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 16-02-2013, 19:51   

pompka paliwa nowa silnik mam 1,6 i.e SX 1581CM 57KW
     Moneta
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 17-02-2013, 00:17   

brodwey, pompka nowa a syf w baku wyczyszczony nowy filter paliwa założony ??? nowy filterek na smoku ssawnym w pompce paliwowej na 100% tam jest przyczyna na początek radze wymieć filter paliwa
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 17-02-2013, 00:34   

moja propozycja to zmierzyć ciśnienie na cylindrach.
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-02-2013, 20:16   

kamilsitek1983, jakby miał słabe cisnienie na cylindrach to nie paliłby wogóle badz byłby słaby, a tu jedzie kangurem i gasnie, wydaje mi sie ze to nie tu bedzie przyczyna
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-02-2013, 08:05   

spróbuje podmienić cewke i czujnik połozenia wału :?
     Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-02-2013, 09:06   

moze byc tez uwalony sterownik silnika, najlepiej jakbys tez miał na podmiane jakis, któremus koledze tu z forum sprzedawałem bo mu własnie samochód nie palił
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-02-2013, 09:26   

komputer?
     Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-02-2013, 09:39   

tia
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-02-2013, 10:45   

już podmieniłem i nic z tego autko jutro idzie na złom ,szkoda kasy na niego już temat do zamknięcia :(
     Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-02-2013, 12:58   

wystaw na forum po cenie zlomu moze ktos sie skusi, szkoda ze tak daleko mieszkasz bo sam byłbym zainteresowany
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 18-02-2013, 19:46   

Bardzo mądrze wpakowałeś ile tam kasy juz prawie wszystko wymieniłeś i teraz na złom...
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load