|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z zapłonem - pompa paliwa |
Autor |
Wiadomość |
eclipsion
witamy nowego
Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 3 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 12-03-2013, 14:57 Problem z zapłonem - pompa paliwa
|
|
|
Mam Tipo 1.4 na monowtrysku z instalacja gazowa lambda gas blitz. Problemem jest to, że kompletnie nie da się go zapalić na benzynie, odpala bezproblemowo na gazie, zaś na benzynie nie chodzi. Pompa na rozruch podaje dawkę paliwa - słychać ja, lecz po przekręceniu kluczyka (rozruchu) przestaje chodzić, jestem zielony jeśli chodzi o auta, ale zdziałać potrafię jeśli zlokalizuje problem... Niestety do teraz nie udało mi się z tym uporać, proszę wiec o jakieś rady - pomoc. Pozdrawiam |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 12-03-2013, 18:05
|
|
|
zapieczony wtrysk, podmien najlepiej na jakis inny najlepiej, sprawdz czy wogóle dochodzi paliwo do wtrysku, |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
pawcio0706
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 29 Wrz 2011 Posty: 146 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 13-03-2013, 12:40
|
|
|
sprawdz filter paliwa ja mialem w swoim tak ze dochodzilo za malo paliwa i tez nie chcial chodzic |
_________________ Fiat Tipo - 1.6 AGT cat.i.e. 1990 |
|
|
|
|
eclipsion
witamy nowego
Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 3 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 14-03-2013, 15:03
|
|
|
Wtrysk chyba działa, sprawdzałem na żarówce pompę paliwa - chodziła przy przekręceniu raz kluczyka, przy zapłonie się rozłączała. Podłączyłem na krotko kablem pompkę pod akumulator i pompka chodzi normalnie... wiec problem występuje tylko przy zapłonie.
Co dziwne próbowaliśmy przy podłączonej na krotko pod akumulator pompce odpalić auto, pompka chodziła ale nic z tego - tam jest jakiś zawór, który odcina paliwo? Btw można gdzieś znaleźć książkę serwisowa od tego modelu? |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-03-2013, 15:55
|
|
|
eclipsion napisał/a: | Co dziwne próbowaliśmy przy podłączonej na krotko pod akumulator pompce odpalić auto, pompka chodziła ale nic z tego ? |
A podawałeś napięcie na sam wtryskiwacz ? To nie jest gaźnik , który wystarczy napompować paliwem . Przy pracującej pompie paliwa podaj napięcie na styki wtryskiwacza i zobacz wtedy , czy paliwo leci . |
_________________ Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4 |
|
|
|
|
eclipsion
witamy nowego
Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 3 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 20-03-2013, 23:43
|
|
|
Ale problem jest w tym, że rozruch odcina pompę. Tylko na 1 pozycji kluczyka pompa tyka, później już stale nie chodzi...
** Dodano: 24-04-2013, 12:01 **
Wtrysk dobry, pompa dobra, problem chyba tkwi w przewodach, cos odcina pompe na ostatniej pozycji kluczyka |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|