Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z zapłonem - pompa paliwa
Autor Wiadomość
eclipsion 
witamy nowego


Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 3
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 12-03-2013, 14:57   Problem z zapłonem - pompa paliwa

Mam Tipo 1.4 na monowtrysku z instalacja gazowa lambda gas blitz. Problemem jest to, że kompletnie nie da się go zapalić na benzynie, odpala bezproblemowo na gazie, zaś na benzynie nie chodzi. Pompa na rozruch podaje dawkę paliwa - słychać ja, lecz po przekręceniu kluczyka (rozruchu) przestaje chodzić, jestem zielony jeśli chodzi o auta, ale zdziałać potrafię jeśli zlokalizuje problem... Niestety do teraz nie udało mi się z tym uporać, proszę wiec o jakieś rady - pomoc. Pozdrawiam
  
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 12-03-2013, 18:05   

zapieczony wtrysk, podmien najlepiej na jakis inny najlepiej, sprawdz czy wogóle dochodzi paliwo do wtrysku,
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
pawcio0706 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 146
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 13-03-2013, 12:40   

sprawdz filter paliwa ja mialem w swoim tak ze dochodzilo za malo paliwa i tez nie chcial chodzic
_________________
Fiat Tipo - 1.6 AGT cat.i.e. 1990
     assistance
 
eclipsion 
witamy nowego


Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 3
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 14-03-2013, 15:03   

Wtrysk chyba działa, sprawdzałem na żarówce pompę paliwa - chodziła przy przekręceniu raz kluczyka, przy zapłonie się rozłączała. Podłączyłem na krotko kablem pompkę pod akumulator i pompka chodzi normalnie... wiec problem występuje tylko przy zapłonie.

Co dziwne próbowaliśmy przy podłączonej na krotko pod akumulator pompce odpalić auto, pompka chodziła ale nic z tego - tam jest jakiś zawór, który odcina paliwo? Btw można gdzieś znaleźć książkę serwisowa od tego modelu?
  
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-03-2013, 15:55   

eclipsion napisał/a:
Co dziwne próbowaliśmy przy podłączonej na krotko pod akumulator pompce odpalić auto, pompka chodziła ale nic z tego ?

A podawałeś napięcie na sam wtryskiwacz ? To nie jest gaźnik , który wystarczy napompować paliwem . Przy pracującej pompie paliwa podaj napięcie na styki wtryskiwacza i zobacz wtedy , czy paliwo leci .
_________________
Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4
     assistance
 
eclipsion 
witamy nowego


Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 3
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 20-03-2013, 23:43   

Ale problem jest w tym, że rozruch odcina pompę. Tylko na 1 pozycji kluczyka pompa tyka, później już stale nie chodzi...

** Dodano: 24-04-2013, 12:01 **
Wtrysk dobry, pompa dobra, problem chyba tkwi w przewodach, cos odcina pompe na ostatniej pozycji kluczyka :(
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load