|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Jak szybko zmienic wode w chlodnicy na Borygo pod blokiem? |
Autor |
Wiadomość |
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-11-2006, 10:56 Jak szybko zmienic wode w chlodnicy na Borygo pod blokiem?
|
|
|
Witam!
Wlasnie chce zmienic wode na Borygo bo zima przyszla. Czy jest jakis inny sposob na spuszczenie plynu z ukladu chlodzacego niz odkrecenie dolnej rury od chlodnicy?? Nic innego nie przychodzi mi do glowy. W 125p i polonezie widzialem kranik na samym dole chlodnicy a w TIPO nie widze.
!!! HELP !!! |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 04-11-2006, 12:02
|
|
|
Nie ma takiego kraniku w TT.
Odkrecasz wąż i woda zlatuje |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-11-2006, 12:24
|
|
|
W takim razie tak jak myslalem. Wolalem sie upewnic. Dzieki |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-11-2006, 12:25
|
|
|
Teoretycznie też trzeba odkręcić śrubę w bloku silnika przynajmniej tak pisze w instrukcji, ale ja nigdy tego nie robię.
W sumie wymiana płynu to robota na półgodzinki. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
awaria
Wiek: 50 Dołączył: 01 Maj 2007 Posty: 56 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-06-2007, 11:29
|
|
|
romano napisał/a: | Teoretycznie też trzeba odkręcić śrubę w bloku silnika przynajmniej tak pisze w instrukcji, ale ja nigdy tego nie robię.
W sumie wymiana płynu to robota na półgodzinki. |
Własnie wczoraj chciałem wymienić płyn i nie mogłem odkrecic tej sróbki w bloku ,
i teraz jest problem , dojscie chu... i łeb sie obrobił , odkrecałem ją 4 lata temu i sie fajnie płyn spóscił a teraz tylko ok 4 litry zleciały , wiec gdzie reszta???
nastepna sprawa że nie pamietałem jaki był płyn w chłodnicy i zalałem Petrygo i by być pewnym powinienem całkiem zlac stary . Co radzicie??? |
_________________ Tipo 1,4 93r. 170000tys - zezłomowany:(:(:(
dobry był pojazd, oj dobry, będe tęsknił. |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 03-06-2007, 12:02
|
|
|
Weszło Ci mniej bo nie spuściłeś z bloku,no i w nagrzewnicy też coś zostało.A odkręciłeś zawór na grzanie przed spuszczeniem .Może spróbuj coś do niej przyspawać to może się da odkręcić. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
awaria
Wiek: 50 Dołączył: 01 Maj 2007 Posty: 56 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-06-2007, 12:10
|
|
|
Zawór odkrecony był, dodatkowo jeszcze wydmuchałem narzadem gebowym
z tym spawaniem odpada , niemam mozliwości , powinno być ok 6,5 ltr. płynu a mi tak ok 4 zleciało,
a co do tej sróbki to w ksiazce od autka pisze ze nalezy ta srobke odkrecic JAK TAK JEST , no wiec jakby jej nie było ???? |
_________________ Tipo 1,4 93r. 170000tys - zezłomowany:(:(:(
dobry był pojazd, oj dobry, będe tęsknił. |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 03-06-2007, 14:25
|
|
|
To podnieś podnośnikiem prawą stronę autka lub wjedź na krawężnik prawym kołem,to płyn wyleje się przez termostat(uprzednio zdejmij wąż z termostatu). |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
slavol
Pomógł: 7 razy Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 200 Skąd: Chodzież
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-06-2007, 22:49
|
|
|
Ja zmieniałem w następujący sposób: dolny wąż z chłodnicy, wyleci 3.5 -4litry, założyłem spowrotem , odkręciłem odpowietrznik i dolewałem świeżego a stary wylatuje przez odpowietrznik, jak zmienił kolor na śliczny niebieski to znak że stary został całkowicie wypchnięty. A potem zapalasz silnik i standardowe odpowietrzanie. Pół godz. i po sprawie. |
_________________ Tipo 1.6 ie DGT 92r. Posadzony i utwardzony ;-) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|