Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak szybko zmienic wode w chlodnicy na Borygo pod blokiem?
Autor Wiadomość
adams 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-11-2006, 10:56   Jak szybko zmienic wode w chlodnicy na Borygo pod blokiem?

Witam!

Wlasnie chce zmienic wode na Borygo bo zima przyszla. Czy jest jakis inny sposob na spuszczenie plynu z ukladu chlodzacego niz odkrecenie dolnej rury od chlodnicy?? Nic innego nie przychodzi mi do glowy. W 125p i polonezie widzialem kranik na samym dole chlodnicy a w TIPO nie widze.

!!! HELP !!!
_________________
>>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<<
  
 
 skype
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 04-11-2006, 12:02   

Nie ma takiego kraniku w TT.
Odkrecasz wąż i woda zlatuje ;)
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
adams 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-11-2006, 12:24   

W takim razie tak jak myslalem. :fufu: Wolalem sie upewnic. Dzieki :lol:
_________________
>>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<<
  
 
 skype
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-11-2006, 12:25   

Teoretycznie też trzeba odkręcić śrubę w bloku silnika przynajmniej tak pisze w instrukcji, ale ja nigdy tego nie robię.
W sumie wymiana płynu to robota na półgodzinki.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
awaria 


Wiek: 50
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 56
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-06-2007, 11:29   

romano napisał/a:
Teoretycznie też trzeba odkręcić śrubę w bloku silnika przynajmniej tak pisze w instrukcji, ale ja nigdy tego nie robię.
W sumie wymiana płynu to robota na półgodzinki.


Własnie wczoraj chciałem wymienić płyn i nie mogłem odkrecic tej sróbki w bloku ,
i teraz jest problem , dojscie chu... i łeb sie obrobił , odkrecałem ją 4 lata temu i sie fajnie płyn spóscił a teraz tylko ok 4 litry zleciały , wiec gdzie reszta???
nastepna sprawa że nie pamietałem jaki był płyn w chłodnicy i zalałem Petrygo i by być pewnym powinienem całkiem zlac stary . Co radzicie???
_________________
Tipo 1,4 93r. 170000tys - zezłomowany:(:(:(
dobry był pojazd, oj dobry, będe tęsknił.
  
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 03-06-2007, 12:02   

Weszło Ci mniej bo nie spuściłeś z bloku,no i w nagrzewnicy też coś zostało.A odkręciłeś zawór na grzanie przed spuszczeniem :?: .Może spróbuj coś do niej przyspawać to może się da odkręcić.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
awaria 


Wiek: 50
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 56
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-06-2007, 12:10   

Zawór odkrecony był, dodatkowo jeszcze wydmuchałem narzadem gebowym :lol:

z tym spawaniem odpada , niemam mozliwości , powinno być ok 6,5 ltr. płynu a mi tak ok 4 zleciało,


a co do tej sróbki to w ksiazce od autka pisze ze nalezy ta srobke odkrecic JAK TAK JEST , no wiec jakby jej nie było ????
_________________
Tipo 1,4 93r. 170000tys - zezłomowany:(:(:(
dobry był pojazd, oj dobry, będe tęsknił.
  
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 03-06-2007, 14:25   

To podnieś podnośnikiem prawą stronę autka lub wjedź na krawężnik prawym kołem,to płyn wyleje się przez termostat(uprzednio zdejmij wąż z termostatu).
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
slavol 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 200
Skąd: Chodzież
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-06-2007, 22:49   

Ja zmieniałem w następujący sposób: dolny wąż z chłodnicy, wyleci 3.5 -4litry, założyłem spowrotem , odkręciłem odpowietrznik i dolewałem świeżego a stary wylatuje przez odpowietrznik, jak zmienił kolor na śliczny niebieski to znak że stary został całkowicie wypchnięty. A potem zapalasz silnik i standardowe odpowietrzanie. Pół godz. i po sprawie.
_________________
Tipo 1.6 ie DGT 92r. Posadzony i utwardzony ;-)
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load