|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z odpalaniem i wkrecaniem na obroty o co chodzi ??? |
Autor |
Wiadomość |
Michu
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 87 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 17-10-2006, 20:51 Problem z odpalaniem i wkrecaniem na obroty o co chodzi ???
|
|
|
Witam. Problem wyglada mniej wiecej tak: żeby odpalić silnik musze krecić rozrusznikiem bardzo długo zanim zaskoczy, po odpaleniu praktycznie wogóle nie reaguje na gaz pracuje mniej wiecej na 400-600obr/min po pewnym czasie jak troszke złapie temp. zaczyna reagować na pedał gazu, ale do 2tyś/obr pracuje nierówno i dość ospale wkreca sie na obroty powyżej jest ok. (odpalam na gazie na benz. nie chodzi od dawna jak to w temprach czasami bywa) kontynuując śmierdzi dość znacznie gazem że o wysokim spalaniu nie wspomne. jak puszcze gaz w czasie jazdy co jakiś czas potrafi strzelić w tłumik. Zauważyłem jeszcze jedno podczas skrecania np w lewo obroty wzrastają do ok 1200obr/min przy skrecie w prawo spadają tak że praktycznie gaśnie, przy normalnej jeździe czuć że brakuje mu mocy że coś mu dolega. W czym może tkwić problem, co muszę sprawdzić?? Nie jestem zbyt mocno doświadczony ale wydaje mi sie że szkopuł może tkwić w jakiejś nieszczelności na odcinku za przepustnicą jakieś lewe powietrze, lub też coś z reduktorem jako że od założenia gazu ma przejechanie 50tyś/km i zawsze był odpalany na gazie nawet w zimę.Świece są sprawne,przewody również, kopułke i palec zmieniałem na dniach.Z góry dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam |
_________________ Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja
Co by nie było zawsze do przodu ... |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-10-2006, 14:17
|
|
|
Możliwe, że wystarczy regulacja instalki razem z wymianą filtra gazu i nie zaszkodzi wymiana(jeśli dawno tego nie robiłeś) świec i kabli WN
Jak odpalałeś cały czas na gazie to mogło trafić membrany w reduktorze.
Co do gaśnięcia w zakrętach, jak masz zamontowany reduktor wzdłuż samochodu czy w poprzek ? |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
Michu
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 87 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 18-10-2006, 15:39
|
|
|
No i po problemie myślałem że czekać mnie będzie grubsza naprawa bo do mojego reduktora nic nie można dostać. Byłem u gazownika zrobił wszystko w 5min dzieki bogu. Reduktor mam wzdłuż samochodu. A cd kabli i świec to są sprawne. Dzieki Romano za odp. jak dobrze kojarze to pamietam Cie jeszcze z I OZFT. Pozdrawiam |
_________________ Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja
Co by nie było zawsze do przodu ... |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-10-2006, 19:07
|
|
|
Michu napisał/a: | Dzieki Romano za odp. jak dobrze kojarze to pamietam Cie jeszcze z I OZFT. Pozdrawiam |
Nie byłem na I OZFT, wtedy jeszcze nie wiedziałem nawet o istnieniu klubu.
A swoją drogą to niezła impreza musiała być jak mnie pamiętasz z tego zlotu
Pozdrawiam |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
Michu
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 87 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 19-10-2006, 21:32
|
|
|
No kolego Romano zlot niewątpliwie był udany pod każdym wzgledem takich spotów sie nie zapomina zresztą jak już Bob napisał. Pozdrawiam |
_________________ Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja
Co by nie było zawsze do przodu ... |
|
|
|
|
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-10-2006, 20:32
|
|
|
Michu rozumię że powodem zakłuceń silnika był niesprawny reduktor , i wystarczyła jego regulacja ?? |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
Michu
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 87 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 21-10-2006, 01:10
|
|
|
Tak wystarczyło podregulować, sam sie tak "rozkalibrował" że odpalac nie chciała. No ale jak bede musiał zmienić membrany to niestety nowy reduktor. Firma M.G MOTOR GAS jakaś włoska wogóle do tego nic nie można dostac z tego co sie dowiedziałem bo to wynalazek, gazownik skasował mnie na 20zł wiec chyba nie jest źle. Pozdrawiam |
_________________ Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja
Co by nie było zawsze do przodu ... |
|
|
|
|
drosik
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 25 Wrz 2005 Posty: 92 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-10-2006, 04:54
|
|
|
Michu napisał/a: | gazownik skasował mnie na 20zł wiec chyba nie jest źle |
taka normalna cena za regulacje |
_________________ Bez problemów byłoby nudno |
|
|
|
|
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-10-2006, 19:16
|
|
|
Cena za regulacje bardzo przystępna, a co do firmy producenta reduktora M.G MOTOR GAS tez o takiej nie słyszałem Ja w swojej temperce też miałem kiedyś reduktor Tartarini a teraz BRC |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|