Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Maglownica
Autor Wiadomość
cornelito 



Wiek: 42
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 90
Skąd: Siedlce
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-05-2007, 17:52   Maglownica

Mam problem w mojej maglownicy pojawily sie stuki, same stuki nie sa az tak udziażliwe, ale po wjechaniu na kocie łby ciezko utrzymac kierownice w reku tak mocno wpada w drgania. A teraz mam pytanie czy maglownica z bravo/brava bedzie pasowac to temperówki?.
     assistance
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 04-05-2007, 18:07   Re: Maglownica

ze wspomaganiem masz przekladnie :-k wymiana drazkow kierowniczych powinna wyeliminowac stuki.. jesli bys mial przekladnie bez wspomy to jakies plastikowe tulejki tam sa odpowiedzialne za luzy jeszcze... ale w temprowki wychodzily chyba kazde ze wspoma to drazki kierownicze trzeba by wymienic na nowe i powinno byc oki ;)
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
Radke 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1240
Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-05-2007, 19:10   Re: Maglownica

opti napisał/a:
... ale w temprowki wychodzily chyba kazde ze wspoma ...

Były i Tempry bez wspomagania.
Tak na marginesie...
_________________
Pozdrawiam

Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:

* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d

zapraszam na: www.trade-r.pl
     assistance   Moneta
 
 skype
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 04-05-2007, 19:17   Re: Maglownica

Radke napisał/a:

Były i Tempry bez wspomagania.
Tak na marginesie...


:P
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
cornelito 



Wiek: 42
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 90
Skąd: Siedlce
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-05-2007, 17:14   

Tak mam tempre ze wspomaganie. Tez myślałem ze to drazki, ale na przegladzie wmawial mi ze to przekladnia. Musze sam dokladnie to obejrzeć , koncowki sa jeszcze git. Tak apropo to ci na przegladzie to strasznie dziady malo tego ze wykonuja swoja prace niedbale to jeszcze strasznie SKORUMPOWANI!
     assistance
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 05-05-2007, 17:42   

podstawowe elementy przekladni to drazki kierownicze i koncowki drazkow.. juz nie wnikam w srodek przekladni w tloczki i uszczelnienie olejowe itp.. wymiana drazkow kier. powinno calkowicie wyeliminowac stuki i luz na drazkach.. bo jesli przekladnia Ci nie leje itp to jest dobra, wyrobily sie tylko drazki kierownicze.. jak wiadomo zaden klamot nie jest wieczny ;) po wymianie podjedz sobie ustawic zbierznosc zebys nie jezdzil bokami :P aha, jakbys kupowal drazki kierownicze to wez sobie jakiejs lepszej firmy, ja bym wzial trw.. bdb firma, drogie maja klamoty ale trw dostarcza przekladnie kierownicze na pierwszy montaz do nie jednego auta ;)
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load