|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Maglownica |
Autor |
Wiadomość |
cornelito
Wiek: 42 Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 90 Skąd: Siedlce
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-05-2007, 17:52 Maglownica
|
|
|
Mam problem w mojej maglownicy pojawily sie stuki, same stuki nie sa az tak udziażliwe, ale po wjechaniu na kocie łby ciezko utrzymac kierownice w reku tak mocno wpada w drgania. A teraz mam pytanie czy maglownica z bravo/brava bedzie pasowac to temperówki?. |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 04-05-2007, 18:07 Re: Maglownica
|
|
|
ze wspomaganiem masz przekladnie wymiana drazkow kierowniczych powinna wyeliminowac stuki.. jesli bys mial przekladnie bez wspomy to jakies plastikowe tulejki tam sa odpowiedzialne za luzy jeszcze... ale w temprowki wychodzily chyba kazde ze wspoma to drazki kierownicze trzeba by wymienic na nowe i powinno byc oki |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
Radke
Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1240 Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-05-2007, 19:10 Re: Maglownica
|
|
|
opti napisał/a: | ... ale w temprowki wychodzily chyba kazde ze wspoma ... |
Były i Tempry bez wspomagania.
Tak na marginesie... |
_________________ Pozdrawiam
Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:
* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d
zapraszam na: www.trade-r.pl |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 04-05-2007, 19:17 Re: Maglownica
|
|
|
Radke napisał/a: |
Były i Tempry bez wspomagania.
Tak na marginesie... |
|
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
cornelito
Wiek: 42 Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 90 Skąd: Siedlce
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-05-2007, 17:14
|
|
|
Tak mam tempre ze wspomaganie. Tez myślałem ze to drazki, ale na przegladzie wmawial mi ze to przekladnia. Musze sam dokladnie to obejrzeć , koncowki sa jeszcze git. Tak apropo to ci na przegladzie to strasznie dziady malo tego ze wykonuja swoja prace niedbale to jeszcze strasznie SKORUMPOWANI! |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-05-2007, 17:42
|
|
|
podstawowe elementy przekladni to drazki kierownicze i koncowki drazkow.. juz nie wnikam w srodek przekladni w tloczki i uszczelnienie olejowe itp.. wymiana drazkow kier. powinno calkowicie wyeliminowac stuki i luz na drazkach.. bo jesli przekladnia Ci nie leje itp to jest dobra, wyrobily sie tylko drazki kierownicze.. jak wiadomo zaden klamot nie jest wieczny po wymianie podjedz sobie ustawic zbierznosc zebys nie jezdzil bokami aha, jakbys kupowal drazki kierownicze to wez sobie jakiejs lepszej firmy, ja bym wzial trw.. bdb firma, drogie maja klamoty ale trw dostarcza przekladnie kierownicze na pierwszy montaz do nie jednego auta |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|