|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Kto mi autko nareperuje? |
Autor |
Wiadomość |
anielka
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 70 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 10-09-2010, 14:57 Kto mi autko nareperuje?
|
|
|
cześć!
Jest tak:- Auto mi nie działa
- wszystko co można zrobić posiadając moją wiedzę zostało zrobione
- awaria opisana > W TYM < temacie
- chętnie zapłacę
- auto stoi w poznaniu na ratajach
- chcę przygotować auto do przeglądu, dlatego wolę kogoś, kto zna i lubi tipcie niż mechanika z warsztatu robiącego "na tem(ę)po"
- prawdopodobnie trzeba będzie
- wymienić klinowy
- spuścić olej
- sprawdzić elektrykę
kto jest chętny do pomocy? |
_________________ "Kiedyś każdy kierowca był mechanikiem, a teraz każdy ma prawo jazdy."
mój ojciec |
|
|
|
|
Panaracer
Wiek: 45 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 15-10-2010, 09:17
|
|
|
Jeśli rozrusznik nawet nie drgnie to po prostu ostukaj go młotkiem lub kluczem-być może podczas długiego kręcenia się zawiesił-te rozruszniki tak mają. Po ostukaniu zakręć
** Dodano: 15-10-2010, 10:16 **
Iskre sprawdzisz podpinając jakąkolwiek sprawną świecę bez wykręcania twoich z głowicy( trzeba tylko taką gdzieś mieć pod ręką)-problem z kluczem odpada.
zasilanie benzyną możesz w prosty aczkolwiek prymitywny sposób sprawdzić wykręcając jedną ze świec i obserwując podczas krecenia rozrusznikiem otwór po świecy(pomoc innej osoby do przekrecenia kluczykiem). Powinno być widać delikatną chmurkę mieszanki.
Jak zrobisz rozrząd to zdejmij kopułkę zaparatu zapłonowego-papierem ściernym przeczyść cztery styki i palec rozdzielacza-tez kiedyś za cholere odpalić nie mogłem a metoda zadziałała.
jeśli całkowicie nie masz iskry trzeba prześledzic cału układ.Pytanie czy masz wtrysk czy gaźnik. Gaźnik-sprawdź zdejmując palec rozdzielacza w aparacie zapłonowym pod plastikową osłonka czy nie ukręcił ci się czujnik Halla-jak sie ukręcił to będzie widać . jeśli to nie to to zostaje cewka zapłonowa lub modulator przy aparacie zapłonowym. (ewentyalnie jeszcze można zobaczyć stan połączeń).
Jeśli wtrysk-hymmm nie wiem może zerknij na połączenia modułu zapłonowego.
Pasek klinowy nie ma wpływu na zapłon
Rozrząd ma
kolejność kabli tym bardziej
Powodzenia |
_________________ FIAT Tipo 1,4 Gaźnik 78 km,benzyna
Włoskie auta są jak kobiety-czasem wyprowadzają cię z równowagi ale i tak oglądasz się za nimi na ulicy |
|
|
|
|
anielka
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 70 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 15-10-2010, 10:14
|
|
|
Panaracer, dzięki za rady, wiedzę, że dość życiowe i nieskomplikowane - takie lubię, jednakoż kupiłem wczoraj niemiecki silnik za 300 - jeśli w całości podejdzie to przekładam, jeśli nie to zostanie kupa części na sprzedaż powinien dziś dojechać. za mechanika robić będzie dragon z forum, więc będzie pewnie w razie czego wiedział lepiej co się do czego nadaje. o postępach i ewentualnym "kramiku" będę informował na bieżąco |
_________________ "Kiedyś każdy kierowca był mechanikiem, a teraz każdy ma prawo jazdy."
mój ojciec |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|