Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kto mi autko nareperuje?
Autor Wiadomość
anielka 



Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 70
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-09-2010, 14:57   Kto mi autko nareperuje?

cześć!
Jest tak:
  1. Auto mi nie działa
  2. wszystko co można zrobić posiadając moją wiedzę zostało zrobione
  3. awaria opisana > W TYM < temacie
  4. chętnie zapłacę
  5. auto stoi w poznaniu na ratajach
  6. chcę przygotować auto do przeglądu, dlatego wolę kogoś, kto zna i lubi tipcie niż mechanika z warsztatu robiącego "na tem(ę)po"
  7. prawdopodobnie trzeba będzie
    • wymienić klinowy
    • spuścić olej
    • sprawdzić elektrykę
kto jest chętny do pomocy?
_________________
"Kiedyś każdy kierowca był mechanikiem, a teraz każdy ma prawo jazdy."
mój ojciec
     Moneta
 
Panaracer 


Wiek: 45
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 15-10-2010, 09:17   

Jeśli rozrusznik nawet nie drgnie to po prostu ostukaj go młotkiem lub kluczem-być może podczas długiego kręcenia się zawiesił-te rozruszniki tak mają. Po ostukaniu zakręć

** Dodano: 15-10-2010, 10:16 **
Iskre sprawdzisz podpinając jakąkolwiek sprawną świecę bez wykręcania twoich z głowicy( trzeba tylko taką gdzieś mieć pod ręką)-problem z kluczem odpada.
zasilanie benzyną możesz w prosty aczkolwiek prymitywny sposób sprawdzić wykręcając jedną ze świec i obserwując podczas krecenia rozrusznikiem otwór po świecy(pomoc innej osoby do przekrecenia kluczykiem). Powinno być widać delikatną chmurkę mieszanki.
Jak zrobisz rozrząd to zdejmij kopułkę zaparatu zapłonowego-papierem ściernym przeczyść cztery styki i palec rozdzielacza-tez kiedyś za cholere odpalić nie mogłem a metoda zadziałała.
jeśli całkowicie nie masz iskry trzeba prześledzic cału układ.Pytanie czy masz wtrysk czy gaźnik. Gaźnik-sprawdź zdejmując palec rozdzielacza w aparacie zapłonowym pod plastikową osłonka czy nie ukręcił ci się czujnik Halla-jak sie ukręcił to będzie widać . jeśli to nie to to zostaje cewka zapłonowa lub modulator przy aparacie zapłonowym. (ewentyalnie jeszcze można zobaczyć stan połączeń).
Jeśli wtrysk-hymmm nie wiem może zerknij na połączenia modułu zapłonowego.
Pasek klinowy nie ma wpływu na zapłon
Rozrząd ma
kolejność kabli tym bardziej
Powodzenia
_________________
FIAT Tipo 1,4 Gaźnik 78 km,benzyna
Włoskie auta są jak kobiety-czasem wyprowadzają cię z równowagi ale i tak oglądasz się za nimi na ulicy
     Moneta
 
 
anielka 



Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 70
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 15-10-2010, 10:14   

Panaracer, dzięki za rady, wiedzę, że dość życiowe i nieskomplikowane - takie lubię, jednakoż kupiłem wczoraj niemiecki silnik za 300 - jeśli w całości podejdzie to przekładam, jeśli nie to zostanie kupa części na sprzedaż 8) powinien dziś dojechać. za mechanika robić będzie dragon z forum, więc będzie pewnie w razie czego wiedział lepiej co się do czego nadaje. o postępach i ewentualnym "kramiku" będę informował na bieżąco :lol:
_________________
"Kiedyś każdy kierowca był mechanikiem, a teraz każdy ma prawo jazdy."
mój ojciec
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load