Powitać Przedstawiam Panom moj kolejny swietny pomysl Opel Calibra sie nazywa... Po rozstaniu z Omega przyszla pora na cos dawniej kultowego, porzadanego i niekoniecznie spiepszonego wiejskim tuningiem Wpadla mi w raczki nie zardzewiala Calibra z idealnym nadwoziem i idealna podloga, wiec stwierdzilem, ze ja sobie poki co kupie Mowie poki co, bo za jakis czas znajac mnie wroce spowrotem do Omegi To bedzie juz piata...poki co...
Calibra 2.0 8V (c20ne)
KOLOR ŻÓŁTY
Wyprodukowana w Finlandii, wiec (tu uwaga) ocynk!!
-2xAirBag
-El szyby
-El lusterka + grzanie
-El szyber
-Skóra
-Grzane fotele
-Klima (oczywiscie zdechnieta)
-Domykanie szyb
-Angel Eyes`y, bo poprzedni wlasciciel sobie tak wymyslil. Aczkolwiek sa nowe i dobrze swieca...
I jakies tam inne sprawy, ktore Opel wtedy kitował do swoich samochodow...
Po krotce powiem, iz na aucie jak juz wspomnialem nie wystepuje rdza, baza do przerobek jest....hamulce jak najbardziej ok, skrzynia ok, zawieszenie ok, wydech do poprawy (łączenie miedzy wydechem a portkami jakis fajansiarz kiedys zle pospawal...). Silnik? Hmmm..jak to silnik, zawsze cos sie porobi A mianowicie głowica w mojej ocenie do remontu....klepia przynajmniej ze 3 zawory i napewno na ktoryms garku ma nizsze sprezanie, aczkolwiek z winy zaworow, a nie z winy pierscieni, bo przedmuchow na dol nie ma. Z uszczelki pod miska nic nie leci, a bagnetu nie wyrzuca na gore, wiec smiem twierdzic, ze dol jeszcze polata.....glowice sie zrobi, pojda nowe prowadniczki, nowe zawory i ew wałek, jezeli okaze sie wyslisgany. Zawsze parke koni wroci Generalnie zechcialem sobie troszke pogrzebac, no to bede grzebal i budowal.... P.s Omega sie sprzedala do Terespola...no to tyle.
Photos:
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel... Był Fiat 126p elegant Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low... Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6 Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy) Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
A tak poza tym, fajny egzemplarz , choć kolor mi nie leży zupełnie. Zanim zrobiłem prawko był to jeden z moich wymarzonych samochodów. Dzisiaj już ich coraz mniej, szczególnie w oryginalnym stanie. W mojej okolicy czasem jeszcze widuję ładną sztuke: zadbany lakier metalic, konkretne koło, i subtelny spojler na tylnej klapie. To są chyba jedyne słuszne mody, które nie zepsują tego auta
btw. Czemu Omega poszła w świat? Skończyłbyś chociaż jeden projekt
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94
btw. Czemu Omega poszła w świat? Skończyłbyś chociaż jeden projekt
Kasa Panie Kolego. Potrzebowalem na szynko troszke kasy, a kupiec dawal za nia naprawde dobre pieniazki....wiec nie zastanawialem sie nawet moment...
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel... Był Fiat 126p elegant Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low... Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6 Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy) Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
ciekawy kolor. Nie widziałem takiego w oplu. Tak samo jak nie widziałem już daawno nie zwieśniaczonej calibry ( ostatnio chyba jakoś w 2000 roku - calibra sąsiada )
maniutek napisał/a:
Mowie poki co, bo za jakis czas znajac mnie wroce spowrotem do Omegi To bedzie juz piata...poki co...
czemu cały czas sprzedajesz omegi po to, by kupić następną ?
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 324 Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 16-01-2013, 15:16
Ho Ho Calibra , no ta żółć i parę diodek i będzie ok
_________________ fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td
Cali jak cali, silnik no powiedzmy, jedna z lepszych jednostek Opla z tamtego czasu. Kolor jak dla mnie straszny, ale to tylko kwestia mojego gusty może po polerce w upalne lato moje zdanie na ten temat będzie inne. Cieszy fakt, iż samochód nie został ' świeśniaczony ' przez bandę pseudo pajaców mających jakiekolwiek pojęcie, o co by nie mówić legendzie serii DTM. Na widok świateł z Punto robi mi się już nie dobrze, także nie zrób mi tego
Guzik napisał/a:
Ładnie to tak napie....ać się z czyichś marzeń, a później samemu sobie zaprzeczać?
Ten post rozwalił system
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
ciekawy kolor. Nie widziałem takiego w oplu. Tak samo jak nie widziałem już daawno nie zwieśniaczonej calibry
Kolor jak kolor. Trafil sie fajny stan techniczny za adekwatna kase, wiec kupilem. W palecie opla jak najbardziej wystepowal taki kolor....
Luczu napisał/a:
czemu cały czas sprzedajesz omegi po to, by kupić następną ?
Choroba, ale ja naprawde nie przywiazuje sie do samochodow. Uznalem, ze cos tam w niej pogrzebalem i starczy, pora na kolejny egzemplarz do pogrzebania...Poza tym jak pisalem wyzej, kupiec dawal naprawde dobra kase wiec nie zastanawialem sie dlugo, poza tym za Omege z 1995 roku juz nigdy pozniej bym tyle nie wzial...
Guzik napisał/a:
Ładnie to tak napie....ać się z czyichś marzeń, a później samemu sobie zaprzeczać?
Po pierwsze fajnie to Tomek nizej napisal, tylko krowa nie zmienia swojego zdania to po pierwsze. Po drugie fajnie jest z kontekstu calej rozmowy wyrwac jedynie jedno zdanie maniutka. Po trzecie i w sumie najwazniejsze musialem cos do jezdzenia kupic za mniejsze pieniazki i w miare tanie w utrzymaniu. Wiec co mi pozostalo? Albo kupic ta calibra, bo inne az pachnialy wiesjkim tuningiem albo szukac jakiejs corsy,tigry,fiata itp....wiec padlo na opla, przeciez to vectra A w innej budzie, wiec utrzymanie tego mnie nie zje. Oczywiscie prosze sie nie oburzac, ze napisalem przed chwila fiata. Mialem jednego fiacika ( w sumie dwa) i nic do tych aut nie mam, aczkolwiek jakos bardziej upodobalem sobie ople i tyle - sprawa nie wymaga dyskusji...
osama 33 napisał/a:
parę diodek
i po co mi te diody? postaram sie ja utrzymac w pelnej serii, bo taka seryjna calibra mi sie najbardziej podoba
maxi napisał/a:
Kolor jak dla mnie straszny
Ciekawe, czy jakbys sobie chcial tempre kupic i obejrzalbys pare ulepkow ze szpachli, a nastepnie trafilaby Ci sie naprawde ladna blacharsko i podlogowo sztuka w kolorze zoltym, to czy bys jej nie wzial....kwestia gustu, mi nie przeszkadza. Wystawiam zdjecia na publiczne forum w pelni swiadomy, ze komus moze sie to nie spodobac...
maxi napisał/a:
ale to tylko kwestia mojego gusty może po polerce w upalne lato moje zdanie na ten temat będzie inne
No to poczekaj, zrobi sie cieplo i siadamy z kumplem do polerki...z reszta omege sami pamietacie
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel... Był Fiat 126p elegant Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low... Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6 Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy) Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-01-2013, 00:48
maniutek, juz myslalem ze to Twoja cali przypadkiem w W-wa widzialem bo w zoltym kolorze to rzuca sie w oczy ale tamta zdecydowanie ferrari udawala.Mam nawet fotke w telefonie to wrzuce:)
A tak swoja droga nie mam nic przeciwko tym samochodom pod warunkiem ze sa w fabrycznym wydaniu i niezlym stanie.Sam czasem mam chec kupic sobie ale raczej w ciemnym kolorze.U mnie w miescie kilka sztuk smiga ale zadna nie ma nic poprawiane poza wiekszymi,ladniejszymi felgami.2.0 8v to dobry motorek...hmmm zreszta Ty to wiesz
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
shagger78, ubek, Dzieki Panowie Utrzymam ja w serii, kola na lato napewno jakies beda. Celuje oczywiscie w 17 cali 2.0 8 V wystarczy w omedze dawal sobie rade wiec w Calibrze tymbardziej
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel... Był Fiat 126p elegant Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low... Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6 Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy) Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
Ciekawe, czy jakbys sobie chcial tempre kupic i obejrzalbys pare ulepkow ze szpachli, a nastepnie trafilaby Ci sie naprawde ladna blacharsko i podlogowo sztuka w kolorze zoltym, to czy bys jej nie wzial....kwestia gustu, mi nie przeszkadza. Wystawiam zdjecia na publiczne forum w pelni swiadomy, ze komus moze sie to nie spodobac...
Pewnie zgadzam się z 100 % ; ) w końcu nie jesteśmy kobietkami i nie jeździmy kolorami, jeśli trafimy coś co jest warte swoich pieniędzy, a co za tym idzie również zaoszczędzonego czasu ; )
maniutek napisał/a:
No to poczekaj, zrobi sie cieplo i siadamy z kumplem do polerki...z reszta omege sami pamietacie
Omega w tej kwestii była dopieszczona, także wiem na co Cię stać
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Wiec cierpliwosci....zobaczycie, jak sie żółć spoleruje
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel... Był Fiat 126p elegant Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low... Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6 Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy) Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
mówcie co chcecie ale podoba mi się ten kolor :] Bravo też mi się podobają żółte ... kolega ma audi a4 w jaskrawo pastelowym żółtym :] rzuca się w oczy i zawsze widać go na drodze
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-01-2013, 21:38
ja taka widzialem w W-wa i juz myslalem ze Twoja ale z bliska okazalo sie ze ta udaje ferrari Dlatego musialem fotke strzelic:)
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
Jesteś kimś - miej swój cel... Był Fiat 126p elegant Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low... Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6 Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy) Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-01-2013, 00:42
No coz Kalajbra Gratki. Koniecznie chce ja zobaczyc. Czekam na pw z info kiedy i gdzie. Znajac Ciebie to jej nie zwiesniaczysz tylko zrobisz ladnie. Martwi mnie tylko ten motor.. troche slaby. nie?
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
Lampy to nie seria niestety,ale za to swieca ladnie. Bolaczka Calibry to slabo swiecace lampy seryjne dlatego ten problem mam z glowy.pisario, jak zrobie polerke, duza glebe i duze kolo wstawie, to mozemy sie spotkac. Spokojnie - ja jej nie zwiesniacze
** Dodano: 22-01-2013, 15:03 **
A motor czy nie za slaby? moim zdaniem wystarczy. Ile mozna sie wsciekac jak dzieciak? do setki ma te 9 sekund, to 150 idzie w miare sprawnie i szybko, jak na 19 letnie auto. Drogi tez trzyma sie fajnie, wiec wystarczy. A 2.0 8V jest bardzo trwalym motorem, wiec sie go zwyczajnie nie boje. No i niekolizyjny silnik Moim zdanie wystarczy...
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel... Był Fiat 126p elegant Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low... Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6 Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy) Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.