Opel Calibra |
Autor |
Wiadomość |
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-01-2013, 18:14
|
|
|
maniutek, moj brat ma od roku ciemna calibre 2.0 8v ale oznaczenie silnika inne niz Twoje bo chyba ma x20xe i powiem ze motorek do tego wystarcza.Prosta konstrukcja i jakbym mial kupowac to tez z 2.0 8v.Bratu sie panewka przekrecila kilka tygodni temu ale to nie zmienia mojego dobrego zdania na temat tych silnikow-malo awaryjne i proste w obsludze co przeklada sie na niskie koszty czy wrecz niemalze ich brak.W tym przypadku to chyba brata zaniedbanie-nie wymienil oleju ani filtra na czas.Dodatkowo jezdzil z wydmuchnieta uszczelka i woda szla do oleju.Tu chyba jest glowna przyczyna.
O dziwo zdjal miske zalozyl drugie panewki i jezdzi to dalej co mnie nawet dziwi.Juz chyba kolo 1000 km zrobil i jeszcze chodzi |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-01-2013, 18:18
|
|
|
shagger78 napisał/a: | x20xe | Nie ma takiego motoru.
C20NE (2.0 8V) 115 koni
X20XEV (2.0 16V) 136 koni, czyli eco kibel (eco tec)
C20XE ( 2.0 16V) 150 koni, czyli kute tloki, korbowody itp, bardzo ciekawa jednostka
C20LET (2.0 16V Tubro) bodajrze coś ponad 200koni + 4x4
C25XE (2,5 V6) 170 koni
X25XE (2,5 V6) w eco kiblu - nie wiem czy napewno byl montowany w mlodszych Calibrach...
Nic innego z fabryki nie schodzilo...
Był jeszcze X20SE, ale to silnik 2.0 8V montowany w Omegach, w Calibrach chyba go nie bylo...przynajmniej nie slyszalem... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
n-e-o
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 332 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-01-2013, 19:11
|
|
|
Może c20seh. Jest to 2.0 8v. Seryjnie chyba nie było tego silnika, ale kto wie...jakiś swap mógł być robiony.
Jak to mówią...c20ne, pancerne silniki
Gratki zakupu. Bardzo fajny kolorek i czekam na mody.
Bezawaryjności życze! |
_________________ Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato (1998r)
Gość, Twoje auto jest najładniejsze |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-01-2013, 19:18
|
|
|
n-e-o napisał/a: | Może c20seh | fakt, o tym motorze zapomnialem A to tez bardzo ciekawy motor...chociazby brak katalizatora, sondy....inny wałek, inny kształt tłoka...aczkolwiek bardzo zadko spotykany motor.... n-e-o napisał/a: | Bezawaryjności życze! | Bóg zapłać... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 22-01-2013, 19:31
|
|
|
jak sprzedałem tipo to mierzyłem w omegi ... ALE ... za tą kasę to mógłbym mieć z początku produkcji a do tego pognitą.
2.0 8v za słaby chciałem 16v ale poczytałem opinie i zrezygnowałem z zakupu omegi. |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 22-01-2013, 19:32
|
|
|
maniutek napisał/a: | Lampy to nie seria niestety,ale za to swieca ladnie. Bolaczka Calibry to slabo swiecace lampy seryjne dlatego ten problem mam z glowy.pisario, jak zrobie polerke, duza glebe i duze kolo wstawie, to mozemy sie spotkac. Spokojnie - ja jej nie zwiesniacze
** Dodano: 22-01-2013, 15:03 **
A motor czy nie za slaby? moim zdaniem wystarczy. Ile mozna sie wsciekac jak dzieciak? do setki ma te 9 sekund, to 150 idzie w miare sprawnie i szybko, jak na 19 letnie auto. Drogi tez trzyma sie fajnie, wiec wystarczy. A 2.0 8V jest bardzo trwalym motorem, wiec sie go zwyczajnie nie boje. No i niekolizyjny silnik Moim zdanie wystarczy... |
9 sekund do setki? No, no, to szybciej niż wtedy gdy opuszczała fabrykę...
To ciekawe ile według Ciebie ma let pewnie z 5 sekund |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-01-2013, 19:45
|
|
|
Guzik, Nie wiem, ile ma do setki, ksiazka mnie nie zainteresowala.....moze 10, moze 11..... w sumie zbiera sie tak, jak powinna. Napisalem to w miare poglądowo.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-01-2013, 22:11
|
|
|
maniutek, najwyrazniej cos mi sie musialo pomylic bo w dowodzie jest 2.0 8v 115KM wiec najwyrazniej C20NE
Tu jest nawet caly spis.Nie mialem nawet pojecia ze wersje specjalne mialy az tyle mocy w seryjny wydaniu
http://www.opel-calibra.ezin.pl/?site=11 |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 22-01-2013, 22:51
|
|
|
maniutek napisał/a: | shagger78 napisał/a: | x20xe | Nie ma takiego motoru. |
a nie było tych silników czasem w Łamagach ? Z ciekawosci pytam bo sie nie orientuje.. Aczkolwiek calibra jak kazda inna, zdecydowanie ładniej wygladała byl z C20xe on board |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-01-2013, 00:11
|
|
|
Wygladalaby tak samo Nie było w ogole motoru opla o oznaczniu X20XE Był tylko X20XEV Przy mniejszych oznaczeniach były X16XE, X14XE np w Tigrze Astrze... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 23-01-2013, 09:36
|
|
|
Jak nie przepadam za calibrą tak powiem że mi się niektóre w tym twój model podobają. kumpel ostatnio nabył taką 2.0 16V póki co śmiga bajkowo. Bezawaryjności |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-02-2013, 19:01
|
|
|
Hmmm...a czy ktores z moich aut bylo brzydkie? z awaryjnoscia bylo roznie (czyt. Omega 3.0), ale zawsze jakos wychodzily te samochody na ludzi No i zwracaly czyms uwage...chociazby tym, ze zawsze byly i sa umyte, czyste
Nowe kółka Na wiosne ida do renowacji i beda pomalowane na bialo...
|
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-02-2013, 19:48
|
|
|
maniutek, felaski niczego sobie. Zamiast białego proponuje czarny |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 09-02-2013, 20:11
|
|
|
maniutek, fajne felgi, prosty, ale ładny wzór, oponka również ładnie naciągnięta Kombinacja zółtego i białego jakoś mi nie pasi. Też byłbym bardziej za czarnym matem. |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 09-02-2013, 22:01
|
|
|
nie za szeroka ta fela ? Chodzi mi o kwestie przepisów. |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-02-2013, 12:38
|
|
|
Jak dla mnie super autko. Sam chciałem kiedyś Calibrę ale stanowczo mi odradzano ze względu na blachę oraz komplikacje z elektryką w tym aucie.
No ale tutaj widzę że naprawdę utrzymany egzemplarz. Życzę bez awaryjności.
Dobra felga i nic jej więcej nie potrzeba moim zdaniem |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-02-2013, 13:41
|
|
|
Lasgo07 napisał/a: | blachę | No Opel bywa kaprysny pod tym wzgledem
Lasgo07 napisał/a: | komplikacje z elektryką w tym aucie. | Rozne rzeczy czytalem i slyszlem.....kto Ci takich glupot nagadal? A co tam ma sie dziac z elektryka? Ople ogolnie nie robia problemo elektrycznych... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 10-02-2013, 13:48
|
|
|
Lasgo07 napisał/a: | Sam chciałem kiedyś Calibrę ale stanowczo mi odradzano ze względu na blachę oraz komplikacje z elektryką w tym aucie. |
I kupiłem fiata, który nie ma problemów ani z elektryką ani z korozją. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-02-2013, 13:48
|
|
|
Cytat: | I kupiłem fiata, który nie ma problemów ani z elektryką ani z korozją. | Jasne... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-02-2013, 14:12
|
|
|
maniutek, postów odnośnie lakierowania felg nawet nie skomentowałeś także klamka już zapadła |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-02-2013, 14:14
|
|
|
Bo nie ma co komentowac Ja juz wybralem kolor i zdania zmienial nie bede. Nie podobaja mi sie ciemne felgi i tyle Kiedys nawet chcialem w Omedze cos na ciemno zrobic, lecz po tym, jak Kolega 18-stki w accordzie zrobil na ciemny grafit odechcialo mi sie od razu takich felg. Nie podoba mi sie to i tyle Felgi beda biale i koniec |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-02-2013, 22:12
|
|
|
maniutek napisał/a: | I kupiłem fiata, który nie ma problemów ani z elektryką ani z korozją. |
Nie kupiłem Fiata, tylko Audi 80 |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
n-e-o
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 332 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-02-2013, 23:39
|
|
|
Lasgo07 napisał/a: | Nie kupiłem Fiata, tylko Audi 80 |
...a Tipo?
maniutek, koło do Cali jak w sam raz |
_________________ Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato (1998r)
Gość, Twoje auto jest najładniejsze |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-03-2013, 18:09
|
|
|
n-e-o napisał/a: | maniutek, koło do Cali jak w sam raz | Pojezdzilem dwa tygodnie i jednak zmienilem Na poczatku mi sie podobalo, ale w koncu ktos to kupil i zalozyl do E30 Tam bardziej pasuja Ja natomiast kupilem w miare normalne Borbety. Macie pare foto z sesji prawie wiosennej
Mechanicznie poki co nic sie nie zmienilo Naprawilem niedomykajaca sie szybe kierowcy, zmienilem olej, zmienilem filtry i posprzatalem w srodku
|
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-03-2013, 18:27
|
|
|
Calibra wygląda miodzio chyba najładniejsza jaką do tej pory widziałem |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
|